Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, donald_dick, DKUp, Starm, Van_Poppel, Karina, sinterklaaskapoentje, appelen, Paxcon, Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!
.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Limburg adoratiemapje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Klopt, had vakantie maar heb niks anders gedaan dan kijken hoe anderen een computerspelletje spelen. Om te janken inderdaad
ik zie je niet meer vaak in vbl
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Haha nee joh. Ik was er sinds de Cruijff revolutie eigenlijk al klaar mee. Voetbal boeit me de laatste jaren steeds minder Maar alvast gefeliciteerd he. Ik kom de enigszins toffe users wel feliciteren in het PSV topic als de tijd rijp is. Jij, Cava. DP, Davy en Lans volgens mij. Dat is het wel toch?
Haha nee joh. Ik was er sinds de Cruijff revolutie eigenlijk al klaar mee. Voetbal boeit me de laatste jaren steeds minder Maar alvast gefeliciteerd he. Ik kom de enigszins toffe users wel feliciteren in het PSV topic als de tijd rijp is. Jij, Cava. DP, Davy en Lans volgens mij. Dat is het wel toch?
rubbereend
Ik eerde held tjaptjoep met een gifje Maar dat was een ban een maand geleden die een week duurde dacht ik. Dus ben allang weer vrij hoor
holly.gif?
Dan loopt die Drizzt meteen te geilen ( als ik de verhalen moet geloven)
Geen idee of die in KPD post. Ik zou het kunnen kijken. Kan er zelf ook in zoals alle crew
Ik heb paaseitjes gehad op het werk... Mango chili paaseitjes
Ken ik niet Ik had voor m'n collega's paaseitjes meegenomen die bij de koffieautomaat stonden, maar die wilde niemand hebben. Dus ik kreeg ze allemaal terug ach.. chocolade
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Je mocht toch dinsdag inbellen bij een radio voor een oproepje voor WcPot?
Nja ''mocht'', het kon. Maar kunnen we dat niet na de 15e doen ofzo? Dan heb ik nieuw abonnement enzo. Ik moet trouwens ook na het eten aan presentatie van geschiedenis werken.
Nja ''mocht'', het kon. Maar kunnen we dat niet na de 15e doen ofzo? Dan heb ik nieuw abonnement enzo. Ik moet trouwens ook na het eten aan presentatie van geschiedenis werken.
Nee
Nou, je energie is vrij laag en dan wil je 'snel' eten. Althans, dat heb ik. Dan heb ik geen puf om ook nog te gaan koken. Sinds ik 's morgens onbijt (deed ik nooit), 's middags fatsoenlijk eet (deed ik beperkt) en tussendoortjes eet (fruit oid) heb ik veel minder de behoefte om te gaan snoepen. Anders at ik alleen maar chocolade en zooi en pizza en weet ik het
Nou, je energie is vrij laag en dan wil je 'snel' eten. Althans, dat heb ik. Dan heb ik geen puf om ook nog te gaan koken. Sinds ik 's morgens onbijt (deed ik nooit), 's middags fatsoenlijk eet (deed ik beperkt) en tussendoortjes eet (fruit oid) heb ik veel minder de behoefte om te gaan snoepen. Anders at ik alleen maar chocolade en zooi en pizza en weet ik het
Ontbijt: griekse yoghurt met stukjes appel en rozijnen.. 5 minuten werk Tussendoor: Rijstwafels (chocolade ) In tas flikkeren Lunch: Brood in de kantine met beleg (of zelf even smeren ) Tussendoor: stuk fruit.. in tas flikkeren
Klaar
Ontbijt: griekse yoghurt met stukjes appel en rozijnen.. 5 minuten werk Tussendoor: Rijstwafels (chocolade ) In tas flikkeren Lunch: Brood in de kantine met beleg (of zelf even smeren ) Tussendoor: stuk fruit.. in tas flikkeren
Klaar
Oh dat is easy maar
Ontbijt: Ik kom te laat uit m'n bed. Tussendoor: Ik kom te laat uit m'n bed Lunch: We hebben geen kantine (Ik kom te laat uit mijn bed) Tussendoor: Ik kom te laat uit m'n bed.
Ontbijt: Ik kom te laat uit m'n bed. Tussendoor: Ik kom te laat uit m'n bed Lunch: We hebben geen kantine (Ik kom te laat uit mijn bed) Tussendoor: Ik kom te laat uit m'n bed.
Je zult toch echt moeten eten schat En je hoeft echt maar 10 minuten eerder op te staan.. of begin dan desnoods 10 minuten later
En 10 minuten later? Ik moet voor 10u binnen zijn, ik ben meestal 5 voor 10 binnen de laatste tijd (en... ik woon het dichtste bij van iedereen)
Nou, sta dan 10 minuten eerder op Brood kun je ook van te voren smeren (als het echt moet). Alleen het ontbijt moet je wel in de ochtend maken, want anders is het echt ranzig
Nou, sta dan 10 minuten eerder op Brood kun je ook van te voren smeren (als het echt moet). Alleen het ontbijt moet je wel in de ochtend maken, want anders is het echt ranzig
Meh, ja, probleem is, mocht ik het smeren een dag van tevoren. Dan kom ik beneden 'sochtends en dan is het weg. Ookal zet je een naam oid er op.