abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151512896
Ik ben trouwens niet in alle gevallen tegen het neerschieten van iemand.
In gijzelingssituaties mogen ze wat mij betreft altijd doden. Maar dan heb je gewoonlijk te maken met scherpschutters/speciale eenheden.
  donderdag 9 april 2015 @ 13:19:38 #102
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151513032
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Toga het volgende:

[..]

Lijkt me niet, daar was al eerder een filmpje van:
De politie laat niet iemand met een wapen in zijn hand wegrennen, ook niet als deze hem (weer) wil oprapen. En terecht overigens, je weet namelijk maar nooit of deze gast zich zal omdraaien of een paar gijzelaars neemt/omlegt om weg te komen.
Neem toch aan dat deze schietpartij als Justified wordt geoormerkt. Wegrennen is geen reden om neergeschoten te worden (mits je niet op de Top10 Most Wanted lijst staat). Maar een wapen vallen, je omdraaien om hem op te pakken... Ja, dan ga je als agent niet de tijd nemen om te kijken wat hij gaat doen.
  donderdag 9 april 2015 @ 13:20:07 #103
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151513044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 13:07 schreef Alentejana het volgende:
Ik vraag me af hoe groot de kans is dat een police officer gedood wordt door een burger tegenover andersom.
Ik kan geen statestieken vinden tot nu toe over doden van politie door burgers. Wel andersom enige info:
In 2013
76 politieagenten overleden, waarvan 49 door ongelukken en 27 door 'felonious acts'. Een significante daling ten opzichte van 2012 toen bijna het dubbele aantal agenten gedood werd door 'felonious acts'.
26 van de 27 stierven door schotwonden, 15 doden vielen in het Zuiden, 2 in het Noord-Oosten.

+/- 50.000 agenten werden belaagd cq aangevallen, 30% daarvan raakte gewond. In 80% van de gevallen raakte de agent gewond door handen en voeten, in 4,5% van de gevallen door vuurwapens en in 1,8% door een mes of ander steekwapen.
http://www.fbi.gov/news/p(...)killed-and-assaulted
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_151513653
Dank je.
Kleinere kans dus.
26 politie agenten tegenover tussen de 500 en 1000 burgers ...

Ik heb een beetje het idee dat men gewoon erg bang is van zwarten in de VS.

Moet meteen hieraan denken:

donderdag 9 april 2015 @ 14:12:44 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_151514758
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in de VS ontzettend veel slecht opgeleide, hypernerveuze agenten met een blakend gebrek aan zelfvertrouwen rondlopen, getuige ook die vele politie onwaardige papzakken die je regelmatig in docu's voorbij ziet komen, mannen die het gewoon moeite kost om achter het stuur van hun auto vandaan te komen, laat staan in staat zijn een achtervolging te voet in te zetten. Vandaar misschien die neiging meteen maar naar het vuurwapen te grijpen bij elk willekeurig wissewasje. Ik vraag me af wat voor eisen er gesteld worden bij de opleiding daar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 9 april 2015 @ 14:14:30 #106
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151514806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:12 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in de VS ontzettend veel slecht opgeleide, hypernerveuze agenten met een blakend gebrek aan zelfvertrouwen rondlopen
http://www.cracked.com/pe(...)in-lawless-town.html

Ayup.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_151514990
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:12 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in de VS ontzettend veel slecht opgeleide, hypernerveuze agenten met een blakend gebrek aan zelfvertrouwen rondlopen, getuige ook die vele politie onwaardige papzakken die je regelmatig in docu's voorbij ziet komen, mannen die het gewoon moeite kost om achter het stuur van hun auto vandaan te komen, laat staan in staat zijn een achtervolging te voet in te zetten. Vandaar misschien die neiging meteen maar naar het vuurwapen te grijpen bij elk willekeurig wissewasje. Ik vraag me af wat voor eisen er gesteld worden bij de opleiding daar.
Vaak is het zo dat er best strenge eisen zijn in de VS bij het toetreden tot een korps maar dat er geen enkele test op fitheid meer van toepassing is de jaren daaropvolgende.
Dat kun je oa toeschrijven aan de enorme invloed van de vakbonden van politiepersoneel.
De enige vakbond in de VS met echte invloed zo lijkt het wel.
Die zorgen er veelal ook voor dat agenten met bedenkelijke zaken wegkomen.
  donderdag 9 april 2015 @ 15:00:10 #108
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151516280
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vaak is het zo dat er best strenge eisen zijn in de VS bij het toetreden tot een korps maar dat er geen enkele test op fitheid meer van toepassing is de jaren daaropvolgende.
Dat kun je oa toeschrijven aan de enorme invloed van de vakbonden van politiepersoneel.
De enige vakbond in de VS met echte invloed zo lijkt het wel.
Die zorgen er veelal ook voor dat agenten met bedenkelijke zaken wegkomen.
Je hebt alleen strenge eisen in de grote steden, aangezien agenten daar een grote kans hebben om in aanraking te komen met (invloedrijke) toeristen. In de dorpen eromheen hoef je alleen een A4tje in te vullen en je krijgt je dienstwapen.
pi_151516817
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Je hebt alleen strenge eisen in de grote steden, aangezien agenten daar een grote kans hebben om in aanraking te komen met (invloedrijke) toeristen. In de dorpen eromheen hoef je alleen een A4tje in te vullen en je krijgt je dienstwapen.
Heb je hier ook bronnen voor?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_151517072
quote:
Ook nog eens een Afro-Amerikaanse rechter die daarover beslist.
  donderdag 9 april 2015 @ 15:26:41 #112
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151517137
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:24 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ja en? Een rechter hoort onafhankelijk te zijn. Het is volkomen logisch dat deze cowboy nog even moet blijven zitten.
  donderdag 9 april 2015 @ 15:32:46 #113
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_151517327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:24 schreef polderturk het volgende:

[..]

Als een Afro-Amerikaanse rechter a priori in het voordeel van de neger is, is een blanke rechter a priori in het voordeel van de blanke - en is er dus nog geen eerlijk proces.

Wat wil je dan?
  donderdag 9 april 2015 @ 16:01:01 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_151518179
Aangeklaagd voor moord. Mooi. Die komt er niet onderuit.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:05:32 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_151518310
quote:
Die gaat het heel slecht krijgen in de bajes zodra zijn medegedetineerden erachter komen wie hij is.
  donderdag 9 april 2015 @ 16:06:28 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_151518338
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef OMG het volgende:

[..]

Heb je hier ook bronnen voor?
Lees dat linkje maar even wat Dagonet een paar posts hierboven heeft geplaatst.
pi_151518570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja en? Een rechter hoort onafhankelijk te zijn. Het is volkomen logisch dat deze cowboy nog even moet blijven zitten.
Ik wil er niks mee zeggen hoor. Ik vond het wel opvallend.
pi_151518594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die gaat het heel slecht krijgen in de bajes zodra zijn medegedetineerden erachter komen wie hij is.
Die zou een pot vaseline mee mogen nemen naar de gevangenis.
pi_151519069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lees dat linkje maar even wat Dagonet een paar posts hierboven heeft geplaatst.
Dat die bron van dat artikel claimt alleen een application te hebben hoeven ingevuld zegt niet dat er geen selectie is of hoort te zijn. Dat ze het in dat gat niet zo nauw nemen met eisen wat betreft iemand qua training nodig heeft en dergelijke betekent niet dat ze er niet zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_151519160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die komt in een aparte gevangenis waar pedofielen en andere foute cops ook zitten, om het tuig tegen het tuig te beschermen.
pi_151519936
Is het jullie al opgevallen hoe toepasselijk de naam van de dader is? Slager. Zijn over...grootvader slachtte waarschijnlijk dieren, hij slacht mensen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_151519997
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:35 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Die komt in een aparte gevangenis waar pedofielen en andere foute cops ook zitten, om het tuig tegen het tuig te beschermen.
Eerder een aparte afdeling dan, practisch gezien zou een maximum security (23 u/d in de cel, eten in de cel, 1 iemand tegelijkertijd luchten/douchen) ook prima werken. ;)
#NoDAPL
pi_151520193
Zonder de videobeelden zou de man waarschijnlijk vrijgesproken zijn. Verschrikkelijk gewoon. Hoeveel mensen zijn er tot nu toe mee weggekomen?
pi_151520233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eerder een aparte afdeling dan, practisch gezien zou een maximum security (23 u/d in de cel, eten in de cel, 1 iemand tegelijkertijd luchten/douchen) ook prima werken. ;)
Ik las op Reddit dat ze daar speciale gevangenissen voor hebben in de Ustated Nights
  donderdag 9 april 2015 @ 17:17:42 #125
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151520314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:13 schreef polderturk het volgende:
Zonder de videobeelden zou de man waarschijnlijk vrijgesproken zijn. Verschrikkelijk gewoon. Hoeveel mensen zijn er tot nu toe mee weggekomen?
Daar zullen we nooit achter komen. Maar je gaat wel elk geval als een verdachte beschieting beschouwen.
pi_151520670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:13 schreef polderturk het volgende:
Om die reden hebben ze in de USA geprobeerd om wetten in te voeren die het toestaan dat politie-agenten videobeelden van omstanders in beslag nemen. Leuk hè? In Nederland zou oom agent het ook graag willen gezien het feit dat er al heel wat filmpjes online staan waarin je ziet dat de politie-agent in kwestie de filmer bedreigt en probeert om op een oneigenlijke manier aan de telefoon te geraken. Er zijn nu ook korpsen in de USA waarin de agenten verplicht een camera moeten dragen (bodycam) maar daarvan worden de beelden dan weer soms gewist op het moment dat ze in het nadeel werken van de agenten (verschillende voorvallen bekend), je moet er dus wel voor zorgen dat als je zo'n camera verplicht dat de politie-agenten niet gemakkelijk bij de dataopslag kunnen.
#NoDAPL
pi_151520716
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:15 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ik las op Reddit dat ze daar speciale gevangenissen voor hebben in de Ustated Nights
Ik neem het van je aan.
#NoDAPL
pi_151520764
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Om die reden hebben ze in de USA geprobeerd om wetten in te voeren die het toestaan dat politie-agenten videobeelden van omstanders in beslag nemen. Leuk hè? In Nederland zou oom agent het ook graag willen gezien het feit dat er al heel wat filmpjes online staan waarin je ziet dat de politie-agent in kwestie de filmer bedreigt en probeert om op een oneigenlijke manier aan de telefoon te geraken. Er zijn nu ook korpsen in de USA waarin de agenten verplicht een camera moeten dragen (bodycam) maar daarvan worden de beelden dan weer soms gewist op het moment dat ze in het nadeel werken van de agenten (verschillende voorvallen bekend), je moet er dus wel voor zorgen dat als je zo'n camera verplicht dat de politie-agenten niet gemakkelijk bij de dataopslag kunnen.
Je moet er voor zorgen dat die videobeelden via een 4G verbinding gelijk versleuteld in de cloud opgeslagen worden zodat die agenten er niet bij komen. Het wissen van die beelden zou bij een schietpartij hoe dan ook moeten leiden tot vele jaren cel voor de agent.
pi_151520899
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Daar zullen we nooit achter komen. Maar je gaat wel elk geval als een verdachte beschieting beschouwen.
Ik denk dan direct aan een verdachte die met zijn handen achter zijn rug geboeid achter in een politie-auto zat en een kogel door zijn hoofd kreeg. De politie-agent beweerde dat de verdachte zelf een vuurwapen had, dit pakte en een kogel door zijn eigen hoofd schoot. Het is op zijn zachtst gezegd een erg oongeloofwaardig verhaal, het lijkt me zelfs onmogelijk.

Nu we toch bezig zijn:
#NoDAPL
pi_151521027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:35 schreef polderturk het volgende:

[..]

Je moet er voor zorgen dat die videobeelden via een 4G verbinding gelijk versleuteld in de cloud opgeslagen worden zodat die agenten er niet bij komen. Het wissen van die beelden zou bij een schietpartij hoe dan ook moeten leiden tot vele jaren cel voor de agent.
Als het de overheid ernst zou zijn dan zou dit de komende jaren worden ingevoerd.
#NoDAPL
pi_151521226
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als het de overheid ernst zou zijn dan zou dit de komende jaren worden ingevoerd.
Het is technisch al jaren mogelijk. Ze hoeven alleen de beslissing te nemen dit te doen.
pi_151521375
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:53 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het is technisch al jaren mogelijk. Ze hoeven alleen de beslissing te nemen dit te doen.
Het is nu nog wat duurder omdat het nieuw is, dat zou als bezwaar kunnen worden gebruikt. In de toekomst vervalt dat bezwaar. Ik denk echter dat de overheid het ook liever niet wil gezien de schandalen die je dan krijgt in de media.
#NoDAPL
pi_151521484
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:35 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Protective custody heet dat, is veelal een aparte vleugel in een bestaande gevangenis.
pi_151522450
Deze al getoond?

pi_151522602
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Protective custody heet dat, is veelal een aparte vleugel in een bestaande gevangenis.
Ook wel de SHU (Segregated Housing Unit) genoemd: niet alleen gebruikt om mensen te isoleren van andere gedetineerden voor hun beveiliging maar ook en misschien wel vooral gebruikt om gedetineerden te straffen. Niet echt een plaats waar je 20 jaar lang wil verblijven.
Opgepakt voor een DUI (waar ik trouwens geen probleem mee heb aangezien dat van mij stevig mag worden aangepakt), in de SHU beland en vervolgens vergeten (administratief foutje, letterlijk!) en hierdoor jarenlang in de SHU gebleven in plaats van een paar dagen later voor de rechter te komen. Oeps.
De man werd zo gek van tandpijn dat hij zijn eigen tanden uittrok. Geen enkele verzorging. De foto zegt genoeg.
#NoDAPL
pi_151522719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:35 schreef Alentejana het volgende:
Deze al getoond?
Het forum is niet in staat om dit plaatje op te halen of af te beelden. :?

https://pbs.twimg.com/media/CCKMoo6UgAINqkh.jpg
#NoDAPL
pi_151523190
Ik zie hem wel. Het is de cover van de TIMES. Waarop stills uit de video (rennende man en schietende agent) en de tekst BLACK LIVES MATTER This time the charge is murder. by David von Drehle
  donderdag 9 april 2015 @ 22:04:25 #138
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_151531597
quote:
quote:
VINELAND, N.J. — The Vineland Police Department has found itself the latest target of Anonymous, a cyberactivist group, over allegations that police officers used excessive force that led to the death of 32-year-old Phillip G. White.

On March 31, a 911 call was placed by an unidentified man, who claimed that there was a man “going crazy” in the neighborhood, according to The Daily Journal.

After police officers arrived on the scene, EMS was called and a violent struggle ensued.

Police have released the radio calls transmitted from the scene. Over the course of four minutes, what sounds like a struggle by officers to control White can be heard.

At one point, an officer says, “I got a guy grabbing my gun. Dog’s on him right now.”

Shortly thereafter, the officer acknowledges that he subdued White, saying that White tried to disarm him.

White was taken by ambulance to the hospital, where he died.

Cellphone video from a bystander has been released, which appears to show an officer on top of White, calling for the police dog to attack while the officer punches White.

Police officials identified the officers involved in the incident as Louis Platania and Richard Janasiak. Anonymous threatened to launch cyberattacks if the officers’ names were not made public. The group allegedly posted personal information about the two officers on a hacker website.

Both officers were placed on paid administrative leave following the incident, which is standard procedure.

Stuart Alterman, the attorney representing the officers, said White showed “super-human strength” as the officers attempted to restrain him. Alterman also said White was pounding on a police car and tried to take the officers’ radios.

An autopsy report and toxicology results have not yet been made public.

The case is generating attention on social media, along with the Walter Scott case in South Carolina.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 9 april 2015 @ 22:07:24 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_151531807
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_151537008
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 15:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Onzin. Alle peace officer certifications worden geregeld door de staat, niet door individuele steden/dorpen. Een law enforcement opleidingsinstituut in een county in een afgelegen gebied in de staat New York moet aan precies dezelfde vereisten voldoen als de NYPD Police Academy.

Pas nadat je die peace officer certification hebt, kun je daadwerkelijk worden aangenomen. En dat laat dat artikel waar eerder naar werd verwezen achterwege. Dat zoals daar beschreven bepaalde korpsen mensen zonder al te veel controles aannemen en niet veel on-the-job training geven geloof ik direct, helaas. Maar die personen hebben wel allemaal de peace officer certification doorlopen.
  vrijdag 10 april 2015 @ 01:04:57 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_151537582
Is dat TYT kanaal alleen maat bezig met dit soort gevallen of doen ze ook nog iets anders?
pi_151537636
Amerikaanse politiementaliteit... }:| :r

vrijdag 10 april 2015 @ 02:04:00 #143
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151538132
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 00:20 schreef Royyy het volgende:

[..]

Onzin. Alle peace officer certifications worden geregeld door de staat, niet door individuele steden/dorpen. Een law enforcement opleidingsinstituut in een county in een afgelegen gebied in de staat New York moet aan precies dezelfde vereisten voldoen als de NYPD Police Academy.

Pas nadat je die peace officer certification hebt, kun je daadwerkelijk worden aangenomen. En dat laat dat artikel waar eerder naar werd verwezen achterwege. Dat zoals daar beschreven bepaalde korpsen mensen zonder al te veel controles aannemen en niet veel on-the-job training geven geloof ik direct, helaas. Maar die personen hebben wel allemaal de peace officer certification doorlopen.
Dus jij zegt nu gewoon dat de hele POc geen donder voorstelt. Ook dat is slecht te verteren. Vertel eens, waarom ben jij een voorstander van een POc die maar liefst 1 vraag op een A4 heeft?

Er rent een nikker weg. Wat te doen?
A: Schieten en dan zeggen zelfverweer
B: Schieten en dan zeggen zelfverweer
pi_151538255
Dat zegt 'ie helemaal niet. Zoals ik ook al zei, dat ze het in Shithole, Nowhere niet zo nauw nemen met de certificatie betekent niet dat 't er niet is of niets voorstelt.

Dat een sherriff z'n hick broer-oom aanneemt als deputy zonder hem de vereiste certificatie en training te laten doorlopen betekent niet dat 't een kwestie is van een A4tje invullen voor iedereen die bij de politie wil.
  vrijdag 10 april 2015 @ 02:31:40 #145
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_151538291
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 02:23 schreef OMG het volgende:
Dat zegt 'ie helemaal niet. Zoals ik ook al zei, dat ze het in Shithole, Nowhere niet zo nauw nemen met de certificatie betekent niet dat 't er niet is of niets voorstelt.

Dat een sherriff z'n hick broer-oom aanneemt als deputy zonder hem de vereiste certificatie en training te laten doorlopen betekent niet dat 't een kwestie is van een A4tje invullen voor iedereen die bij de politie wil.
Oftewel, je hoeft niet eens een A4-tje in te vullen. Elke debiel met een haat voor negers is ''by defenition'' gekwalificeerd tot het dragen van een badge. Elke dode neger is een verhoging in loon?"Iig, dat is jouw logische verklaring. En aangezien die eis down-river niet geldt, zal die eis up-river ook niet gelden.
pi_151538321
Best knap dat je dat uit m'n post kon halen. Sorry dat ik dacht dat je serieus was!
pi_151538534
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dus jij zegt nu gewoon dat de hele POc geen donder voorstelt. Ook dat is slecht te verteren. Vertel eens, waarom ben jij een voorstander van een POc die maar liefst 1 vraag op een A4 heeft?

Er rent een nikker weg. Wat te doen?
A: Schieten en dan zeggen zelfverweer
B: Schieten en dan zeggen zelfverweer
Ehm... dat is absoluut niet wat ik zei. Jij haalt de Peace Officer Certification en de sollicitatieprocedure bij het politiekorps/Sheriff's Office door de war, dat zijn twee heel verschillende dingen. Dat de solicitatieprocedures bij sommige kleine korpsen niks voorstellen, dat zal helaas best zo zijn.

Maar de Peace Officer certification is een fulltime opleiding die 4-6 maanden duurt, met vereisten die door de staat (en indirect de federale DoJ) bepaald worden. En als je daar niet voor slaagt, dan kan geen enkel politiekorps je aannemen. Dus zelfs iemand die wordt aangenomen na een solicitatieprocedure die bestaat uit het invullen van 1 A4'tje, heeft vantevoren al 4-6 maanden opleiding gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Royyy op 10-04-2015 03:21:58 ]
pi_151540494
quote:
3s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Oh, en een auto is een redelijke eerste levensbehoefte dus dat is het laatste waar je op bezuinigt. Ik weet niet waarom je post alsof het raar is dat iemand wel geld heeft voor een auto maar niet noodzakelijkerwijs genoeg om een hoge boete direct op te hoesten.
Whahaha, Mercedes.. (nieuwe beelden)
Maar als je zó van je kostbare bezit wegrent, zal die auto niet van hemzelf geweest zijn..
Racist
  vrijdag 10 april 2015 @ 09:31:52 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_151540573
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:28 schreef Toga het volgende:

[..]

Whahaha, Mercedes.. (nieuwe beelden)
Maar als je zó van je kostbare bezit wegrent, zal die auto niet van hemzelf geweest zijn..
Hij moest de auto nog kopen inderdaad, dat zou afgelopen maandag gebeurd zijn als hij niet was doodgeschoten.

Wel leuk dat het filmpje zo geëdit is dat je niet kan zien of het derde remlicht idd kaduuk is.
pi_151540856
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 april 2015 09:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hij moest de auto nog kopen inderdaad, dat zou afgelopen maandag gebeurd zijn als hij niet was doodgeschoten.

Wel leuk dat het filmpje zo geëdit is dat je niet kan zien of het derde remlicht idd kaduuk is.
Hier de volledige video, waaruit blijkt dat hij al een keer half uitstapt en te horen krijgt dat hij in de auto moet blijven.

Er zit nog iemand in de auto. Wellicht gewoon de eigenaar van de auto?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')