Zal ik pleinage anders gewoon jouw auto laten jatten, schapenkut.quote:
Wat een kutsysteem, echt niet dat ik iemand in mijn auto laat rijdenquote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
https://www.snappcar.nl/hoe-werkt-het
Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op maandag 6 april 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik pleinage anders gewoon jouw auto laten jatten, schapenkut.
Telefoonverzekeringquote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Fylax het volgende:
Jullie kunnen mij vast wel helpen.
WGR / Interpolis Buiten de Deur verzekering nemen?
Eigenlijk heb ik gewoon medelijden, je mist gewoon het plezier van autorijdenquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 23:20 schreef Fylax het volgende:
Jullie kunnen mij vast wel helpen.
WGR / Interpolis Buiten de Deur verzekering nemen?
Pics.quote:
Nee geen telefoonverzekering, Buiten de deur verzekering van Interpolis. Voor alle schade diefstal en verlies buitenshuis (dus ook zonnebrillen bijvoorbeeld)quote:Op maandag 6 april 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
TelefoonverzekeringDe grootste oplichting die er is
.
Stel je gewoon voor dat jij dat betaalt.quote:Op maandag 6 april 2015 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee geen telefoonverzekering, Buiten de deur verzekering van Interpolis. Voor alle schade diefstal en verlies buitenshuis (dus ook zonnebrillen bijvoorbeeld)
Maar mijn ouders hebben er dan ook profijt vanquote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stel je gewoon voor dat jij dat betaalt.
Kontje verkopen bij de bezinepomp.
Dan nog zijn die verzekeringen belachelijk duur. Een tientje per maand betalen om iets van een paar honderd euro te dekkenquote:Op maandag 6 april 2015 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee geen telefoonverzekering, Buiten de deur verzekering van Interpolis. Voor alle schade diefstal en verlies buitenshuis (dus ook zonnebrillen bijvoorbeeld)
Maar jij bent zo dom om je telefoon te laten jatten.quote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar mijn ouders hebben er dan ook profijt van
Nja, mijn telefoon is 850 euro en die van mijn ouders 500...quote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog zijn die verzekeringen belachelijk duur. Een tientje per maand betalen om iets van een paar honderd euro te dekken
Probeer maar bij de verzekering maar eens te overtuigen dat je bestolen bent en niet dat je de telefoon stiekem nog hebt.quote:Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, mijn telefoon is 850 euro en die van mijn ouders 500...
850 euro? Hoe heb je die betaald?quote:Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja, mijn telefoon is 850 euro en die van mijn ouders 500...
Ja hoe werkt dat eigenlijk?quote:Op maandag 6 april 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer maar bij de verzekering maar eens te overtuigen dat je bestolen bent en niet dat je de telefoon stiekem nog hebt.
Abonnement, dus heb niet 850 euro betaald, maar dat is wel de nieuwwaarde.quote:Op maandag 6 april 2015 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
850 euro? Hoe heb je die betaald?
Wat dacht je van kopie van aangifte te versturen?quote:Op maandag 6 april 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer maar bij de verzekering maar eens te overtuigen dat je bestolen bent en niet dat je de telefoon stiekem nog hebt.
Nee voor de telefoon heb je meer betaald dan 850 euro hequote:Op maandag 6 april 2015 23:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Abonnement, dus heb niet 850 euro betaald, maar dat is wel de nieuwwaarde.
Ze zullen er alles aan doen om niet te hoeven uitkerenquote:
Met je King Kong.quote:Op maandag 6 april 2015 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee voor de telefoon heb je meer betaald dan 850 euro heZo werken die abonnementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |