quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt van de aard van je verzoekjes af.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plaatjens manquote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij zit te draaien dan?quote:
Doe je ook verzoekjes? Verzoekplaatjes?quote:
Drachtige snollen? Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende eierstokken hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Plaatjens man
Tevens ben ik bezet, voordat allemaal drachtige snollen mij gaan lopen DM-en
Dalijk ga je me nog vertellen dat ik met mn 38 een van de jongere ben hier?quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Drachtige snollen? Zijn niet zo veel 40+ers meer met werkende eierstokken hoor.
nee hoorquote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dalijk ga je me nog vertellen dat ik met mn 38 een van de jongere ben hier?
Laatste keer was je nog veel jonger.quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dalijk ga je me nog vertellen dat ik met mn 38 een van de jongere ben hier?
Je mag het proberen, kan niks garanderen...quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe je ook verzoekjes? Verzoekplaatjes?
Ja dat is 2 vrouwen geleden.quote:Op maandag 6 april 2015 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste keer was je nog veel jonger.
Nee die had het vast niet goed gevonden met die schijven en tuinstoelen en allesquote:
Toen ik daar aankwam had ik al zware dag achter de rug.quote:Op maandag 6 april 2015 21:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee die had het vast niet goed gevonden met die schijven en tuinstoelen en alles![]()
![]()
!
Ja, helemaal vanuit Limburg gereden, doet de PC het niet meer.quote:Op maandag 6 april 2015 21:03 schreef Geralt het volgende:
Ik kan me eigenlijk alleen nog maar herinneren dat mijn computer het niet deed. Heb je een keer een 100mbit verbinding liggen (dat was toen heel wat weet ik nog wel) doet je pc het niet de hele nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |