BlackBerry heeft onlangs de Classics uitgebracht, klassieke BlackBerry's maar dan met modern besturingssysteemquote:Op maandag 6 april 2015 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Telefoon met toetsenbord zou ik ook geweldig vinden ja. Die zijn er amper meer. Dan zou ik tenminste af en toe nog normaal kunnen posten op mijn telefoon
Idioot veel geld voor iets wat op alle vlakken inferieur is aan een laptop op de draagbaarheid naquote:Op maandag 6 april 2015 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou ik never nooit aan een toestel uitgeven he.
En wat kost datquote:Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
BlackBerry heeft onlangs de Classics uitgebracht, klassieke BlackBerry's maar dan met modern besturingssysteem
Huh, waarom zo weinig?quote:Op maandag 6 april 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik voelde mij ook wel eens genaaid door een verzekeringsmaatschappij. Had ik een scooter + extra's All-Risk verzekerd voor 7500 gulden, 4 weken later werd ik bijna kapot gereden en kreeg ik 4500 gulden terug.
Dagwaarde gok ikquote:
Het bevat geen kunstmatige zoetstoffen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja is prima inderdaad, maar je zal er wel weer 20 verschillende soorten kanker van krijgen.
Dagwaarde? Hij had hem toch voor 7500 gekocht?quote:
Volgens mij iets met Eigen Risico en dat het mijn schuld zou zijn geweest. Auto kwam wel van rechts maar reed veel te hard. Anyway, RIP scooter en fucking 3000 gulden betaald om er 4 weken op te rijden.quote:
Is dat zo? Er staat gewoon 'zoetstof', en later staat er ergens stevia. Maar misschien zit er ook gewoon aspartaam in ofzo.quote:Op maandag 6 april 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bevat geen kunstmatige zoetstoffen.
BlackBerry altijd duurquote:Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat kost datEn is daar een Chinaphone versie van
Je wilt niet weten hoe hard die waarde daalt bij voertuigenquote:Op maandag 6 april 2015 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dagwaarde? Hij had hem toch voor 7500 gekocht?
Lullig.quote:Op maandag 6 april 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij iets met Eigen Risico en dat het mijn schuld zou zijn geweest. Auto kwam wel van rechts maar reed veel te hard. Anyway, RIP scooter en fucking 3000 gulden betaald om er 4 weken op te rijden.
Nou ik ga dat toch even in de gaten houden op de Chinese sitesquote:Op maandag 6 april 2015 23:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
BlackBerry altijd duurEn geen idee, ben niet zo into de Chineze markt
Ik had vorig jaar 'geluk' toen een vrachtwagen het leuk vond om mijn voorbumper en motorkap in te deukenquote:Op maandag 6 april 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij iets met Eigen Risico en dat het mijn schuld zou zijn geweest. Auto kwam wel van rechts maar reed veel te hard. Anyway, RIP scooter en fucking 3000 gulden betaald om er 4 weken op te rijden.
Zeker waarquote:Op maandag 6 april 2015 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ga dat toch even in de gaten houden op de Chinese sitesDie maken tenslotte alles na en de kwaliteit is helemaal niet zo slecht! Zeker niet voor dat geld.
DIe ik nu heb doe ik ongeveer een jaar mee nu? Doet het nog prima. En dan nog, stel hij gaat NU kapot, een jaar voor 60 euroquote:Op maandag 6 april 2015 23:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zeker waarJe hebt geen westers product meer nodig zo
Ja, met de auto heb ik wel die mazzel gehad. Ook gewoon reparatie op kosten van de verzekering.quote:Op maandag 6 april 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 'geluk' toen een vrachtwagen het leuk vond om mijn voorbumper en motorkap in te deukenWerd via de verzekering en de schadehersteller geregeld, ik kreeg dus geen geld maar gewoon de reparatie.
Truvia en suiker lees ik.quote:Op maandag 6 april 2015 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Er staat gewoon 'zoetstof', en later staat er ergens stevia. Maar misschien zit er ook gewoon aspartaam in ofzo.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Er staat gewoon 'zoetstof', en later staat er ergens stevia. Maar misschien zit er ook gewoon aspartaam in ofzo.
.. aldus Coca-Cola.quote:Coca-Cola life is gezoet met een mix van suiker en zoetstoffen uit stevia, ingrediёnten van natuurlijke oorsprong.
Het heeft me gelukkig ook niks gekost op wat tijd naquote:Op maandag 6 april 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, met de auto heb ik wel die mazzel gehad. Ook gewoon reparatie op kosten van de verzekering.
Bijna een jaar, nog 11 dagen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
DIe ik nu heb doe ik ongeveer een jaar mee nu? Doet het nog prima. En dan nog, stel hij gaat NU kapot, een jaar voor 60 euro
quote:
Ja snap ik, gelukkig goed afgelopen. Sommige mensen rijden echt roekeloos.quote:Op maandag 6 april 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ben wel blij dat ik nog leef. Werd vol geraakt door die auto, en hij reed geen 50..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |