Ga je lijntjes trekken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef Murdera het volgende:
Lok en kaneel?
Straw en art
Heb ik verder nog iets gemist?
Misschien moet er iemand een schema makenquote:
Jij bent vrij toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien moet er iemand een schema maken.
Ja, maar het boeit mij niet zoquote:
Nee, ongezondquote:
Ditquote:
Ik ga wel weer kijken, maar echt heel enthousiast ben ik er ook niet meer over.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik het komende seizoen ga kijken. Denk het niet echt, ik krijg toch ook wel mee wat er gebeurt als ik niet kijk.
Haha nice! Moet die dan ook alles voor je doen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef Puala het volgende:
Vet, als ik weer op kantoor ben krijg ik een loopjongen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u and me baby
Ik dacht dat wij wat moois haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hoi Cherryquote:
Die staan er allang.quote:
Hou het even droog, wil jequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij wat moois hadden
Deceptie weerquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat hebben we toch ook moppiequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
quote:
Sjouwen, pc's aansluiten en dergelijk. Oh en de serverruimte opruimen. Ofwel: wat ik niet kan met 1 handquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Haha nice! Moet die dan ook alles voor je doen?
Heb als straf de mevrouw met de eendebek ook maar ff ondergesquirtquote:
Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Sjouwen, pc's aansluiten en dergelijk. Oh en de serverruimte opruimen. Ofwel: wat ik niet kan met 1 hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |