Weet niet of dat kan, ik zou wel kunnen proberen om aan mijn moeder te vragen of we de premie kunnen delenquote:
je bent minderjarig?quote:Op maandag 6 april 2015 23:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan, ik zou wel kunnen proberen om aan mijn moeder te vragen of we de premie kunnen delen
En wat als ik bestolen word ofzo?quote:Op maandag 6 april 2015 23:21 schreef Faux. het volgende:
Ik doe het niet. Ik heb nog nooit een mobiel kwijtgeraakt, terwijl ik er echt niet heel zuinig op ben of zoKwestie van dat ding in je zak houden en goed vasthouden al haal je em eruit
Hoe zou dat gebeuren? Als je em gewoon in je zak houdt kan er niets gebeuren. Ik zou er die 10¤ per maand niet voor overhebbenquote:
Mijn telefoon en mijn hand zitten aan elkaar geplakt..quote:Op maandag 6 april 2015 23:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hoe zou dat gebeuren? Als je em gewoon in je zak houdt kan er niets gebeuren. Ik zou er die 10¤ per maand niet voor overhebben
Dan zou het nog vreemder zijn al wordt ie gestolenquote:Op maandag 6 april 2015 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn telefoon en mijn hand zitten aan elkaar geplakt..
Figuurlijk he.quote:Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan zou het nog vreemder zijn al wordt ie gestolen
Ik ook, van Amsterdam tot Londen, en nog niemand die em uit mn handen gegrist heeft. Weggegooid geld om em daarvoor te verzekeren zou ik zeggenquote:Op maandag 6 april 2015 23:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Figuurlijk he.Ik loop altijd met mobiel over straat.
Ik ben 15, zoveel geld heb ik niet.quote:Op maandag 6 april 2015 23:27 schreef Zeus1981 het volgende:
Een telefoon lijkt me zo'n bedrag dat wel op je spaarrekening staat
Linkjen?quote:Op maandag 6 april 2015 23:34 schreef mc-lovin het volgende:
Rabobank heeft een kostbaarhedenverzekering! voor +- 1,50/2,50 per maand ben je verzekerd voor je telefoon met een eigen risico van 50 euro. ik heb hem voor mijn iphone
gvd zoek het zelf op of bel morgen de rabobankquote:
Natuurlijk kan je daar zelf wel wat aan doen. Wat dacht je van op je spullen passen?quote:Op maandag 6 april 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
ik kan er zelf niets aan doen als mijn telefoon gestolen wordt
Als je je telefoon in je zak hebt en iemand haalt 'm eruit is t je eigen schuld ja?quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je daar zelf wel wat aan doen. Wat dacht je van op je spullen passen?
Man, man, man... ik heb al 45 jaar van alles in mijn tas en mijn zakken en er is nog nooit iets gejat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
Als je je telefoon in je zak hebt en iemand haalt 'm eruit is t je eigen schuld ja?
Dat dus, lijkt me ook dat zo'n 15 jarige een makkelijk slachtoffer is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik vind het zorgerlijker dat 15-jarigen met smartphones van grofweg ¤900,- op zak lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |