Errorquote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Studiotje het volgende:
Nu moeten we weer wachten op internet van Mar
Ik heb een uiterst asociale Range Rover Overfinch uit 2000, Meer PK dan het halve politiekorps en ik kan bergwanden op.quote:
Bergwanden op, nuttig.quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb een uiterst asociale Range Rover Overfinch uit 2000, Meer PK dan het halve politiekorps en ik kan bergwanden op.
Nee echt ik wil het meemaken, mij kunnen ze niet neerhalen met zo'n pit-manuevre.
Misschien is het wel een Limburgerquote:
Ben ook een Zwitser. Dubbel paspoort.quote:
Geert Wilders does not approvequote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben ook een Zwitser. Dubbel paspoort.
En beide auto's staan op Zwitserse platen, ik denk niet dat de grote Blonde leider mij fijn vindt.quote:
Wanneer ben je Zwitser en wanneer ben je Nederlander?quote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben ook een Zwitser. Dubbel paspoort.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En beide auto's staan op Zwitserse platen, ik denk niet dat de grote Blonde leider mij fijn vindt.
Als het mij uit komt. Zoals bij verkeersboete's.quote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wanneer ben je Zwitser en wanneer ben je Nederlander?
herhalingquote:
Kan niet, sta stijf van de adrenaline.quote:
ga je fappen, koel je van afquote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kan niet, sta stijf van de adrenaline.
HERHALINGGGquote:
http://www.twitch.tv/baszertquote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik momenteel naar kijken ? Kan niks interessants vinden.
is goed Fylaxquote:
Al tien keer gedaan, en nog twee keer geketst, ben nog steeds klaarwakker.quote:
kamilletheequote:Op maandag 6 april 2015 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Al tien keer gedaan, en nog twee keer geketst, ben nog steeds klaarwakker.
diehardgroepiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |