dat zou je moeten wetenquote:
Ahhh ja natuurlijk idd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou je moeten weten
howel ik hem nu al een jaar niet meer op de radio gedraaid heb
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Mag ik nog een slaapliedje aanvragen voor het slapen gaan?
Goat the head - this tube is the gospel
Ben ik blij dat ik al slaapquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Mag ik nog een slaapliedje aanvragen voor het slapen gaan?
Goat the head - this tube is the gospel
Dat gaat vanzelf overquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou ff op joh, dit is toch voor 16 jarigen?
Naweeën van ons [ONZ] tijdperk die we nog koesteren!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat gaat wat worden als je ze straks gaat tellen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
opeens lees ik schaap
Ow damn dit gaat niet goed komen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek spezz![]()
bedtijd
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedtijd
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nu precies waarom ik nooit in ONZ kom.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedtijd
Ja dacht, draai even wat deuntjes op basis van het niveau van de luisteraarsquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Truste broertjequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedtijd
Er is toch nog wel een verschil tussen ONZ en gewoon een portie humor hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nu precies waarom ik nooit in ONZ kom.
datquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef ToT het volgende:
Ach de shows hier zijn 90% serieus, maar zonder die overige 10% zou het gewoon echt niet Radio49 zijn!
Welke?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik liet vanavond bijna Roodkapje ontsnappen bij dat ene nummer
Oef op een date is dat idd behoorlijk fout ja!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik flasbacks naar een date die ik ooit had, die kwam me met zijn auto ophalen en vond het kennelijk grappig om 'vieze' versies van liedjes te draaien. Ik vond er niks grappigs aan en was eigenlijk meteen afgeknapt, terwijl we een paar dagen daarvoor juist een ontzettend leuke dag hadden gehad. Vond het zo puberaal dat hij dacht daarmee te kunnen scoren
Mja, das ook wel wat anders dan voor R49 luisteraars in een melige bui wat onzin te draaienquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik flasbacks naar een date die ik ooit had, die kwam me met zijn auto ophalen en vond het kennelijk grappig om 'vieze' versies van liedjes te draaien. Ik vond er niks grappigs aan en was eigenlijk meteen afgeknapt, terwijl we een paar dagen daarvoor juist een ontzettend leuke dag hadden gehad. Vond het zo puberaal dat hij dacht daarmee te kunnen scoren
dat is wek royal sadness..quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hé die komt uit mijn FoBoquote:
Dat jij er al een wafel in kan herkennen vind ik al knap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die wafel is net zo groot als die fles wijn
Die kon ik zo snel niet in Muis d'r Fobo vinden!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mis iemand die haar houtworm checkt
Ik dacht dat het een appeltaart was!quote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat jij er al een wafel in kan herkennen vind ik al knap.
Slecht zichtbaar op de foto, de hand van de man die toch nog even onder haar rokje keekquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mis iemand die haar houtworm checkt
Staat er ook niet inquote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kon ik zo snel niet in Muis d'r Fobo vinden!
Ik dacht aan een mattenklopper....quote:
En Roodkapje zit sinds die dag in therapie?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slecht zichtbaar op de foto, de hand van de man die toch nog even onder haar rokje keek
die knokkels herken ikquote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slecht zichtbaar op de foto, de hand van de man die toch nog even onder haar rokje keek
Die is flauw....hoewel ik wel moet glimlachen....quote:
rechtsonder op die fot zie je mijn handquote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is flauw....hoewel ik wel moet glimlachen....
Roodkapje doet me denken aan het introductiekamp van mijn HBO. Wij zaten in een café bier te zuipen waarbij een paar van ons over politiek aan het zwammen waren, terwijl net buiten de deur het hele plein uit het dak ging toen Pater Moeskroen dit nummer aan het zingen was!quote:Op woensdag 8 april 2015 00:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Pater Moeskroen vind ik dan wel weer leuk en niks mis met melig, op iedere verjaardag bij mijn exzwager komt altijd de cd met o.a. Kaplaarzen tevoorschijn
Ja kom op, dit was ÉCHT een inkopper hoor!quote:Op woensdag 8 april 2015 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Zeg tweelingbroer, is het een keer over?
quote:Op woensdag 8 april 2015 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Voor wie het niet weet..
Ik draaide een keer een oersaai nummer..
dat moest nog een minuut of 4 door en was echt te rg..
Toen bego ik in de maat Roddkapje te scanderen en een onzinsporrokje op te hangen..
en sndsdien is Roodkapje mijn muse
Volgens mij neemt Symph zijn eigen shows ook opquote:Op woensdag 8 april 2015 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]Dat had echt opgenomen moeten worden!
Zo geniaal!
![]()
![]()
alleen overwrite ik ze allemaal en in de huidige setting gaat opnemen even nietquote:Op woensdag 8 april 2015 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Symph zijn eigen shows ook op
Hmmm, jammerquote:Op woensdag 8 april 2015 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen overwrite ik ze allemaal en in de huidige setting gaat opnemen even niet
en ook echt spontaan uit het niets..quote:
En daardoor eindigde roodkapje in mijn FoBoquote:Op woensdag 8 april 2015 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ook echt spontaan uit het niets..
en ik weet nog steeds niet hoe ik daar op kwam.
It happened
Verhip,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |