Een vagina gok ik? Al is die wel wat overbodig tijdens het knuffelen, en aangezien VA wilde knuffelen gok ik: niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een gaaf huidje, goede kont en tieten. Wat wil je nog meer?
We zoeken hier nog mensen Artquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze willen me geen contract voor onbepaalde tijd geven, huidige loopt af. Fuck hun
Gewoon baron zijn, dat is veel beter en geeft minder verplichtingen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas zijn die vaak te dom om te poepen...
Het had zo mooi kunnen zijn...
Ga nu gewoon studeren voor ik je faalhaas moet gaan noemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wijntje dan?
Zit ook GHB in, komt goed
You just did.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga nu gewoon studeren voor ik je faalhaas moet gaan noemen
Je imago brokkelt zo wel verder afquote:
Hoezo? Ik zit niet in de situatie van Art dus is die optie er helemaal niet. Net of ik seks hebquote:
Prima, niets mis mee inderdaad, maar heb ik jou ooit laten denken dat er iets mis is met mijn intelligentie?quote:
Ja maar... maar... je zou het wel doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit niet in de situatie van Art dus is die optie er helemaal niet. Net of ik seks heb
Ik was altijd de slimme in onze relatiequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima, niets mis mee inderdaad, maar heb ik jou ooit laten denken dat er iets mis is met mijn intelligentie?
Ik zal eens kijken. Wellicht hebben ze ook wat anders en kan je van daaruit door ontwikkelen. Ik zal eens rondvragenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Den Haag toch? DM maar als je iets hebt mbt interaction/ux design. Visual design mag ook.
Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan we het dan nu weer over tetten hebben?
/serieus
NSFW!quote:
quote:
Voor een onbepaald contract? Van een baan die ik leuk vind? Ja hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja maar... maar... je zou het wel doen
En bedankt strawquote:
Er zijn geen tepels te zien hoorquote:
Webdesigner iets voor je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Den Haag toch? DM maar als je iets hebt mbt interaction/ux design. Visual design mag ook.
Klopt, maar jij bent dan ook superintelligent. Daar legt iedereen het tegen afquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was altijd de slimme in onze relatie
Ik zou het niet doen, maar hey wie ben ik. Maakt je nog vatbaar voor chantage ook. No thanks, hecht meer aan mijn eigenwaardequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor een onbepaald contract? Van een baan die ik leuk vind? Ja hoor.
Jij bent Thijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, maar hey wie ben ik. Maakt je nog vatbaar voor chantage ook. No thanks, hecht meer aan mijn eigenwaarde
Wil je mijn armcandy zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent dan ook superintelligent. Daar legt iedereen het tegen afIk was de armcandy
Shots firedquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was altijd de slimme in onze relatie
Nee maar nogsteeds vragen mijn collega's zich af wat ik zit te doenquote:
Armcandyquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent dan ook superintelligent. Daar legt iedereen het tegen afIk was de armcandy
And proud of it.quote:
Te langzaamquote:
*splurt*quote:
En dat dus.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:44 schreef xFriendx het volgende:
Klinkt aanlokkelijk, maar als je baas of bazin al geen seks kan krijgen met een bedorven Bastogne-koekje omdat hij/zij zo lelijk is dan sta je er toch niet echt om te springen (om er op te springen)
Jonge kom danquote:
Ik las iets andersquote:
Ik ben geïntrigeerd door het beeld van een bedorven Bastogne-koekje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:44 schreef xFriendx het volgende:
Klinkt aanlokkelijk, maar als je baas of bazin al geen seks kan krijgen met een bedorven Bastogne-koekje omdat hij/zij zo lelijk is dan sta je er toch niet echt om te springen (om er op te springen)
Het is nog vroeg.quote:
Ik zit mij meer te bedenken hoe je daar seks mee kunt hebben zonder dat het breekt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben geïntrigeerd door het beeld van een bedorven Bastogne-koekje.
Idd. Ben vanaf half 8 al aan t werk :$quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben geïntrigeerd door het beeld van een bedorven Bastogne-koekje.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:35 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon baron zijn, dat is veel beter en geeft minder verplichtingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zat om 10 voor 7 in de treinquote:
Moeder moet ook streng zijn af en toe hequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]Drommels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*snaps phone in half*"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nja als het bedorven is, is het vast ook taai dus buigt het makkelijker denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zit mij meer te bedenken hoe je daar seks mee kunt hebben zonder dat het breekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |