Neequote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, dat is Engels voor Stad naar Stad.
Volgend jaar in The Passion.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef MichielPH het volgende:
Jeezus, wat een irritante gozer die Jezus
En ik vind Everybody Hurts al een zeikplaatquote:
Die stikt nu in zijn magere kwark.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij was idd goed.
Zelfs René moet lachen.
Ik vind die met de poes van z'n grootje leuker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad. Bloed zweet en tranen.
En Malle Babbe mag er ook bij trouwens. van Rob de Nijs.
Nee, dit is walgelijk.quote:
Magere kwark? Hij is idd erg dik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die stikt nu in zijn magere kwark.
Best een aardig bandje hoor maar COME ON.quote:
Wel echt een enorm zeiknummer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, best een goed nummer muzikaal gezien.
Niet te vergeten Geen banger hart.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad. Bloed zweet en tranen.
En Malle Babbe mag er ook bij trouwens. van Rob de Nijs.
Aardig ja, Krezip bijvoorbeeld is dan veel beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een aardig bandje hoor maar COME ON.
Meh,quote:
Ook een prima nummer!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Niet te vergeten Geen banger hart.
Oh dat vond ik best tof. Niet top 60-waardig tof maar zeker een vermakelijke band.quote:
Ik van de nummers die langs kwamen little green bag, veruit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef Merkie het volgende:
Radar Love vind ik de beste van deze nummers.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boudewijn
Twarres
Maaike Ouboter
Racoon
De Kast![]()
![]()
Blof![]()
![]()
De Dijk
Fluitsma en van Tijn
Acda en de Munnik
Lange Frans![]()
![]()
De JvT![]()
![]()
Frank Boeijen![]()
![]()
Het Goede Doel![]()
Guus Meeuwis en Marco![]()
![]()
Brainpower is een kutnerd.
Tot zover.
Ik deed precies dezelfde movequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Wie niet los ging op de vengaboys was overduidelijk gay
Wie nu nog los gaat op de vengaboys is overduidelijk gay.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Rocket to Uranusquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
In de Engelstalige top tien wel Krezip en Vengaboys maar niet the gathering.
Ook goed ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik van de nummers die langs kwamen little green bag, veruit.
Rocket To Uranus was een topnummer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Strange Machines is wel een prachtig liedje. Goede band inderdaad.quote:
Shocking Blue heeft betere nummers dan die langs kwamen, Love Buzz bijvoorbeeld.quote:
Was ook echt een origineel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Alice, who the fuck is Alice van Gompy!
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Dat is natuurlijk een kunst op zichquote:
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shocking Blue heeft betere nummers dan die langs kwamen, Love Buzz bijvoorbeeld.
Nog gecoverd door Nirvana
Ik bedoel, ik deed dat net.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kunst op zichhet verbaast me niet dat jij dat toen kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |