quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:24 schreef schoolstudent het volgende:
Deze man zie ik echt voor het eerst op tv.
Vind ik ook. De passie waarmee Carlo het vertelt vind ik echt topquote:
BN-ers kruipen inderdaad allemaal in elkaars hol, ze likken de stront van elkaars reet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:26 schreef danos het volgende:
Die BN-ers die altijd alleen maar in superlatieven kunnen praten. Carlo had hetzelfde kunnen praten over nog 50 anderen.
Dus?quote:
In hindsight is dat grappig om naar te kijken.quote:
Hij heeft wel gelijk, een grotere quizmaster in Nederland als Willem is er nooit meer gekomenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
BN-ers kruipen inderdaad allemaal in elkaars hol, ze likken de stront van elkaars reet.
Je ziet het idd ook altijd bij overleden acteurs, dan was het altijd de aller allerbeste magistraal geniale acteur, waar ze dan ook allemaal wat mee hebben. Ik word dat zo misselijk vanquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
BN-ers kruipen inderdaad allemaal in elkaars hol, ze likken de stront van elkaars reet.
Hoe bedoel je dat nou weer, iedereen brengt vinyl uit tegenwoordig.quote:
Dat bedoel ik. Ik mag het niets vinden, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou weer, iedereen brengt vinyl uit tegenwoordig.
Dat mag, klinkt alleen net alsof je denkt dat alleen hippe artiesten het doen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik mag het niets vinden, toch?
Stoned Jesus moet er gewoon een keer optreden. Had vandaag mooi gekund in het paasthema.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef danos het volgende:
Eindelijk weer eens een normaal bandje bij dwdd.
Dat overleef je toch niet als man als je tijdens de sex Sherma boven op je hebt zitten ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
Een huiskamerconcert met Sherma is al snel een priveoptreden.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bed van gewapend beton hoop ik.
Welke Kees?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef TLC het volgende:
Doet een beetje aan Kees uit Flodder denken die Henry van Loon
Sowieso is Joep van 't hek kutquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:42 schreef Postbus100 het volgende:
Die grap van die co-piloot is echt slecht
Ja hoor daar is ze alquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik verwacht Sherma ook bij de grote artiesten.
Gespotquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik verwacht Sherma ook bij de grote artiesten.
Was dat maar waar.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:45 schreef danos het volgende:
Die Birgit ziet er graatmager uit naast die killerwhale
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
En dit krijgt dan meer tijd dan douwe bob
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:45 schreef danos het volgende:
Die Birgit ziet er graatmager uit naast die killerwhale
Wij ook van jouquote:
Je mag blij zijn als je een hapje krijgt. Die vreet de hele pan zelf leeg.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar haar roti...
Ik denk dat je hoogstens mag afwassen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar haar roti...
30 jaar schoon aan de haakquote:
Nu 43, maar meestal een jaar of 25quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ouder dan ikMaar je bent zo oud als je je voelt he
![]()
Ik denk Bas van Toor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:54 schreef Zipportal het volgende:
Dat Anne Frank en de rest van de bewoners van het wereldberoemde Achterhuis zijn verraden staat vast. Maar door wie precies is tot nog toe nooit duidelijk geworden.
Ik verdenk Utrecht supporters.quote:
Er zit in ieder geval NSB-bloed in de familie zo te lezen.quote:Er waren vermoedens, en aan die vermoedens is nu een nieuwe toegevoegd, dankzij de vandaag verschenen biografie over Bep Voskuijl. Zij is één van de helpers van de Achterhuisbewoners en in de biografie wordt Beps jongere zus Nelly als een nieuwe mogelijke dader opgevoerd. Is zij degene die de onderduikers middels een telefoontje verraadde? Aan tafel de twee auteurs van de biografie: journalist Jeroen de Bruyn en Joop van Wijk, de jongste zoon van Bep Voskuijl.
Use Somebody van Laura Jansen en Hallelujah van Lisa Lois staan ook in de lijst. Tot zover het niveauquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef OProg het volgende:
Dat beste Nederlandse nummer, daar heeft morgen natuurlijk iedereen het over bij de koffieautomaat.
Ik ga maar voor deze.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef OProg het volgende:
Dat beste Nederlandse nummer, daar heeft morgen natuurlijk iedereen het over bij de koffieautomaat.
Die is er nooit meer. Nep DWDD hooligan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk vanaf nu ook mee.
Waar Karina nu is is voor mij ook een raadsel.
Zonder hard bewijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
Mensen van iets beschuldigen na 70 jaar...
ik ik ik constateer ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:10 schreef wolferl het volgende:
Matthijs gaat ook altijd stotteren als Erben gast of tafelheer is. Dat valt gewoon op steeds. Matthijs past zich aan aan zijn gasten.
u u u u u bent
Vlak de Yip yips niet uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Samen met Swedish Chef de eindbazen van The Muppets.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest aan Vikings denkenDie Kwinrith of hoe heet ze die over Ragnar heenpiste.
Ik begin gister aan aflevering 1 begonnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat is al van 2 afleveringen of zo geleden.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik begin gister aan aflevering 1 begonnen.
ja als je het zo bekijkt is ALLES een spoiler hequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik begin gister aan aflevering 1 begonnen.
Enzoknol ofzoquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Karina, Davy, Mexicano en ik vinden dat Conan een betere show heeft dan Jimmy Fallon.
Nou iets beter misschien al kijk ik geen van beidenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Karina, Davy, Mexicano en ik vinden dat Conan een betere show heeft dan Jimmy Fallon.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef Monolith het volgende:
Dit was toch snoeihard volgens Matthijs?
Een betere host sowieso.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Marcodej, Karina, Davy, Mexicano en ik vinden dat Conan een betere show heeft dan Jimmy Fallon.
Dit verdient de gouden klomp.quote:
Wie zouden ze hopen dat er vanavond wint?quote:
Ik vind de drummer op House for Sale wel een joviale man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef Karina het volgende:
House for Sale is wel een mooi nummer.
of You van Ten Sharp.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de drummer op House for Sale wel een joviale man.
Misschien moet die eens presentator worden.
Armoe troef inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
SCHAN-DA-LIG dat sommige liedjes in een compilatie staan met de beste liedjes.
Ze weten niet echt het verschil tussen beste en leukste inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
SCHAN-DA-LIG dat sommige liedjes in een compilatie staan met de beste liedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |