Uh ben door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:13 schreef dennistd het volgende:
Ik denk het beruchte korte pittige kapsel..
Idd, hoop ik ook dat ie dat gedaan heeftquote:Op woensdag 8 april 2015 09:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Wat is een KPK'er?
Als die conducteur slim is, licht hij zijn collega op de volgende trein even in. Dan wordt het feest als die mevrouw bij hem instapt.
He fucktwitter:NS_online twitterde op woensdag 08-04-2015 om 09:21:47Den Haag HS-Delft: er rijden geen treinen door een brandmelding. http://t.co/axyyfHaEPO #GvDt reageer retweet
Zo kweek je dus geweld tegen conducteurs hé.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:11 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Wat is een KPK'er?
Als die conducteur slim is, licht hij zijn collega op de volgende trein even in. Dan wordt het feest als die mevrouw bij hem instapt.
Rijswijk toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:32 schreef James1988 het volgende:
Eindelijk, één website voor gemiste check-outs: https://www.uitcheckgemist.nl/He fucktwitter:NS_online twitterde op woensdag 08-04-2015 om 09:21:47Den Haag HS-Delft: er rijden geen treinen door een brandmelding. http://t.co/axyyfHaEPO #GvDt reageer retweet
Ik denk het.quote:
Brandmeldingen kan je natuurlijk ook geen kinderziektes noemen...quote:Op woensdag 8 april 2015 09:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Die tunnel bij Delft lijkt het tegenwoordig goed te doen, de kinderziektes van de eerste week waren snel opgelost.
Dat mag ook wel als kijkt hoeveel die tunnel heeft gekostquote:Op woensdag 8 april 2015 09:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die tunnel bij Delft lijkt het tegenwoordig goed te doen, de kinderziektes van de eerste week waren snel opgelost.
Je moet je gewoon aan de regels houden, klaar. Als je bewust een goedkoper kaartje koopt waarvan je weet dat het pas na 9 uur gebruikt mag worden moet je je daar gewoon aan houden.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo kweek je dus geweld tegen conducteurs hé.
(Vooral oudere, 50+) mensen met kortingskaartjes die geldig zijn na 9:00 en toch willens en wetens voor 9:00 reizen verdienen de hoogste boete of een duw van de IJssel- of Moerdijkbrug.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aan de regels houden, klaar. Als je bewust een goedkoper kaartje koopt waarvan je weet dat het pas na 9 uur gebruikt mag worden moet je je daar gewoon aan houden.
Dat hangt van de oorzaak af. Een overgevoelige sensor is dat wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brandmeldingen kan je natuurlijk ook geen kinderziektes noemen...
Stukje ducttape eroverquote:Op woensdag 8 april 2015 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat hangt van de oorzaak af. Een overgevoelige snesor is dat wel.
Breda gaat ook al een tijdje goed he? *Klopt af.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:36 schreef James1988 het volgende:
Zo'n sensor is niet zo snel overgevoelig, er is rook of het is er niet. En dat er soms wat van een trein komt waardoor het alarm af gaat gebeurt zelfs in Schiphol nog.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat hangt van de oorzaak af. Een overgevoelige snesor is dat wel.
Die veel gemaakte opmerking over die Sudoku's heb ik even meegenomen in mijn commentaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aan de regels houden, klaar. Als je bewust een goedkoper kaartje koopt waarvan je weet dat het pas na 9 uur gebruikt mag worden moet je je daar gewoon aan houden.
Als je gezag uitstraalt kweek je ook minder snel agressie. Gezag straal je overigens niet uit door sudoku's op te lossen in de 1e klas(heb ik bij Arriva ook nog nooit zien gebeuren)
Bij Schiphol zorgt opwaaiend stof ook nog wel eens voor problemen. In other news, het was loos alarm:quote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n sensor is niet zo snel overgevoelig, er is rook of het is er niet. En dat er soms wat van een trein komt waardoor het alarm af gaat gebeurt zelfs in Schiphol nog.
twitter:NS_online twitterde op woensdag 08-04-2015 om 09:47:16Den Haag HS-Delft: de verstoring is voorbij, het treinverkeer wordt geleidelijk hervat. http://t.co/axyyfHaEPO #GvDt reageer retweet
Ik heb het idee dat een groot deel van de agressiegevallen plaatsvindt als het rustig is in een coupe/trein. In een stampvolle coupe gedurende de ochtendspits bedenk je je als agressieve idioot wel tien keer voordat je een conducteur in elkaar slaat, want dan is er een twintig/vijftigtal reizigers die je weerstand kunnen bieden. Dat is buiten de spits vrij regelmatig anders, laat staan aan de randen van de dag. Je kan je dan wel op de reiziger beroepen, maar als die simpelweg niet in de trein zit of het is een oud vrouwtje van 80...quote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Die veel gemaakte opmerking over die Sudoku's heb ik even meegenomen in mijn commentaar.
Rekenwerk plaatst agressie in het juiste perspectief en de reiziger is geen beveiliger.
http://voorbeterov.nl/sociale-veiligheid-reisinformatie
Kennelijk leeft er bij heel veel conducteurs de misconceptie dat reizigers ook een georgainseerde groep zijn. Dat reizigers elkaar te hulp (zouden moeten) schieten. Dat reizigers aan een uniform herkenbaar zijn. Dat het een goed idee is om de ene reiziger te duperen als de andere je wat misdaan heeft.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Die veel gemaakte opmerking over die Sudoku's heb ik even meegenomen in mijn commentaar.
Rekenwerk plaatst agressie in het juiste perspectief en de reiziger is geen beveiliger.
http://voorbeterov.nl/sociale-veiligheid-reisinformatie
Zeg dat niet te hard, want dan gaan ze treinen kleiner maken om veiligheid zodat er meer reizigers in een coupe zitten.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat een groot deel van de agressiegevallen plaatsvindt als het rustig is in een coupe/trein. In een stampvolle coupe gedurende de ochtendspits bedenk je je als agressieve idioot wel tien keer voordat je een conducteur in elkaar slaat, want dan is er een twintig/vijftigtal reizigers die je weerstand kunnen bieden. Dat is buiten de spits vrij regelmatig anders, laat staan aan de randen van de dag. Je kan je dan wel op de reiziger beroepen, maar als die simpelweg niet in de trein zit of het is een oud vrouwtje van 80...
Alleen nog maar inzet van SLT in de avonduren (vanaf 19:00) en de inbouw van toiletten wordt gestaakt omwille van de sociale veiligheid.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, want dan gaan ze treinen kleiner maken om veiligheid zodat er meer reizigers in een coupe zitten.
Leuk intervju.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:37 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor degene die maar geen genoeg kan krijgen van mijn eloquente bijdragen aan het OV-debat.
Een heel uur over (voornamelijk) de OV-chipkaart.
Veel plezier.
http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-04-07/02:00
Heeft met werkzaamheden tussen Woerden en Utrecht te maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:55 schreef Yreal het volgende:
Alle sprinters den haag - Utrecht vervallen op den haag cs. Maar er is gelukkig steeds een extra trein die dezelfde route maakt![]()
Dat is al weken aan de gang toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heeft met werkzaamheden tussen Woerden en Utrecht te maken.
Die extra trein staat in Woerden een kwartier extra stil.
En dat allemaal voor dezelfde ritprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |