je kunt toch gewoon aan het perspectief zien dat ie binnen de bovenleidingportalen staat.quote:Op zondag 5 april 2015 16:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoeft niet, kwestie van je lens een beetje verder naar rechts draaien.
Al is dat in dit geval niet echt realistisch, kijk maar naar de linker rij portalen. Je kan die nooit zo op de foto krijgen als je nog 'voor' de portalen zou staan als fotograaf. Het kan nog wel zo zijn dat de fotograaf t.h.v. een portaal stond en een beetje inzoomde, maar hoe dan ook stond hij redelijk dicht op het spoor.quote:
Ja klopt. Dat zag ik ook toen ik nog eens even goed naar die portalen links keekquote:Op zondag 5 april 2015 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon aan het perspectief zien dat ie binnen de bovenleidingportalen staat.
Ik zat (_O_) in het voorste coupe. Vlak voor binnenkomst is het hem wel gelukt. Maar alleen maar omdat die niets had verkocht in de gehele coupe. Valt me wel op dat een HC zich nooit laat zien in zo'n drukte. Is dat een werkinstructie om agressie te voorkomen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het diegene voor Zwolle lukt, respect
http://www.belgianrail.be(...)ass-1-boomerang.aspxquote:Go Pass 1 Boomerang: Voor ¤ 6 naar overal in België en gratis terug
Ben je jonger dan 26? Voor ¤ 6 koop je een Go Pass 1 Boomerang en reis je naar overal in België. Bovendien is de terugreis gratis! Haast je, want deze promotie is enkel geldig tijdens de paasvakantie (vanaf 4 t.e.m. 19 april 2015).
- Reis naar alle bestemmingen in België
- Van zaterdag 4 april tot en met zondag 19 april 2015
- ¤ 6 voor een heen- en terugreis op dezelfde dag in 2de klas
Mwoah, een dobbelsteen is iets voorspelvaarder en constanterquote:Op zondag 5 april 2015 16:22 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb de reizigers geteld die bleven zitten voor Fryslan, welgeteld 27 in de hele trein. De rest stond te wachten op de IC naar Groningen. Kwam vanuit de polder een vrijwel lege virm 4+4. Materieel planning gaat volgensmij inderdaad met een dobbelsteen.
Regiodirecteur is met een hoofdletter Rquote:Op zondag 5 april 2015 15:52 schreef DriekOplopers het volgende:
Hahaha, NS-regiodirecteur Ineke van Gent laat gestrande reiziger barsten en neemt zelf de auto. Vervolgens duikt ze weg voor de onvermijdelijke vraag...
En in de categorie 'vergeten uitdrukkingen' vandaag: De reiziger met de hoofdletter R.
http://voorbeterov.nl/ov-imagometer
Je kunt het wel met lottoballetjes gaan proberen. Wil weleens zien waar ze dan 41 bakken gaan inzettenquote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, een dobbelsteen is iets voorspelvaarder en constanter
quote:Op zondag 5 april 2015 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regiodirecteur is met een hoofdletter R
loket, maar kan ook bij andere loketten met Internationale verkoop, zoals Antwerpen Centraal/Berchem, Brussel Zuid/Centraal/Noord, Gent st Pieters enz..quote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef James1988 het volgende:
Zeg, vraagje: kan ik zo'n Trampolineticket in Moeskroen uit een automaat trekken of moet ik dan gaan aanschuiven bij een loket?
Antwerpen, weet je dat heel zeker?quote:Op zondag 5 april 2015 16:40 schreef greavy het volgende:
[..]
loket, maar kan ook bij andere loketten met Internationale verkoop, zoals Antwerpen Centraal/Berchem, Brussel Zuid/Centraal/Noord, Gent st Pieters enz..
Vies lelijk politiek correct boomknuffelend huichelachtig hypocriet stinkapparaatquote:Op zondag 5 april 2015 16:37 schreef Zug-Chef het volgende:
Vandaag eindelijk de gelegenheid gehad om dat groene ding van NS te platen...
dat staat er al jáááren, en ik koop het in die jaren al op Antwerpen Centraal en Berchem.quote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Antwerpen, weet je dat heel zeker?
Op die pagina staat "Enkel te koop in de stations in de grensstreek van waaruit zij van toepassing zijn", Antwerpen ligt wel heel ver uit de buurt van Lille.
Goed om te weten. Dan loop ik morgen even in Antwerpen langs het loket.quote:Op zondag 5 april 2015 16:45 schreef greavy het volgende:
[..]
dat staat er al jáááren, en ik koop het in die jaren al op Antwerpen Centraal en Berchem.
Inderdaad en door dit soort mongolide ideeën moeten ze heel NL vol bouwen met kut windmolensquote:Op zondag 5 april 2015 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vies lelijk politiek correct boomknuffelend huichelachtig hypocriet stinkapparaat
Dat valt wel mee, normaal gesproken is er op zondag een enorme stroom van vervoer naar Groningen vanwege de studenten. Ook deze zondag zal er meer aanbod zijn en deze 4+4 dus verantwoord. Morgenavond hopelijk ook extra voertuigen die kant op..quote:Op zondag 5 april 2015 16:22 schreef ZwarteKater het volgende:
Ik heb de reizigers geteld die bleven zitten voor Fryslan, welgeteld 27 in de hele trein. De rest stond te wachten op de IC naar Groningen. Kwam vanuit de polder een vrijwel lege virm 4+4. Materieel planning gaat volgensmij inderdaad met een dobbelsteen.
Tsja, daarom toch ook die ICM-3quote:Op zondag 5 april 2015 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar 27 man, Zwolle - Leeuwarden, dat is een half Wadloper-ééntje
Ik snap heel goed dat Ineke van Gent niet reageert op een onprofessionele, ongeïnformeerde en niet constructieve organisatie als Voorbeterov.quote:Op zondag 5 april 2015 15:52 schreef DriekOplopers het volgende:
Hahaha, NS-regiodirecteur Ineke van Gent laat gestrande reiziger barsten en neemt zelf de auto. Vervolgens duikt ze weg voor de onvermijdelijke vraag...
En in de categorie 'vergeten uitdrukkingen' vandaag: De reiziger met de hoofdletter R.
http://voorbeterov.nl/ov-imagometer
Leuk!quote:Op zondag 5 april 2015 17:18 schreef Bitlord het volgende:
Onderweg naar mijn verrassingsverjaardagscadeautje: de Hoftrammm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |