Precies. Zoals het verdorie hoort.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeder moet ook streng zijn af en toe he
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dat geen familie van me
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Je noemt jezelf koning...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima, niets mis mee inderdaad, maar heb ik jou ooit laten denken dat er iets mis is met mijn intelligentie?
Ik op de fiets. Wil je nou dan? HEAH?!quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik op de fiets. Wil je nou dan? HEAH?!
I know hosti. Zo verrot als de neten, vanochtend
In de discotheek natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van het land van ooit misschien wel?![]()
Daar hangt het van af. Koning waarvan?
Jaquote:
Niets mis met een beetje grootheidswaanzin op z'n tijd. Beter dan een schuchter mannetje dat zichzelf voortdurend wegcijfert en een hekel aan zichzelf heeft.quote:
Ohw maar een paar uurtjes dus? Gelegenheids-Koning.quote:
De mijne dan weer wel, geen moeite met vroeg opstaan eigenlijk. Al moet ik dan niet gestoord worden door wat dan ookquote:
It's all a lie? 20 jaar beeldvorming down the drain...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En alles wat op Internet staat is waar.
Korreltje zout dit dat.
Half 8 pas.quote:
Das wel een goeie eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als het bedorven is, is het vast ook taai dus buigt het makkelijker denk ik.
Wel een lastige dit ja.
Goede vraag!quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van het land van ooit misschien wel?![]()
Daar hangt het van af. Koning waarvan?
Same. Vrije dag vandaag maar evengoed even kwart voor 8 of zo er uit. Slaap gehad en dan weer wat doen (zoals strijken).quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne dan weer wel, geen moeite met vroeg opstaan eigenlijk. Al moet ik dan niet gestoord worden door wat dan ook
Fuck, you got me therequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje grootheidswaanzin op z'n tijd. Beter dan een schuchter mannetje dat zichzelf voortdurend wegcijfert en een hekel aan zichzelf heeft.
Nee ook geen moeite, maar hou er allerminst van. Voor tienen is het nooit leuk ditdat :$quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne dan weer wel, geen moeite met vroeg opstaan eigenlijk. Al moet ik dan niet gestoord worden door wat dan ook
True, al wil ik op vrije dagen wel uitslapen tot een uur of 10quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Vrije dag vandaag maar evengoed even kwart voor 8 of zo er uit. Slaap gehad en dan weer wat doen (zoals strijken).
Je impliceert nu dat ik achter Cali aanzit?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw maar een paar uurtjes dus? Gelegenheids-Koning.
En dan toch Cali moeten zien afdruipen met iemand anders en zelf niemand meenemen als eigen eyecandy?
Grootspraak meestal. Een leugen wil het niet noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
It's all a lie? 20 jaar beeldvorming down the drain...
Ja dat jij eerder moet is niet mijn probleem. Ik werk liever op andere tijden, sue mequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Half 8 pas.
[..]
Das wel een goeie eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |