quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Meh, ja, probleem is, mocht ik het smeren een dag van tevoren. Dan kom ik beneden 'sochtends en dan is het weg. Ookal zet je een naam oid er op.
quote:
Ssstquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon een keer niet een ochtendfapje doen
Dat is altijd zo, ik ben ook standaard te laat terwijl ik het dichtst bij woonquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Studiotje het volgende:
(en... ik woon het dichtste bij van iedereen)
Gewoon tijdens het douchen toch? #efficientquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gewoon een keer niet een ochtendfapje doen
Bij de AH inderdaad, wij hadden een bakker waar je ook lekkere broodje hadquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
frikandelbroodjesdie koop ik nog wel eens
Oooh! Gelukkig, ben niet de enige.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, ik ben ook standaard te laat terwijl ik het dichtst bij woon
nee, want daarna moet ie het putje schoonmaken, anders staat zijn moeder met haar poezelige voetjes in zijn mannenpapquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het douchen toch? #efficient
Want die houdt rekening met vertraging. Dat heb ik niet met de benenwagenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Studiotje het volgende:
Diegene die het verst woont is dan meestal wel een van de eerste
Ja, die wil niet te laat komen door filequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oooh! Gelukkig, ben niet de enige.
Diegene die het verst woont is dan meestal wel een van de eerste
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want daarna moet ie het putje schoonmaken, anders staat zijn moeder met haar poezelige voetjes in zijn mannenpap
Oh ja...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Want die houdt rekening met vertraging. Dat heb ik niet met de benenwagen
*proest*quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want daarna moet ie het putje schoonmaken, anders staat zijn moeder met haar poezelige voetjes in zijn mannenpap
Ik zeg gewoon dat de brug openstondquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja...![]()
Als ik echt laat ben is de smoes gewoon dat er brandmelding bij Schiphol was en m'n fiets dus niet reed
Ja, maar welke brug?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat de brug openstond(heb ik nooit kunnen zeggen als Tukker) .. alleen krijg ik dan te horen dat dat geen excuus is
terroristen hebben de brug opgeblazen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, maar welke brug?ik ga er over 1, maar die is niet te openen
![]()
Dan zit er 200 meter verderop nog een brugquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
terroristen hebben de brug opgeblazen.
bam, megaton excuus
Ja, dus ben je te laat omdat je moest omfietsenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dan zit er 200 meter verderop nog een brug
1 minuutquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dus ben je te laat omdat je moest omfietsen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:52 schreef Maraca het volgende:
Ik heb 1x als excuus gebruikt dat ik Antilliaanse roots heb![]()
2 .. er waren meerdere fietsersquote:
Mijn excuus werd trouwens niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben 1/10e duits en mag dus niet doorgassensorry
FOK!Meetquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:55 schreef donald_dick het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nd-opent-deuren.html
Daar ga je Stu
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:55 schreef donald_dick het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nd-opent-deuren.html
Daar ga je Stu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |