Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hakke takke, balle ballequote:
Nu pas?quote:Op maandag 6 april 2015 20:36 schreef Geralt het volgende:
Ik ga eens een halve liter finkebrau opentrekken
Hoerenquote:Op maandag 6 april 2015 20:37 schreef Deisyy het volgende:
Mijn internet loopt te kutten, waardoor mijn geluid telkens weg valt
Ik had het meer over Jacky Baggen en Fabrizioquote:
Die kent ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had het meer over Jacky Baggen en Fabrizio
Hemel, 'k heb kriebel aan m'n pemel.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan er niet meer normaal naar luisteren
Als je maar betaaldquote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef Geralt het volgende:
Wat een uitvinding zo een smartphone. Je kan hem gewoon overal mee naar toe nemen
Erg lekker tot nu toe allemaal MM.quote:
Gok eens...quote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Erg lekker tot nu toe allemaal MM.![]()
In m'n hoofd zit ik al te raden wat er binnen het thema allemaal nog zou kunnen komen.
Ik hoor de muziek op de plee ook wel zonder smartfoon.quote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef Geralt het volgende:
Wat een uitvinding zo een smartphone. Je kan hem gewoon overal mee naar toe nemen
Hebben ze ook een topic voor!quote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef Geralt het volgende:
Ik niet, er is geen Windows Phone App voor deze reeks. Denk ik tenminste?quote:Op maandag 6 april 2015 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek op de plee ook wel zonder smartfoon.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt van de aard van je verzoekjes af.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plaatjens manquote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij zit te draaien dan?quote:
Doe je ook verzoekjes? Verzoekplaatjes?quote:
Drachtige snollen? Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende eierstokken hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Plaatjens man
Tevens ben ik bezet, voordat allemaal drachtige snollen mij gaan lopen DM-en
Dalijk ga je me nog vertellen dat ik met mn 38 een van de jongere ben hier?quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Drachtige snollen? Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende eierstokken hoor.
nee hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dalijk ga je me nog vertellen dat ik met mn 38 een van de jongere ben hier?
Laatste keer was je nog veel jonger.quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dalijk ga je me nog vertellen dat ik met mn 38 een van de jongere ben hier?
Je mag het proberen, kan niks garanderen...quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe je ook verzoekjes? Verzoekplaatjes?
Ja dat is 2 vrouwen geleden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste keer was je nog veel jonger.
Nee die had het vast niet goed gevonden met die schijven en tuinstoelen en allesquote:
Toen ik daar aankwam had ik al zware dag achter de rug.quote:Op maandag 6 april 2015 21:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee die had het vast niet goed gevonden met die schijven en tuinstoelen en alles![]()
![]()
!
Ja, helemaal vanuit Limburg gereden, doet de PC het niet meer.quote:Op maandag 6 april 2015 21:03 schreef Geralt het volgende:
Ik kan me eigenlijk alleen nog maar herinneren dat mijn computer het niet deed. Heb je een keer een 100mbit verbinding liggen (dat was toen heel wat weet ik nog wel) doet je pc het niet de hele nacht
trustenquote:Op maandag 6 april 2015 21:05 schreef Melting het volgende:
MadMaster.... bedankt voor de muziek, maar ik duik mijn bed in.
Fijne avond allemaal nog.
laat maar ik blijf een digibeetquote:Op maandag 6 april 2015 21:05 schreef Karzai het volgende:
[ [url=https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.buzzfeed.com%2Fmoniquesteele%2Frealities-of-being-a-black-nerd&ei=rdgiVbTSLoXuUpnpg6gI&bvm=bv.89947451,d.d24&psig=AFQjCNEeR1USSSrVKOF5_IXRaxEisRG9wA&ust=1428433445701638]afbeelding[/url] ]
laters ouwequote:Op maandag 6 april 2015 21:05 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:05 schreef Melting het volgende:
9 uur is wel heel vroeg niet?quote:Op maandag 6 april 2015 21:05 schreef Melting het volgende:
Check op Sonseed...quote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef Kingstown het volgende:
DIt ken ik niet, maar klinkt wel lekker uptempo.
quote:
Nu weet ik ook waarom ik het lekker vind klinken.quote:Polichetti performed the song live at the Bowery Poetry Club in New York City on November 14, 2009 with the ska-swing band Tri-State Conspiracy.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel een overdosis Jesus inmiddels.
Alles weer in orde nu. Alice Cooper kwam er even tussendoor.quote:Op maandag 6 april 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Hier draait de boel gewoon door, incl. verbinding...
Een kleine hick-up.quote:Op maandag 6 april 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Hier draait de boel gewoon door, incl. verbinding...
Haha! Nou ik kan best een dagje zonder. Dat spul bouwt een spiegel in je bloed op, dus heb ik nog wel een buffer.quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ToT!Houdt je het een beetje vol zonder je medicijnen?
quote:Op maandag 6 april 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha! Nou ik kan best een dagje zonder. Dat spul bouwt een spiegel in je bloed op, dus heb ik nog wel een buffer.
Mocht ik ergens krassend in een hoekje zitten, dan weet je dat die buffer toch niet groot genoeg was!
Altijd lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben weer in mijn eigen huis, lekker onder een dekentje op mijn bank met thee erbij
quote:Op maandag 6 april 2015 21:29 schreef Karzai het volgende:
Goddomme m'n stokbroodjes in de oven helemaal vergeten
Moet ik eerst op zolder m'n oude kabels eerst zoeken. Heb ik godverdomme van die luxe gevlochten kabels aan mijn speakers, kan ik ze niet gebruiken!quote:
Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende stokbroodjes hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 21:29 schreef Karzai het volgende:
Goddomme m'n stokbroodjes in de oven helemaal vergeten
Godverquote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende stokbroodjes hoor.
Daar zijn middelen voorquote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik had het een keer in mijn combi magnetron… Eerste deel van het stokbrood netjes het lucht….quote:
Al spijt van ja?quote:Op maandag 6 april 2015 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Weekend weer "overleefd"
Damn... kinderen....
quote:Op maandag 6 april 2015 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Weekend weer "overleefd"
Damn... kinderen....
quote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
geen last van...quote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
geen last van...
aleen kruidenboter erop smeren gaat wat minder soepel
was allemaal erg moeizaam helaas..quote:
Weekend weer "overleefd"
Damn... kinderen....
In America ja?quote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat straks maar liedjes draaien met "kids" in de titel
ik las wat andersquote:Op maandag 6 april 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat straks maar liedjes draaien met "kids" in de titel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |