Na 2 jaar heb je het alsnog betaald ja, maar niet in een keer.quote:Op maandag 6 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee voor de telefoon heb je meer betaald dan 850 euro heZo werken die abonnementen.
En wat staat er op die aangifte dan? "ergens tussen 12.00 uur en 14.00 uur is mijn telefoon uit mijn zak gejat". Zolang het geen overval is (met fysiek letsel) zullen ze het gewoon op nalatigheid gooienquote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat dacht je van kopie van aangifte te versturen?
Nee, die is smerig.quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Even belangrijke zaken nu. Ik heb net deze nieuwe cola gekocht, smaakt net als gewone cola.
[ afbeelding ]
Is inderdaad prima te doen, dat spul.quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Even belangrijke zaken nu. Ik heb net deze nieuwe cola gekocht, smaakt net als gewone cola.
[ afbeelding ]
Smaakt toch hetzelfde als die normale?quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die is smerig.
Daar had ik een blikje van.
https://www.interpolis.nl(...)g_nieuwe_klanten.pdfquote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat staat er op die aangifte dan? "ergens tussen 12.00 uur en 14.00 uur is mijn telefoon uit mijn zak gejat". Zolang het geen overval is (met fysiek letsel) zullen ze het gewoon op nalatigheid gooien.
Niet helemaal, minder zurig ofzo.quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Smaakt toch hetzelfde als die normale?
Hm, dan moet je wel een erge fijnproever zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet helemaal, minder zurig ofzo.
Dan nog 720 euro voor een telefoonquote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Na 2 jaar heb je het alsnog betaald ja, maar niet in een keer.
Daarbij:
Toestel = 30 per maand
Internet = 10 per maand
Bellen = 5 per maand
45 euro per maand.
45 x 24 = 1080 euro
30 x 24 = 720 euro
15 x 24 = 360 euro
Ik heb na 2 jaar 360 euro voor het bellen en internet betaald en 720 euro voor het toestel.
Los toestel is 850.quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog 720 euro voor een telefoonis die van goud of zo.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
https://www.interpolis.nl(...)g_nieuwe_klanten.pdf
Fylax krijgt een grote neger aan de deur als zijn telefoon is gejat.quote:Wij mogen het bedrag van de schade of een deel daarvan ook betalen in natura. Dat betekent dat u zaken of diensten krijgt in plaats van geld.
quote:Op maandag 6 april 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Fylax krijgt een grote neger aan de deur als zijn telefoon is gejat.
Smaakverschil is nihil.quote:Op maandag 6 april 2015 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dan moet je wel een erge fijnproever zijn.
Is je telefoon gejat, word je ook nog eens door de verzekering genaaid.quote:Op maandag 6 april 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Fylax krijgt een grote neger aan de deur als zijn telefoon is gejat.
Telefoon met toetsenbord zou ik ook geweldig vinden ja. Die zijn er amper meer. Dan zou ik tenminste af en toe nog normaal kunnen posten op mijn telefoonquote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Faux. het volgende:
BlackBerry blijft beste telefoon. Haters gaat haten maar dat toetsenbord is goddelijk.
Artikel 4 Voor welke schade betalen wij niet?quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
https://www.interpolis.nl(...)g_nieuwe_klanten.pdf
Nee joh.quote:Op maandag 6 april 2015 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, dan moet je wel een erge fijnproever zijn.
Ja ik doe er zeker 3 dagen mee bij normaal gebruik. Er zijn er nu met 5000 mhaquote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft dat ding nou trouwens de gewenste accuduur? Want ik heb je er nooit meer over gehoord.
Ik proef alleen smaakverschil in cola als er geen drank doorheen zitquote:
Dat zou ik never nooit aan een toestel uitgeven he.quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Los toestel is 850.
Toevallig heb ik wel de gouden kleur genomen![]()
Ja is prima inderdaad, maar je zal er wel weer 20 verschillende soorten kanker van krijgen.quote:Op maandag 6 april 2015 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |