\quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan nog wel in de greppel belanden met een spuit in je arm. Blijf op je hoede!
Ik ben sowieso een koning.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je koning bent heb je daar een adviseur/souffleur voor
Ik ken mensen die om die reden op staande voet ontslagen zijn (in hun proeftijd, dat welquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:26 schreef artelligence het volgende:
Hoofdpijn :/ en lekker vacatures aan het bekijken op kantoor :$ #livingontheedge
Ik dacht dat je 16 wasquote:
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook meer, dan het niet abnormaal is dat zoiets voorkomt in een populatie. Ik vind de hele 'de mens is goed vs. den mens is slecht'-discussie ook erg onzinnig. Mensen hebben veel overeenkomsten, maar ook genoeg onderlinge verschillen door genetica en omgevingsfactoren.
Kortweg: Het verbaast me niet als mensen heel empathisch zijn, maar ook niet als ze het totaal niet zijn. Hoort allemaal bij de natuurlijke variatie.
Ik zou niet durvenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het liefst beland ik bed met een meisje in mijn armen, ipv in de greppel met een spuit in mijn arm
Betaald solliciteren, the good lifequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:26 schreef artelligence het volgende:
Hoofdpijn :/ en lekker vacatures aan het bekijken op kantoor :$ #livingontheedge
Ze willen me geen contract voor onbepaalde tijd geven, huidige loopt af. Fuck hunquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken mensen die om die reden op staande voet ontslagen zijn (in hun proeftijd, dat wel)
Helaas zijn die vaak te dom om te poepen...quote:
Niet in mijn sociale kringenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 16 was
Kan gewoon.
Breezertje?
vooroordelen, meisjequote:Op dinsdag 7 april 2015 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas zijn die vaak te dom om te poepen...
Het had zo mooi kunnen zijn...
Gaan we het dan nu weer over tetten hebben?quote:
Tettenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan we het dan nu weer over tetten hebben?
/serieus
In dat geval: You go girl!quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze willen me geen contract voor onbepaalde tijd geven, huidige loopt af. Fuck hun
Wijntje dan?quote:
Nee maar heb zo'n vermoeden dat het met mijn vitiligo toch niet uitmaakt. Pigment en het donkerder worden van de huid is niet voor niks een lichamelijke eigenschap ter bescherming.quote:
Seks met de baas geen optie meer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze willen me geen contract voor onbepaalde tijd geven, huidige loopt af. Fuck hun
Ook dat is heel natuurlijk gedragquote:
Dat zou jij doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |