Dat moeten dan lichte boomstammen geweest zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Aanrijding met boomstammen. Opzet wordt vermoed.
Ach, het spel is zo moddable dat die er uiteindelijk wel komenquote:Op zondag 5 april 2015 23:39 schreef James1988 het volgende:
Ik speel sinds kort Cities: Skylines. En zoals het een goede TT'er betaamt heb ik ook wat spoor weggelegd...
[ link | afbeelding ]
Beetje jammer alleen dat je een stuk spoor alleen met 2 sporen tegelijk kunt aanleggen, en dat treinen altijd de meest korte route lijken te kiezen. Om de haverklap staat mijn treinen in een soort gridlock omdat er eentje rechtdoor wil gaan en de andere af wil buigen.
Een enkelsporige fly-over zit er helaas niet bij, waardoor ik dit soort capriolen moet uithalen om het nog een beetje te kunnen laten rijden.
Ik hoop het!quote:Op zondag 5 april 2015 23:43 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ach, het spel is zo moddable dat die er uiteindelijk wel komen
Nah, gaat mij vooral om het strekken van de benen. Helaas zijn de stukjes erg kort. Heb Trondheim - Oslo en Bergen - Oslo met Sove gedaan.quote:Op zondag 5 april 2015 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk traject? Het scheelt vooral als je lang genoeg de tijd krijgt om te slapen he. Köln - Basel kan je in elke accommodatie wel kut vinden, omdat het traject gewoon te kort is. Amsterdam - Zürich in dezelfde klasse is dan weer prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2015 00:29 schreef Maegrim het volgende:
Iemand heeft een oepsje begaan op weg naar de kuilwielenbank op de Watergraafsmeer
foto's van facebookKom je net van de lopende band af....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik vind vooral de capaciteit zo bagger.. 30 man in een bus, 240 man in zo'n trein..quote:Op zondag 5 april 2015 23:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Er rijden vrij veel personen- en goederentreinen op mijn map rond, dat loopt niet altijd goed. Doordat er overal 2 sporen liggen zijn er veel overkruisingen, dat werkt niet lekker wanneer een lange trein halverwege in de wisselstraat blijft staan. Ik heb geprobeerd om reizigers- en goederentreinen waar mogelijk uit elkaar te houden, bijvoorbeeld door een heel lange 'uitvoegstrook' aan te leggen voor goederentreinen. Die gaan daar netjes op staan wachten, maar soms staan er 3 achter elkaar waardoor ze alsnog het er achter liggende hoofdspoor blokkeren.
Een ander gemis vind ik reizigersstations met meer dan 2 perronsporen. Het model voor een reizigerstrein vind ik dan wel weer erg tof:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 april 2015 00:29 schreef Maegrim het volgende:
Iemand heeft een oepsje begaan op weg naar de kuilwielenbank op de Watergraafsmeer
foto's van facebookSchijnt over een stop-ontspoor-blok gereden te zijn. Dat heeft zijn werk in elk geval gedaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
oh, niet gezienquote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef greavy het volgende:
[..]
186 008 is op de Watergraafsmeer ontspoort.
[ afbeelding ]
Ik heb het spoorvervoer voor personen in skylines opgegeven. Goederen werkt goed tegen vrachtwagens en verder heb ik een vliegveldquote:Op zondag 5 april 2015 23:39 schreef James1988 het volgende:
Ik speel sinds kort Cities: Skylines. En zoals het een goede TT'er betaamt heb ik ook wat spoor weggelegd...
[ link | afbeelding ]
Beetje jammer alleen dat je een stuk spoor alleen met 2 sporen tegelijk kunt aanleggen, en dat treinen altijd de meest korte route lijken te kiezen. Om de haverklap staat mijn treinen in een soort gridlock omdat er eentje rechtdoor wil gaan en de andere af wil buigen.
Een enkelsporige fly-over zit er helaas niet bij, waardoor ik dit soort capriolen moet uithalen om het nog een beetje te kunnen laten rijden.
mooi 24 uur per dag klagenquote:Op maandag 6 april 2015 08:47 schreef b2py het volgende:
Als ik het goed begrijp is NS_Online sinds vannacht 24/7 bereikbaar
Het schijnt te werken als je je internationale verkeer strikt gescheiden houdt van het verkeer in je zone. Niet dat je dat wil...quote:Op maandag 6 april 2015 08:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb het spoorvervoer voor personen in skylines opgegeven. Goederen werkt goed tegen vrachtwagens en verder heb ik een vliegveld
En dan vragen waarom de trein van Schubbekutterveen naar Amsterdam van 3.01 uur niet rijdtquote:
Dat wordt je waarschijnlijk met door gedupeerd dan als de trein van 15:01 uur niet rijdt want dan zijn er nog alternatieven, om dat tijdstip niet meerquote:Op maandag 6 april 2015 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan vragen waarom de trein van Schubbekutterveen naar Amsterdam van 3.01 uur niet rijdt
Mooie foto!quote:Op zondag 5 april 2015 23:45 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege de viering van 70 jaar bevrijding is in Delden het evenement 'Delden Terug Naar Toen' georganiseerd. Onderdeel hiervan is een stoomtrein tussen Hengelo en Delden op 1e en 2e paasdag.
VSM 23 076 is met vier blokkendozen en loc 23 071 op sleep bijna bij het viaduct van de A35 aangekomen op weg naar Delden.
Ook als die trein nu niet in de dienstregeling staat?quote:Op maandag 6 april 2015 10:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat wordt je waarschijnlijk met door gedupeerd dan als de trein van 15:01 uur niet rijdt want dan zijn er nog alternatieven, om dat tijdstip niet meer
Kun je ff laten weten of dat gelukt is op Antwerpen-Centraal? Ik wil vrijdag dezelfde trip gaan maken namelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Antwerpen, weet je dat heel zeker?
Op die pagina staat "Enkel te koop in de stations in de grensstreek van waaruit zij van toepassing zijn", Antwerpen ligt wel heel ver uit de buurt van Lille.
Ik had gister iets opgevangen over ergens rond 20/20:30 uit Hengelo terug naar Apeldoorn-Beekbergen, maar dat is garantie tot de voordeur.quote:
tsja, dan is het dus donker eer dat ie hier is.quote:Op maandag 6 april 2015 12:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik had gister iets opgevangen over ergens rond 20/20:30 uit Hengelo terug naar Apeldoorn-Beekbergen, maar dat is garantie tot de voordeur.
Niet geprobeerd, ik had bij aankomst in Antwerpen nog ongeveer anderhalve minuut om van spoor 24 (niveau -2) naar spoor 1 (niveau +1) te geraken. Dat is overigens gelukt.quote:Op maandag 6 april 2015 12:00 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Kun je ff laten weten of dat gelukt is op Antwerpen-Centraal? Ik wil vrijdag dezelfde trip gaan maken namelijk.
Laatste generatie duplexen, 2N2 uit mijn hoofd.quote:Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef straceaem het volgende:
Wat is de meest recent gebouwde tgv trein? Ik las dat de Tgv pos een verbouwing is van stellen uit 1994 en dat zou dus betekenen dat de thalys pbak het meest recent zijn?
Euroduplex.quote:Op maandag 6 april 2015 13:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Laatste generatie duplexen, 2N2 uit mijn hoofd.
Aha die heb ik over het hoofd gezien.quote:Op maandag 6 april 2015 13:32 schreef b2py het volgende:
quote:
Op maandag 6 april 2015 13:14 schreef straceaem het volgende:
Wat is de meest recent gebouwde tgv trein? Ik las dat de Tgv pos een verbouwing is van stellen uit 1994 en dat zou dus betekenen dat de thalys pbak het meest recent zijn?
Laatste generatie duplexen, 2N2 uit mijn hoofd.
Er zijn AGV aan de Italiaanse spoorwegen geleverd, maar volgens mij zijn er voorlopig geen plannen voor de Fransen om die te bestellen.quote:Op maandag 6 april 2015 13:38 schreef straceaem het volgende:
[..]
Aha die heb ik over het hoofd gezien.
Zijn er al plannen voor een compleet nieuwe tgv generatie? Om de oudste te vervangen?
Ik had begrepen dat de franse spoorwegen veel kritiek hadden(ze willen geen avg)op de avg en dat zij hebben afgedwongen dat de tgv lijn kan bestaan naast de avg.quote:Op maandag 6 april 2015 13:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Er zijn AGV aan de Italiaanse spoorwegen geleverd, maar ik volgens mij zijn er voorlopig geen plannen voor de Fransen om die te bestellen.
Geen idee, voorlopig is het eerst zaak de boel weer op de rit te krijgen. Het gaat niet zo goed met het HST verkeer in Frankrijk..quote:Op maandag 6 april 2015 13:44 schreef straceaem het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de franse spoorwegen veel kritiek hadden(ze willen geen avg)op de avg en dat zij hebben afgedwongen dat de tgv lijn kan bestaan naast de avg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |