Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Doe ik bijna nooit. Dat waar jij aan dacht.
Daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op woensdag 8 april 2015 07:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken![]()
Fijne dag
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmakenquote:
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
TGND en Surge, zin in een dag werken/school/lamballen?
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
School. Bijna. Ben mijn lunch aan het klaarmaken
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zin, zeker. Heul veul. Positief zijn jwt.
[..]
Ouch. Hopelijk niet een al te lange dag.
Damn, that's some dedication.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
Ah, soms is dat nodig inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2015 08:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij. Maar moet even knallen. Deadlines volgende week en met mijn studiegroepje moeten we aan ons verslag werken. Zij komen tegen 11. Ik ben tegen half 9 op school, kan ik wat voor mijn essay doen
FOK! support groep, 1luv.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
1luv1livejeweetquote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
Zo is het!quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1luv1livejeweet
Even fietsen
Zeg dat wel, zeker ik de gehele dag in training zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FOK! support groep, 1luv.
[..]
HerkenbaarGaat een lange dag worden dus?
2 uur?! En ik dacht dat ik het zwaar had/heb met 5quote:Op woensdag 8 april 2015 08:15 schreef aeque het volgende:
De tering... 2 uur geslapen vannacht, ik ben gesloopt. Nu al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |