True, al wil ik op vrije dagen wel uitslapen tot een uur of 10quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Vrije dag vandaag maar evengoed even kwart voor 8 of zo er uit. Slaap gehad en dan weer wat doen (zoals strijken).
Je impliceert nu dat ik achter Cali aanzit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw maar een paar uurtjes dus? Gelegenheids-Koning.
En dan toch Cali moeten zien afdruipen met iemand anders en zelf niemand meenemen als eigen eyecandy?
Grootspraak meestal. Een leugen wil het niet noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
It's all a lie? 20 jaar beeldvorming down the drain...
Ja dat jij eerder moet is niet mijn probleem. Ik werk liever op andere tijden, sue mequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Half 8 pas.
[..]
Das wel een goeie eigenlijk.
Nee,dat bedoelde ik niet. Was meer een observatie. Ah jij bewonderde haar kunsten?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je impliceert nu dat ik achter Cali aanzit?Ik was aan het stappen met Dqod, dat is niet aan mij om te hosselen.
Maar daarna...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ook geen moeite, maar hou er allerminst van. Voor tienen is het nooit leuk ditdat :$
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw maar een paar uurtjes dus? Gelegenheids-Koning.
En dan toch Cali moeten zien afdruipen met iemand anders en zelf niemand meenemen als eigen eyecandy?
Ik ben gewoon een hele-dag-mens.quote:
Ik mag eerder en moet gelukkig niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dat jij eerder moet is niet mijn probleem. Ik werk liever op andere tijden, sue me
DAARNA PARTYHARDY. BAM JUNGAHquote:
Nog steeds een schok voor mequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grootspraak meestal. Een leugen wil het niet noemen.
juistquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje grootheidswaanzin op z'n tijd. Beter dan een schuchter mannetje dat zichzelf voortdurend wegcijfert en een hekel aan zichzelf heeft.
Ik bewonderde die avond niemands hosselkunstenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee,dat bedoelde ik niet. Was meer een observatie. Ah jij bewonderde haar kunsten?
YOLO.quote:
Als wij gaan stappen ga jij gewoon iemand hosselenquote:
Had je me moeten zien toen ik thuis was. Mezelf keihard gehosseldquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik bewonderde die avond niemands hosselkunsten![]()
Voor de spiegel?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had je me moeten zien toen ik thuis was. Mezelf keihard gehosseld
Was ik zelfs niet meer toe in staatquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had je me moeten zien toen ik thuis was. Mezelf keihard gehosseld
Een meeting om een baan te krijgen, of heb je al een baan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:55 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, tijd voor de volgende meeting van deze ochtend
Bijspringen voor een project van Qatar. Nieuwe eisen en zulks
Uiteraard :$quote:
Ik ben daar te allen tijde toe in staat :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was ik zelfs niet meer toe in staat
Score!quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard :$
Zelfs uitgebreid zitten bekken met m'n spiegelbeeld :$
Lekker wijf was da :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard :$
Zelfs uitgebreid zitten bekken met m'n spiegelbeeld :$
Heb je m'n vingers gezien. I mean wow :$.quote: