"joepie"quote:Op woensdag 8 april 2015 19:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
De achteroplopende IC richting Breda heeft inmiddels ook +8 aan z'n broek. Zo halen we de +30 wel
Ik zie het je ook gewoon zeggenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zeker. 40 km/u over het verhoogde spoor t.h.v. Overschie en op weg naar het perron.
[ afbeelding ]
quote:
Jonguh, je bent al ver voorbij de Kijfhoek, ik weet niet of je wel naar buiten kijkt?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben in de Benelux blijven zitten ("ik stap in Dordt wel over"), ik geniet nu van het schitterende perron van Rotterdam Zuid waar de trein... stilstaat.
edit: het kruipt weer.
Jongeh, ik ben nog niet eens voorbij de Kuipquote:Op woensdag 8 april 2015 19:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Jonguh, je bent al ver voorbij de Kijfhoek, ik weet niet of je wel naar buiten kijkt?
Zo, deze ga ik nu even ontkrachten. Rijden zonder verbinding tussen loc en baan is levensgevaarlijk op de HSL dus daar wil IK jou niet aan bloodstellen. Ik kan mij ook herinneren dat ik je nog optijd heb gewaarschuwd dat we "zoals het er nu naar uitziet, niet gaan rijden". Hierop heeft IEDEREEN in mijn trein nog de ICD van 17:25 kunnen halen die voor jullie +2 heeft gemaakt zodat iedereen nog even mee kon.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ic direct gaat weer lekker. trein van 17.10 heeft +10. Conducteur staat erbij en haalt nog laatste mensen binnen maar sein wordt niet gegeven. +15. Bam opgeheven. fuck de reizigers. Allemaal eruit naar ic Vlissingen
Ik hoefde niet met jou mee gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2015 19:42 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Zo, deze ga ik nu even ontkrachten. Rijden zonder verbinding tussen loc en baan is levensgevaarlijk op de HSL dus daar wil IK jou niet aan bloodstellen. Ik kan mij ook herinneren dat ik je nog optijd heb gewaarschuwd dat we "zoals het er nu naar uitziet, niet gaan rijden". Hierop heeft IEDEREEN in mijn trein nog de ICD van 17:25 kunnen halen die voor jullie +2 heeft gemaakt zodat iedereen nog even mee kon.
Als het echt fuck de reiziger was, had ik jullie lekker die andere trein laten uitzwaaien en vervolgens gemeld dat we niet meer gingen.
Zo, dan is dat weer even rechtgezet.
Fijne avond nog.
Ja en nooit werkzaamheden hequote:Op woensdag 8 april 2015 19:07 schreef b2py het volgende:
[..]
NS past zich aan aan het aanbod dat er is, dus volstrekt logisch dat er minder treinen rijden. Daarbuiten gelaten, zoveel verschil zit er tussen week en weekend niet meer, hier en daar wat halfuursdiensten ipv kwartiers maar de grote IC-assen zijn gewoon vertegenwoordigd met sprinterdiensten.
quote:Op maandag 6 april 2015 12:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, ik had bij aankomst in Antwerpen nog ongeveer anderhalve minuut om van spoor 24 (niveau -2) naar spoor 1 (niveau +1) te geraken. Dat is overigens gelukt.
Ik kwam vanaf Noorderkempen, waar ik de auto heb gedumpt. De trein (3x Desiro) reed rechterspoor van NDK naar Antwerpen, terwijl een Thalys mijn trein op het (normale) linkerspoor inhaalde.
Bedankt heren!quote:Op maandag 6 april 2015 12:46 schreef greavy het volgende:
Het kan gewoon op Antwerpen Centraal bij het Internationale loket, daar koop ik het al 2-3 jaar ofzo, als ik met de Benelux die kant op reis. En in al die tijd staat het al verkeerd op de website.
leaveNSalone.pngquote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is stiekem ook de schuld van NS natuurlijk
Ik geloof nooit dat die foto aan deze kant van de eeuwwisseling gemaakt isquote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Sandrvich het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo, gewoon een Tbilisi-Moskou trein door de straat heen jagen. In de Sovjetrepubliek Georgië nog de normaalste zaak van de wereld.(Foto: Dato Gogishvili)
Ik zou zelfs wel durven zeggen dat het jaren '80 is.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die foto aan deze kant van de eeuwwisseling gemaakt is
twitter:NS_online twitterde op woensdag 08-04-2015 om 21:02:18Almere Oostvaarders-Lelystad: er rijden momenteel geen treinen in verband met dieren rond en op het spoor. http://t.co/axyyfHaEPO #AlmoLls reageer retweet
Abschiessenquote:Op woensdag 8 april 2015 21:11 schreef boriq het volgende:
Ook in de Oostvaardersplassen zijn ze het zat.twitter:NS_online twitterde op woensdag 08-04-2015 om 21:02:18Almere Oostvaarders-Lelystad: er rijden momenteel geen treinen in verband met dieren rond en op het spoor. http://t.co/axyyfHaEPO #AlmoLls reageer retweet
Halverwege de jaren '80 volgens deze originele bronquote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik zou zelfs wel durven zeggen dat het jaren '80 is.
Lijkt me sterk, aangezien het een doodlopend uitloopspoor is in Batumiquote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef Sandrvich het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo, gewoon een Tbilisi-Moskou trein door de straat heen jagen. In de Sovjetrepubliek Georgië nog de normaalste zaak van de wereld.(Foto: Dato Gogishvili, via საქართველოს რკინიგზა/sak’art’velos rkinigza)
Bedankt heren!
MAAAAARquote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
en omdat die treinen dan van Het Systeem onder een ander nummertje moeten rijden krijgt de reiziger daar extragratis verwarrende en volstrekt overbodige informatie over als "trein rijdt niet" + "extra trein". Heel goed jongens. Die kutfout zit er al jaaren in en niemand doet er wat aan. ChapeauSysteemautisten
Heeft de reiziger niets mee te maken hequote:Op woensdag 8 april 2015 19:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is stiekem ook de schuld van NS natuurlijk
Ik ving gisteren een gesprek op van 2 jongens, een van hen had net moeten staan in de trein en stond in de eerste klas. Hij werd door de conducteur gesommeerd om in de 2e klas te gaan staan. Alsof daar goddomme verschil in zit: '1e klasse staan'quote:Op donderdag 9 april 2015 07:47 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag met de ICd op pad. Voor het eerst. Nog nooit in zo'n volle 1e klas gezeten. Geen wifi in de trein, mobiel internet werkt voor geen meter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |