En dan vragen waarom de trein van Schubbekutterveen naar Amsterdam van 3.01 uur niet rijdtquote:
Dat wordt je waarschijnlijk met door gedupeerd dan als de trein van 15:01 uur niet rijdt want dan zijn er nog alternatieven, om dat tijdstip niet meerquote:Op maandag 6 april 2015 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan vragen waarom de trein van Schubbekutterveen naar Amsterdam van 3.01 uur niet rijdt
Mooie foto!quote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege de viering van 70 jaar bevrijding is in Delden het evenement 'Delden Terug Naar Toen' georganiseerd. Onderdeel hiervan is een stoomtrein tussen Hengelo en Delden op 1e en 2e paasdag.
VSM 23 076 is met vier blokkendozen en loc 23 071 op sleep bijna bij het viaduct van de A35 aangekomen op weg naar Delden.
Ook als die trein nu niet in de dienstregeling staat?quote:Op maandag 6 april 2015 10:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat wordt je waarschijnlijk met door gedupeerd dan als de trein van 15:01 uur niet rijdt want dan zijn er nog alternatieven, om dat tijdstip niet meer
Kun je ff laten weten of dat gelukt is op Antwerpen-Centraal? Ik wil vrijdag dezelfde trip gaan maken namelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Antwerpen, weet je dat heel zeker?
Op die pagina staat "Enkel te koop in de stations in de grensstreek van waaruit zij van toepassing zijn", Antwerpen ligt wel heel ver uit de buurt van Lille.
Ik had gister iets opgevangen over ergens rond 20/20:30 uit Hengelo terug naar Apeldoorn-Beekbergen, maar dat is garantie tot de voordeur.quote:
tsja, dan is het dus donker eer dat ie hier is.quote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik had gister iets opgevangen over ergens rond 20/20:30 uit Hengelo terug naar Apeldoorn-Beekbergen, maar dat is garantie tot de voordeur.
Niet geprobeerd, ik had bij aankomst in Antwerpen nog ongeveer anderhalve minuut om van spoor 24 (niveau -2) naar spoor 1 (niveau +1) te geraken. Dat is overigens gelukt.quote:Op maandag 6 april 2015 12:00 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Kun je ff laten weten of dat gelukt is op Antwerpen-Centraal? Ik wil vrijdag dezelfde trip gaan maken namelijk.
Laatste generatie duplexen, 2N2 uit mijn hoofd.quote:Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef straceaem het volgende:
Wat is de meest recent gebouwde tgv trein? Ik las dat de Tgv pos een verbouwing is van stellen uit 1994 en dat zou dus betekenen dat de thalys pbak het meest recent zijn?
Euroduplex.quote:Op maandag 6 april 2015 13:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Laatste generatie duplexen, 2N2 uit mijn hoofd.
Aha die heb ik over het hoofd gezien.quote:Op maandag 6 april 2015 13:32 schreef b2py het volgende:
quote:
Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef straceaem het volgende:
Wat is de meest recent gebouwde tgv trein? Ik las dat de Tgv pos een verbouwing is van stellen uit 1994 en dat zou dus betekenen dat de thalys pbak het meest recent zijn?
Laatste generatie duplexen, 2N2 uit mijn hoofd.
Er zijn AGV aan de Italiaanse spoorwegen geleverd, maar volgens mij zijn er voorlopig geen plannen voor de Fransen om die te bestellen.quote:Op maandag 6 april 2015 13:38 schreef straceaem het volgende:
[..]
Aha die heb ik over het hoofd gezien.
Zijn er al plannen voor een compleet nieuwe tgv generatie? Om de oudste te vervangen?
Ik had begrepen dat de franse spoorwegen veel kritiek hadden(ze willen geen avg)op de avg en dat zij hebben afgedwongen dat de tgv lijn kan bestaan naast de avg.quote:Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Er zijn AGV aan de Italiaanse spoorwegen geleverd, maar ik volgens mij zijn er voorlopig geen plannen voor de Fransen om die te bestellen.
Geen idee, voorlopig is het eerst zaak de boel weer op de rit te krijgen. Het gaat niet zo goed met het HST verkeer in Frankrijk..quote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef straceaem het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de franse spoorwegen veel kritiek hadden(ze willen geen avg)op de avg en dat zij hebben afgedwongen dat de tgv lijn kan bestaan naast de avg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |