Goeie om mee te beginnen ?quote:
Ongetwijfeld, maar je bent niet de eerste die 'm maakt.quote:
Ahhhhh!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob komt ook wel in het whisky topic en kent mij daar ook van...
Lag niet aan zijn skillsquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met zijn uziek is niets mis overigens
Zijn vliegskills wat minder helaas
Die heb ik altijd in de auto liggen voor technische problemen onderweg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb bijna dagelijks een bijproduct van wiet in mijn handen
Strotouwtjes
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Goeie om mee te beginnen ?
Toen had ie ook gezopen en was vergeten te tanken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met zijn uziek is niets mis overigens
Zijn vliegskills wat minder helaas
Prima fles om onderweg in de oude bobsleebaan op Holmenkollen leeg te zuipenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Goeie om mee te beginnen ?
daar kan ik ik zowat een show mee vullen denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lag niet aan zijn skills
Hierna trouwens nog meer brokkepiloten
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prima fles om onderweg in de oude bobsleebaan op Holmenkollen leeg te zuipen
Die Jura mag je komen halen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar als je echt een paar flesjes kunt missen omdat je er zelf geen donder aan vindt, heb ik wel interesse hoor!
Ik zal het onthoudenquote:
Ik lees het grapje voor het eerst....quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ongetwijfeld, maar je bent niet de eerste die 'm maakt.
Heb dan altijd toch de drang om me te verdedigen...
Uhhh dan zit je ergens aan de andere kant van de wereld gekquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Misschien dat ik over een maandje in Amsterdam ben of zo. Moet ik ff aan denken.
Ja, maar whisky is het tussendoortje dat écht overal tussendoor kan hè.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh dan zit je ergens aan de andere kant van de wereld gek
Je meldt je dan maar...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof tof!
Misschien dat ik over een maandje in Amsterdam ben of zo. Moet ik ff aan denken.
Kan ie zich vooraf moed indrinkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh dan zit je ergens aan de andere kant van de wereld gek
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees het grapje voor het eerst....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |