SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
Die waar ik naar toe ga is half Ghanees, half Filipijns!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Donkere dames kunnen trouwens bestzijn….
dat dan wel
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thema show, dronken als een tor een show doen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel wat whisky's geproefd in mijn leven, heb ook diverse Jura's hier open staan, maar je mag ze zo van me hebben.
Daar hoef je toch niet voor naar Uganda????quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Donkere dames kunnen trouwens bestzijn….
dat dan wel
Neuh, de Bijlmer is dichterbijquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor naar Uganda????
Scheelt je aardig wat reiskosten...quote:
Even zoeken op Gay Bikers on Acid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ToT zei iets over motorbendes enzo
Whehehe!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ToT zei iets over motorbendes enzo
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even zoeken op Gay Bikers on Acid.
Die kast heb ik eerder gezien...quote:
Niet alleen Robquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Daar zou Rob nog jaloers op kunnen worden
quote:
Hij dacht warempel dat je een advertentie wilde gaan zetten.quote:
Waarschijnlijk. Ik lees daar mee, maar post weinig tot niet.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij dacht warempel dat je een advertentie wilde gaan zetten.
Eentje maar?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
We hebben dus een alcoholist in ons midden
of meerderequote:
Ik weet van niks.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh deze topicreeks had net zo goed "AA meeting met muziek" kunnen heten!
Dan is dat ook weer verklaard...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ik lees daar mee, maar post weinig tot niet.
Nope, ik drink misschien 2 à 3 glaasjes per week, buiten festivals en proeverijen om.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
We hebben dus een alcoholist in ons midden
Nee maar als je echt een paar flesjes kunt missen omdat je er zelf geen donder aan vindt, heb ik wel interesse hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat ook weer verklaard...
[..]
Nope, ik drink misschien 2 à 3 glaasjes per week, buiten festivals en proeverijen om.
En die zijn niet elke week...
wat een verzamelingquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dat ook weer verklaard...
[..]
Nope, ik drink misschien 2 à 3 glaasjes per week, buiten festivals en proeverijen om.
Grapje johquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of hij laat mij kennis maken met sterkere drankquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar als je echt een paar flesjes kunt missen omdat je er zelf geen donder aan vindt, heb ik wel interesse hoor!
Ik heb bijna dagelijks een bijproduct van wiet in mijn handenquote:
Jij valt nog onder het NIX regimequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Of hij laat mij kennis maken met drank
Whehehe!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Of hij laat mij kennis maken met sterkere drank
ben 18 hoorquote:
En dat isquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Begin eerst maar met een Tullamore Dew!
Rob komt ook wel in het whisky topic en kent mij daar ook van...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een verzameling
Die foto moet je even naar rob sturen inderdaad
Goeie om mee te beginnen ?quote:
Ongetwijfeld, maar je bent niet de eerste die 'm maakt.quote:
Ahhhhh!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob komt ook wel in het whisky topic en kent mij daar ook van...
Lag niet aan zijn skillsquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met zijn uziek is niets mis overigens
Zijn vliegskills wat minder helaas
Die heb ik altijd in de auto liggen voor technische problemen onderweg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb bijna dagelijks een bijproduct van wiet in mijn handen
Strotouwtjes
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Goeie om mee te beginnen ?
Toen had ie ook gezopen en was vergeten te tanken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met zijn uziek is niets mis overigens
Zijn vliegskills wat minder helaas
Prima fles om onderweg in de oude bobsleebaan op Holmenkollen leeg te zuipenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Goeie om mee te beginnen ?
daar kan ik ik zowat een show mee vullen denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lag niet aan zijn skills
Hierna trouwens nog meer brokkepiloten
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima fles om onderweg in de oude bobsleebaan op Holmenkollen leeg te zuipen
Die Jura mag je komen halen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar als je echt een paar flesjes kunt missen omdat je er zelf geen donder aan vindt, heb ik wel interesse hoor!
Ik zal het onthoudenquote:
Ik lees het grapje voor het eerst....quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ongetwijfeld, maar je bent niet de eerste die 'm maakt.
Heb dan altijd toch de drang om me te verdedigen...
Uhhh dan zit je ergens aan de andere kant van de wereld gekquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Misschien dat ik over een maandje in Amsterdam ben of zo. Moet ik ff aan denken.
Ja, maar whisky is het tussendoortje dat écht overal tussendoor kan hè.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh dan zit je ergens aan de andere kant van de wereld gek
Je meldt je dan maar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Misschien dat ik over een maandje in Amsterdam ben of zo. Moet ik ff aan denken.
Kan ie zich vooraf moed indrinkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees het grapje voor het eerst....
Kut, EIND volgende maand bedoel ik!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar whisky is het tussendoortje dat écht overal tussendoor kan hè.
Nou de vestiging waar ik nu werk zou ik er wel graag een paar volgieten met Whiskey en dan kijken of er wel mee te praten valtquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Ja gewoon in een zakje Breaker van Friesche Vlag gieten en gaan met die banaan!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou de vestiging waar ik nu werk zou ik er wel graag een paar volgieten met Whiskey en dan kijken of er wel mee te praten valt
0/38 I would bang there
Gastquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou de vestiging waar ik nu werk zou ik er wel graag een paar volgieten met Whiskey en dan kijken of er wel mee te praten valt
0/38 I would bang there
geitjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Bekend liedje:
Weet je wat ik zie
als ik naar mijn werk toe ga..
allemaal
[ afbeelding ]
...om me heen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Bekend liedje:
Weet je wat ik zie
allemaal
[ afbeelding ]
Latersquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Drink ze allemaal en tot een volgende borrel!
Goed, hierdoor schoot mij een ander liedje te binnen… die komt er dus uiteraard aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Bekend liedje:
Weet je wat ik zie
allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Koop je toch deze en ga je hiermee rondlopen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon echt te erg....
I can't handle geitenwollensokken
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit nummer staat in mijn top 1000 allertijden op de 2e plaats![]()
sleep wellquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
over mijn broek heenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop je toch deze en ga je hiermee rondlopen?
http://www.happysocks.com/nl/men/
dat zou je moeten wetenquote:
Ahhh ja natuurlijk idd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou je moeten weten
howel ik hem nu al een jaar niet meer op de radio gedraaid heb
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Mag ik nog een slaapliedje aanvragen voor het slapen gaan?
Goat the head - this tube is the gospel
Ben ik blij dat ik al slaapquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Mag ik nog een slaapliedje aanvragen voor het slapen gaan?
Goat the head - this tube is the gospel
Dat gaat vanzelf overquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hou ff op joh, dit is toch voor 16 jarigen?
Naweeën van ons [ONZ] tijdperk die we nog koesteren!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat gaat wat worden als je ze straks gaat tellen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
opeens lees ik schaap
Ow damn dit gaat niet goed komen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziek spezz![]()
bedtijd
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedtijd
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nu precies waarom ik nooit in ONZ kom.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedtijd
Ja dacht, draai even wat deuntjes op basis van het niveau van de luisteraarsquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Truste broertjequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
bedtijd
Er is toch nog wel een verschil tussen ONZ en gewoon een portie humor hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nu precies waarom ik nooit in ONZ kom.
datquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:54 schreef ToT het volgende:
Ach de shows hier zijn 90% serieus, maar zonder die overige 10% zou het gewoon echt niet Radio49 zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |