Welke?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik liet vanavond bijna Roodkapje ontsnappen bij dat ene nummer
Oef op een date is dat idd behoorlijk fout ja!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik flasbacks naar een date die ik ooit had, die kwam me met zijn auto ophalen en vond het kennelijk grappig om 'vieze' versies van liedjes te draaien. Ik vond er niks grappigs aan en was eigenlijk meteen afgeknapt, terwijl we een paar dagen daarvoor juist een ontzettend leuke dag hadden gehad. Vond het zo puberaal dat hij dacht daarmee te kunnen scoren
Mja, das ook wel wat anders dan voor R49 luisteraars in een melige bui wat onzin te draaienquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik flasbacks naar een date die ik ooit had, die kwam me met zijn auto ophalen en vond het kennelijk grappig om 'vieze' versies van liedjes te draaien. Ik vond er niks grappigs aan en was eigenlijk meteen afgeknapt, terwijl we een paar dagen daarvoor juist een ontzettend leuke dag hadden gehad. Vond het zo puberaal dat hij dacht daarmee te kunnen scoren
dat is wek royal sadness..quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hé die komt uit mijn FoBoquote:
Dat jij er al een wafel in kan herkennen vind ik al knap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die wafel is net zo groot als die fles wijn
Die kon ik zo snel niet in Muis d'r Fobo vinden!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mis iemand die haar houtworm checkt
Ik dacht dat het een appeltaart was!quote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat jij er al een wafel in kan herkennen vind ik al knap.
Slecht zichtbaar op de foto, de hand van de man die toch nog even onder haar rokje keekquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mis iemand die haar houtworm checkt
Staat er ook niet inquote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kon ik zo snel niet in Muis d'r Fobo vinden!
Ik dacht aan een mattenklopper....quote:
En Roodkapje zit sinds die dag in therapie?quote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slecht zichtbaar op de foto, de hand van de man die toch nog even onder haar rokje keek
die knokkels herken ikquote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slecht zichtbaar op de foto, de hand van de man die toch nog even onder haar rokje keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |