At je niks tijdens de pauze of alleen geen pizza?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tijdens m'n schooltijd? At nooit wat in de pauze
Niks, nada, noppesquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
At je niks tijdens de pauze of alleen geen pizza?
Dan snap ik wel waarom je pizza besteldquote:
Zou het daar aan liggen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waarom je pizza besteldAls ik niks eet tijdens de pauze eet ik 's avonds ook slecht
Nou, je energie is vrij laag en dan wil je 'snel' eten. Althans, dat heb ik. Dan heb ik geen puf om ook nog te gaan koken. Sinds ik 's morgens onbijt (deed ik nooit), 's middags fatsoenlijk eet (deed ik beperkt) en tussendoortjes eet (fruit oid) heb ik veel minder de behoefte om te gaan snoepen. Anders at ik alleen maar chocolade en zooi en pizza en weet ik hetquote:
Oohhhhhhhhhhh..quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, je energie is vrij laag en dan wil je 'snel' eten. Althans, dat heb ik. Dan heb ik geen puf om ook nog te gaan koken. Sinds ik 's morgens onbijt (deed ik nooit), 's middags fatsoenlijk eet (deed ik beperkt) en tussendoortjes eet (fruit oid) heb ik veel minder de behoefte om te gaan snoepen. Anders at ik alleen maar chocolade en zooi en pizza en weet ik het
Dat dacht ik ook altijd, maar valt enorm meequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oohhhhhhhhhhh..
De moeite vooraf alleen, meh
Oh dat is easyquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar valt enorm mee
Ontbijt: griekse yoghurt met stukjes appel en rozijnen.. 5 minuten werk
Tussendoor: Rijstwafels (chocolade) In tas flikkeren
Lunch: Brood in de kantine met beleg (of zelf even smeren)
Tussendoor: stuk fruit.. in tas flikkeren
Klaar
Je zult toch echt moeten eten schatquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh dat is easymaar
Ontbijt: Ik kom te laat uit m'n bed.
Tussendoor: Ik kom te laat uit m'n bed
Lunch: We hebben geen kantine (Ik kom te laat uit mijn bed)
Tussendoor: Ik kom te laat uit m'n bed.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, je energie is vrij laag en dan wil je 'snel' eten. Althans, dat heb ik. Dan heb ik geen puf om ook nog te gaan koken. Sinds ik 's morgens onbijt (deed ik nooit), 's middags fatsoenlijk eet (deed ik beperkt) en tussendoortjes eet (fruit oid) heb ik veel minder de behoefte om te gaan snoepen. Anders at ik alleen maar chocolade en zooi en pizza en weet ik het
ik doe het gewoon: dikke tattaquote:
frikandelbroodjesquote:
Dat is het stomme.. ik ben nooit echt dik geworden hierdoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
ik doe het gewoon: dikke tatta
Die 10 minuten extra snoozenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je zult toch echt moeten eten schatEn je hoeft echt maar 10 minuten eerder op te staan.. of begin dan desnoods 10 minuten later
Nou, sta dan 10 minuten eerder opquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die 10 minuten extra snoozen
En 10 minuten later? Ik moet voor 10u binnen zijn, ik ben meestal 5 voor 10 binnen de laatste tijd (en... ik woon het dichtste bij van iedereen)
Meh, ja, probleem is, mocht ik het smeren een dag van tevoren. Dan kom ik beneden 'sochtends en dan is het weg. Ookal zet je een naam oid er op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, sta dan 10 minuten eerder opBrood kun je ook van te voren smeren (als het echt moet). Alleen het ontbijt moet je wel in de ochtend maken, want anders is het echt ranzig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |