Haha herkenbaar ik stel me ook atlijd tactisch op bij zo'n bordquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Monopoly het volgende:
De moeder is na het ongeval opgevangen door een crisisteam.
Zo, die slaapt de komende jaren niet meer goed gok ikquote:De moeder is na het ongeval opgevangen door een crisisteam.
Regel je ook even dat mijn WeekendVrij geldig is op 2e paasdag en 2e pinksterdag?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef DriekOplopers het volgende:
Goed nieuws: De NS zal op verzoek Voor Beter OV de vergissing met de Paastarieven (korting) zelf corrigeren.
http://voorbeterov.nl/tarieven-ov-chipkaart …
Dat snapte ik. Ik zal met de club een poging wagen om dat redelijke verzoek ook gedaan te krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat is geen boos gezichtje naar jou maar naar de NS![]()
er reed eind van de ochtend ook een virm6 als spr van Rotterdam naar Breda. .. zal wel met die brandmelding te maken gehad hebben want hij was in Rotterdam opgestart.. reed overigens bij lage zwaluwe al +5quote:Op woensdag 8 april 2015 18:32 schreef FredvZ het volgende:
Voor het eerst sinds maanden een schommelboot vanaf Rotterdam naar Leeuwarden. Zal wel verdwaald zijn.
Hij is elk geval wel via de wasstraat gekomen.
Ik stuur al sinds het abonnement bestaat na iedere feestdag een brief over de geldigheid van het WeekendVrij-abonnement, en elke keer krijg je een standaard antwoord terug "volgens de voorwaarden ....."quote:Op woensdag 8 april 2015 18:33 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Ik zal met de club een poging wagen om dat redelijke verzoek ook gedaan te krijgen.
Op zich vind ik het ook wel terecht dat weekendvrij op paasmaandag en pinkstermaandag niet geldig is. En aan de andere kant ook weer niet. Je Week SOV is ook niet geldig op die maandagen, terwijl het wel maandag is.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik stuur al sinds het abonnement bestaat na iedere feestdag een brief over de geldigheid van het WeekendVrij-abonnement, en elke keer krijg je een standaard antwoord terug "volgens de voorwaarden ....."
Zonder capital had ik het ook wel kunnen lezen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:02 schreef greavy het volgende:
Het is een WEEKENDdienstregeling. Vaak een ZONDAGdienstregeling.
Ja, dan is het terecht dat Week-SOV niet geldig is, en Weekend-SOV wel.
NS past zich aan aan het aanbod dat er is, dus volstrekt logisch dat er minder treinen rijden. Daarbuiten gelaten, zoveel verschil zit er tussen week en weekend niet meer, hier en daar wat halfuursdiensten ipv kwartiers maar de grote IC-assen zijn gewoon vertegenwoordigd met sprinterdiensten.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:05 schreef greavy het volgende:
Nee, het is geen officiële weekenddag, nee. Maar dan moet NS dus ook een weekdienstregeling rijden, en niet een zondagse dienstregeling.
Volg James: http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/?q=9260quote:Op woensdag 8 april 2015 19:07 schreef James1988 het volgende:
Kruip kruip kruip... de IC die om 18:43 uit Den Haag HS had moeten vertrekken deed dat pas om 18:52, en is nu pas door de tunnel bij Delft...
In de trein werd iets omgeroepen over een defecte trein in de tunnel bij Delft, wat natuurlijk lulkoek pur sang is, want er was helemaal niks te zien van defect materieel en ook ns.nl meldt er niks over.
edit: In other news, op Somda wordt het gerucht gemeld dat het BDs-ombouwproject zou zijn afgeblazen.
Daar klopt geen klap van, ik ben nog niet eens Schiedam voorbij. Kruip kruip kruip, 75 km/u momenteel.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Volg James: http://kubus.mailspool.nl/spoorkaart/?q=9260
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 8 april 2015 19:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar klopt geen klap van, ik ben nog niet eens Schiedam voorbij. Kruip kruip kruip, 75 km/u momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |