Neequote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, dat is Engels voor Stad naar Stad.
Volgend jaar in The Passion.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef MichielPH het volgende:
Jeezus, wat een irritante gozer die Jezus
En ik vind Everybody Hurts al een zeikplaatquote:
Die stikt nu in zijn magere kwark.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij was idd goed.
Zelfs René moet lachen.
Ik vind die met de poes van z'n grootje leuker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad. Bloed zweet en tranen.
En Malle Babbe mag er ook bij trouwens. van Rob de Nijs.
Nee, dit is walgelijk.quote:
Magere kwark? Hij is idd erg dik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die stikt nu in zijn magere kwark.
Best een aardig bandje hoor maar COME ON.quote:
Wel echt een enorm zeiknummer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, best een goed nummer muzikaal gezien.
Niet te vergeten Geen banger hart.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad. Bloed zweet en tranen.
En Malle Babbe mag er ook bij trouwens. van Rob de Nijs.
Aardig ja, Krezip bijvoorbeeld is dan veel beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een aardig bandje hoor maar COME ON.
Meh,quote:
Ook een prima nummer!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Niet te vergeten Geen banger hart.
Oh dat vond ik best tof. Niet top 60-waardig tof maar zeker een vermakelijke band.quote:
Ik van de nummers die langs kwamen little green bag, veruit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef Merkie het volgende:
Radar Love vind ik de beste van deze nummers.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boudewijn
Twarres
Maaike Ouboter
Racoon
De Kast![]()
![]()
Blof![]()
![]()
De Dijk
Fluitsma en van Tijn
Acda en de Munnik
Lange Frans![]()
![]()
De JvT![]()
![]()
Frank Boeijen![]()
![]()
Het Goede Doel![]()
Guus Meeuwis en Marco![]()
![]()
Brainpower is een kutnerd.
Tot zover.
Ik deed precies dezelfde movequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Wie niet los ging op de vengaboys was overduidelijk gay
Wie nu nog los gaat op de vengaboys is overduidelijk gay.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Rocket to Uranusquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
In de Engelstalige top tien wel Krezip en Vengaboys maar niet the gathering.
Ook goed ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik van de nummers die langs kwamen little green bag, veruit.
Rocket To Uranus was een topnummer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Strange Machines is wel een prachtig liedje. Goede band inderdaad.quote:
Shocking Blue heeft betere nummers dan die langs kwamen, Love Buzz bijvoorbeeld.quote:
Was ook echt een origineel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Alice, who the fuck is Alice van Gompy!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Dat is natuurlijk een kunst op zichquote:
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shocking Blue heeft betere nummers dan die langs kwamen, Love Buzz bijvoorbeeld.
Nog gecoverd door Nirvana
Ik bedoel, ik deed dat net.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kunst op zichhet verbaast me niet dat jij dat toen kon
Dus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Man, jij was toen nog niet geboren.
Geen Wind?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Earth and Fire had ook wel genoemd mogen worden.
Hebben toffe plaatjes.
Met wind zijn ze niet Nederlands he.quote:
40 kilo dikkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:49 schreef schoolstudent het volgende:
Oh, dit is Abel. Had ik niet herkend.
Moet je niet naar Londen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ergens buiten Nederland waar er geen Kensington is
LOLquote:
OP WEG NAARquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet de cover van Guus "lijkenpikker" Meeuwis?
Deze staat zeker in mijn top 5.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
beste lied van Nederland
kom maar op haters
Die is ook wel heel goed jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
beste lied van Nederland
kom maar op haters
Maar Guus heeft het zelf geschreven, dus hoe kan hij een lijkenpikker zijnquote:
quote:
echte kennersquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze staat zeker in mijn top 5.
fixedquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
beste lied van Drenthe
kom maar op haters
Heeft hij geef mij nu je angst ook zelf geschreven?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Maar Guus heeft het zelf geschreven, dus hoe kan hij een lijkenpikker zijn
Geil manquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat programma met naakt datenSuper genant.
Ik las naakt darten, dacht wat is het danquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat programma met naakt datenSuper genant.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik las naakt darten, dacht wat is het dan
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:24 schreef Zipportal het volgende:
Rembo & Rembo archief online
Het gehele archief van het legendarische kinderprogramma Rembo & Rembo staat sinds gisteren online. Voor de meeste dertigers is deze cultserie, met vieze en absurde humor, volop jeugdsentiment. Van de familie Magdat, tot de Gluurbuur en van Rumboon en Rumboon tot Harry Turtle: alle fragmenten zijn te bekijken op de site van de VPRO. “Das toch niet te geleeuven!”. Te gast Rembo & Rembo: Maxim Hartman en Theo Wesselo.
De rest van de onderwerpen doen er niet toe.
Puur toeval dat ik vandaag deze postte...quote:Op woensdag 8 april 2015 17:24 schreef Zipportal het volgende:
Rembo & Rembo archief online
Het gehele archief van het legendarische kinderprogramma Rembo & Rembo staat sinds gisteren online. Voor de meeste dertigers is deze cultserie, met vieze en absurde humor, volop jeugdsentiment. Van de familie Magdat, tot de Gluurbuur en van Rumboon en Rumboon tot Harry Turtle: alle fragmenten zijn te bekijken op de site van de VPRO. “Das toch niet te geleeuven!”. Te gast Rembo & Rembo: Maxim Hartman en Theo Wesselo.
De rest van de onderwerpen doen er niet toe.
Toen was z'n goede periode wel voorbij ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
Let's dance heb ik altijd razende aids gevonden.
Dat is nu juist mijn favoriet van hem.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad. Prima artiest, maar dat was niets.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
Waarom zeg je dat?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Prima artiest, maar dat was niets.
Oh, misschien ben ik dan ook wel een beetje kitsch.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat let's dance een beetje bowie kitsch is.
Ah ok, nou dat mag jij vinden.quote:
Dat kan. Verdiep je eens in zijn andere (eerdere) platen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh, misschien ben ik dan ook wel een beetje kitsch.
eensquote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
GODVERDOMME ROT EENS OP MET JE FALLON GODVERDOMME HOERENZOON
Zeg het ze!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
GODVERDOMME ROT EENS OP MET JE FALLON GODVERDOMME HOERENZOON
Ik zat niet echt te luisteren maar volgens mij was het niksquote:
Ik hoorde het woord 'ijsbeer' en dat is hetquote:Op woensdag 8 april 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
Ik merk dat ik helemaal niet luister naar Nico.
Alleen zijn stem is geniaal.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:38 schreef Specularium het volgende:
Ik merk dat ik helemaal niet luister naar Nico.
Ben bang dat hij niks speelt.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zelfs als deze man deze domheid speelt is ie mateloos irritant
Waar zou het over gaan?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:41 schreef Cee het volgende:
Ooit eens een gastles gehad van die ene Rembo, ging nergens over, gast spoort niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |