Sjouwen, pc's aansluiten en dergelijk. Oh en de serverruimte opruimen. Ofwel: wat ik niet kan met 1 handquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Haha nice! Moet die dan ook alles voor je doen?
Heb als straf de mevrouw met de eendebek ook maar ff ondergesquirtquote:
Komt dat even goed uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Sjouwen, pc's aansluiten en dergelijk. Oh en de serverruimte opruimen. Ofwel: wat ik niet kan met 1 hand
Geil...quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb als straf de mevrouw met de eendebek ook maar ff ondergesquirt
Nee. Alleen dat ik 29 april vrij ben en 30 april van auto wissel en werkgever. Maar daarna nog niets.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef yats het volgende:
[..]
Komt dat even goed uitWeet je al naar welk project/locatie je gaat?
Want je mag het niet over sex hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef aeque het volgende:
Wel zeiken over dat het weer over lijntjes gaat, maar een topic vol krijgen zonder dat het hier op de Sex sc lijkt is dan weer lastig.
Ja. Bietje mijn juice afpakken. BLIEF AF GVDquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geil...
Bevolkingsonderzoekje gehad?
Welke is het geworden?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat ik 29 april vrij ben en 30 april van auto wissel en werkgever. Maar daarna nog niets.
Picsquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Loop te soppen op mijn barkruk nu
Nee, sex is vies.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want je mag het niet over sex hebben?
Wat is dit nu weer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef aeque het volgende:
Wel zeiken over dat het weer over lijntjes gaat, maar een topic vol krijgen zonder dat het hier op de Sex sc lijkt is dan weer lastig.
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ze hebben niets gezegd over wanneer je iets hoort ook?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat ik 29 april vrij ben en 30 april van auto wissel en werkgever. Maar daarna nog niets.
Niet zo grumpy jijquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef aeque het volgende:
Met de nadruk op "weer"quote:
Schandaligquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Bietje mijn juice afpakken. BLIEF AF GVD
Nee, alleen als je dat hebt mag datquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ze op zoek gingen na het tekenen. Maar dat is ook pas een week geledenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ze hebben niets gezegd over wanneer je iets hoort ook?
Ik ben er vorige week nog geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef Dqod het volgende:
That's it hosti. Wij gaan een keer naar de KFC
BEN JE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN
Werk jij bij mijn werk?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week nog geweest.
Was hemels
En tegenover mijn nieuwe werk zit een subway en een mac
Ik ga zo dik worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |