SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten. 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uno kaartspel, 1 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Barricade van 2 tot 6 spelers (dubbelzijdig bord), 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chizo Rising starterset incl 2 boosters, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De Hobbit, an unexpected journey (film editie). 15 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitbreiding de Zeevaarders (hout) voor Kolonisten van Katan. Ongespeeld, 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Koopvaart, 4 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ouwe zakken spel, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tankslag (mist 1 beige vlaggetje), 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De reis om de wereld in 80 dagen, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, het duel. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cluedo, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels verkocht:SPOILER: Party & Co, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trivial Pursuit derde genus editie met extra vragen, 7,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mad, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stratego, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door muhahaha op 06-04-2015 19:37:46 ]![]()
Ik wil graag stratego overnemen. Je zegt: ergens afspreken is mogelijk. Hoe ver van 's hertogenbosch zou dat kunnen?Wie niet gek is, is saai.![]()
Voor mij Cluedo en eveneens de vraag tot hoever vanaf Den Bosch mogelijk isWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
PM verstuurt.quote:Op maandag 6 april 2015 19:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Prima, 17 dus?
PM/DM je gegevens maar50km zo ongeveer.quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Kersje88 het volgende:
Ik wil graag stratego overnemen. Je zegt: ergens afspreken is mogelijk. Hoe ver van 's hertogenbosch zou dat kunnen?![]()
![]()
Oke, ik woon in Utrecht maar werk in Arkel (vlakbij Gorinchem), is dat wat?quote:Wie niet gek is, is saai.![]()
Ik ben volgende week zaterdag in Utrecht, we kunnen dan iets afspreken. Wel in de ochtend als het kanquote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Kersje88 het volgende:
[..]
Oke, ik woon in Utrecht maar werk in Arkel (vlakbij Gorinchem), is dat wat?![]()
![]()
Helemaal goed! Ochtend is ook voor mij handiger. Verder even via PM?quote:Op maandag 6 april 2015 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben volgende week zaterdag in Utrecht, we kunnen dan iets afspreken. Wel in de ochtend als het kanWie niet gek is, is saai.![]()
Hm tot 50km ongeveer. Ik rij ook in kantoor nog wel eens door het land alleen de planning is momenteel nog niet bekend. Sowieso ben ik ongetwijfeld 1 of 2 dagen in Amsterdam.quote:Op maandag 6 april 2015 19:18 schreef Mark het volgende:
Voor mij Cluedo en eveneens de vraag tot hoever vanaf Den Bosch mogelijk is
Waar ergens woon jij?![]()
Nijmegen, met mogelijke afleveradressen in Heesch en OssWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Zou mooi zijn! Verder via PM?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
PM terug!We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Wat leuk!
Ik heb interesse in meerdere spellen.
Kwartet jungle life, ouwe zakken spel, skyrunner en cluedo
Totaal voor 15 euro inclusief?![]()
Ik wil Koopvaart en Ouwe Zakken wel, en misschien dat we n deal kunnen maken over Nieuw Amsterdam? vind 30eu wel te gortig voor n spel dat ik niet ken...Keep on Tripp'n![]()
Cluedo heb ik voor Mark gereserveerd. De andere 3 spelletjes heb ik wel. Voor 10 euro wil ik een deal maken. Dan maak ik gebruik van dhl parcel shop.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:00 schreef Lobiyou het volgende:
Wat leuk!
Ik heb interesse in meerdere spellen.
Kwartet jungle life, ouwe zakken spel, skyrunner en cluedo
Totaal voor 15 euro inclusief?![]()
Koopvaart heb ik, ouwe zakken was iemand je net voor en nieuw amsterdam is ongespeeld, nieuw kost hij iets van 45 euro.quote:Op donderdag 9 april 2015 03:21 schreef MiestOr het volgende:
Ik wil Koopvaart en Ouwe Zakken wel, en misschien dat we n deal kunnen maken over Nieuw Amsterdam? vind 30eu wel te gortig voor n spel dat ik niet ken...
Hier kun je een uitleg vinden: http://boardgamegeek.com/(...)or-nox-spellenzolder![]()
Hoi, mag ik barricade? Prijs is inclusief verzenden?
Lezen is lastig, 5 euro inclusief geboden
[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 11:17:43 ]![]()
Dat schiet helaas niet op, verzenden kost me al meer.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:17 schreef Leonos het volgende:
Hoi, mag ik barricade? Prijs is inclusief verzenden?
Lezen is lastig, 5 euro inclusief geboden![]()
![]()
Oke, 7 incl?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat schiet helaas niet op, verzenden kost me al meer.![]()
Waar woon je? Morgen ben ik in Breda, overmorgen in Utrecht en maandag in Amsterdam. Ik vind het het opsturen een beetje zonde als de verzendkosten hoger liggen dan de vraagprijs.quote:![]()
Leidenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar woon je? Morgen ben ik in Breda, overmorgen in Utrecht en maandag in Amsterdam. Ik vind het het opsturen een beetje zonde als de verzendkosten hoger liggen dan de vraagprijs.Werk in Amstelveen.
Maar morgen ga ik een weekend op reis![]()
![]()
Dat is prima!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Cluedo heb ik voor Mark gereserveerd. De andere 3 spelletjes heb ik wel. Voor 10 euro wil ik een deal maken. Dan maak ik gebruik van dhl parcel shop.
Ik heb dan misschien ook interesse in het betoverde doolhof.. Totaal voor 17,50?
Kom je trouwens ook toevallig in de buurt van Rotterdam/Delft binnenkort, dan hoeft het namelijk niet verzonden te worden?![]()
![]()
Gaat 'm niet worden, het is zonder verzendkosten al 17,50 en ik kom voorlopig niet in Rotterdam/Delft.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:05 schreef Lobiyou het volgende:
[..]
Dat is prima!
Ik heb dan misschien ook interesse in het betoverde doolhof.. Totaal voor 17,50?
Kom je trouwens ook toevallig in de buurt van Rotterdam/Delft binnenkort, dan hoeft het namelijk niet verzonden te worden?![]()
20 euro inclusief verzendkosten dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, het is zonder verzendkosten al 17,50 en ik kom voorlopig niet in Rotterdam/Delft.
En die andere drie spelletjes zou ik sowieso graag willen overnemen voor 10 euro.![]()
20 euro is prima, ik zal je een pm sturenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:59 schreef Lobiyou het volgende:
[..]
20 euro inclusief verzendkosten dan?
En die andere drie spelletjes zou ik sowieso graag willen overnemen voor 10 euro..
![]()
Ik wil wel:
Uno (¤1)
Barricade (¤5)
Hobbit: Unexpected Journey (¤15)
Koopvaart (¤4)
Ouwe zakkenspel (¤2)
Tankslag (¤10)
Cluedo (¤5)
In de ban van de ring: het duel (¤5)
(wat is hier nog van over?)
Ik ben volgende week zaterdag weer in de buurt van Den Bosch, dan zou ik de spullen kunnen ophalen. Deal?![]()
Deze heb ik momenteel nog:quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:20 schreef Oidipous het volgende:
Ik wil wel:
Uno (¤1)
Barricade (¤5)
Koopvaart (¤4)
Ouwe zakkenspel (¤2)
Tankslag (¤10)
Cluedo (¤5)
(wat is hier nog van over?)
Ik ben volgende week zaterdag weer in de buurt van Den Bosch, dan zou ik de spullen kunnen ophalen. Deal?
Uno (¤1)
Barricade (¤5)
Koopvaart (¤4)
Ouwe zakkenspel (¤2)
Tankslag (¤10)
Cluedo (¤5)
Volgende week zaterdag is prima, ik ben overdag niet thuis. Later op de middag en in de avond wel.![]()
Heb je een beetje inzichtelijk wat nu wel/niet beschikbaar is? Mobiel nogal lastig te zien, en heb sowieso interesse in 80 dagen wel
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
BarricadeZiet de doos er nog een beetje fris uit?
Heb je toevallig ook Jengo (blokjestoren stapelen) de oude uitvoering in donkerblauwe doos? Van de nieuwe zijn de blokjes veel te licht, niet leuk meer.![]()
Zal ik morgenavond even updaten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:09 schreef KaBuf het volgende:
Heb je een beetje inzichtelijk wat nu wel/niet beschikbaar is? Mobiel nogal lastig te zien, en heb sowieso interesse in 80 dagen welNope, geen jenga helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:33 schreef PendingApproval het volgende:
BarricadeZiet de doos er nog een beetje fris uit?
Heb je toevallig ook Jengo (blokjestoren stapelen) de oude uitvoering in donkerblauwe doos? Van de nieuwe zijn de blokjes veel te licht, niet leuk meer.![]()
quote:Dank.
Even op voorhand: Wat wil je voor 80 dagen rond de wereld incl verzenden?Please consider the environment before printing this post.
Update van de lijst met spellen die nog niet verkocht zijn:SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten (Jungle life verkocht). 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chizo Rising starterset incl 2 boosters, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitbreiding de Zeevaarders (hout) voor Kolonisten van Katan. Ongespeeld, 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De reis om de wereld in 80 dagen, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reeds verkocht:SPOILER: Party & Co, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trivial Pursuit derde genus editie met extra vragen, 7,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mad, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Cluedo, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stratego, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Enkel Jungle life kwartet verkocht.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ouwe zakken spel, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uno kaartspel, 1 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Barricade van 2 tot 6 spelers (dubbelzijdig bord), 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De Hobbit, an unexpected journey (film editie). 15 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Koopvaart, 4 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tankslag (mist 1 beige vlaggetje), 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, het duel. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door muhahaha op 11-04-2015 16:35:18 ]![]()
Verzenden via dhl naar een parcelshop is 4 euro, dan zou ik 9 euro willen hebben voor dit spel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:04 schreef KaBuf het volgende:
[..]Dank.
Even op voorhand: Wat wil je voor 80 dagen rond de wereld incl verzenden?Barricade is helaas al gereserveerd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:16 schreef GolbeZeromus het volgende:
Leuke combiprijs inc verzenden voor Barricade en StarQuest?![]()
Ga je gang.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:35 schreef Peter het volgende:
Reis om de wereld, Als Kabuf hem niet wil voor 9, dan wil ik hem wel.
Please consider the environment before printing this post.
Deal!quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze heb ik momenteel nog:
Uno (¤1)
Barricade (¤5)
Koopvaart (¤4)
Ouwe zakkenspel (¤2)
Tankslag (¤10)
Cluedo (¤5)
Volgende week zaterdag is prima, ik ben overdag niet thuis. Later op de middag en in de avond wel.![]()
Beetje dom dat ik niet direct met Cluedo heb geregeld, maar ik wil die Zeevaarders wel voor 30 euroWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dat is prima, zelfde deal als cluedo? Als in, in Oss afgeven?quote:Op donderdag 16 april 2015 00:09 schreef Mark het volgende:
Beetje dom dat ik niet direct met Cluedo heb geregeld, maar ik wil die Zeevaarders wel voor 30 euro![]()
![]()
Als je dat wilt doen, heel graag. Dan ga ik NU bellenquote:Op donderdag 16 april 2015 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is prima, zelfde deal als cluedo? Als in, in Oss afgeven?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Is het handig om dit bedrag wel over te maken?quote:Op donderdag 16 april 2015 10:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen, heel graag. Dan ga ik NU bellen![]()
![]()
Als jij dat wilt, heb ik daar geen probleem mee. PM je rekeninggegevens maar, maak ik het meteen over.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Maakt mij persoonlijk weinig uit eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 april 2015 10:32 schreef Mark het volgende:
Als jij dat wilt, heb ik daar geen probleem mee. PM je rekeninggegevens maar, maak ik het meteen over.
Ik kan misschien zaterdag even langskomen, vandaag en morgen ben ik pas om 6 uur klaar met werken.![]()
Er is geen haast bij, kijk maar wat je het beste uitkomtWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Aangezien ik niets van lobi hoor en het geld na 1 week nog steeds niet binnen is heb ik de spelletjes weer op beschikbaar gezet.Ouwe zakken is weer beschikbaar gekomen, ik heb hem even voor je gereserveerd mocht je hem alsnog willen.quote:
Update van de lijst met spellen die nog niet verkocht zijn:SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten. 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chizo Rising starterset incl 2 boosters, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerkochtSPOILER: Uno kaartspel, 1 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Barricade van 2 tot 6 spelers (dubbelzijdig bord), 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De Hobbit, an unexpected journey (film editie). 15 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Koopvaart, 4 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ouwe zakken spel, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tankslag (mist 1 beige vlaggetje), 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, het duel. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitbreiding de Zeevaarders (hout) voor Kolonisten van Katan. Ongespeeld, 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 17-04-2015 11:32:10 ]![]()
Zeevaarders in onderhandeling? Ik ging uit van een deal voor 30 euro?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Hm ja dat klopt. Zal het aanpassen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:29 schreef Mark het volgende:
Zeevaarders in onderhandeling? Ik ging uit van een deal voor 30 euro?
Laat hem nog wel even zo staan tot alles rond is, dan haal ik hem van de lijst af.![]()
Okido, laat je bijtijds weten of je het geld overgemaakt wil hebben of contant?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Contant is prima, ik kom morgenmiddag langs op hetzelfde adres als de laatste keerquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:33 schreef Mark het volgende:
Okido, laat je bijtijds weten of je het geld overgemaakt wil hebben of contant?. Ik kan nog niet zeggen hoelaat dat precies zal worden.
![]()
Okido, sein ik ze in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Update van de lijst met spellen die nog niet verkocht zijn:SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten. 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chizo Rising starterset incl 2 boosters, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 20-04-2015 18:29:15 ]![]()
Je plaatjes zijn doodOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
www.imgup.nl deze heeft geen bandbreedte restrictieProfessor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.![]()
Dat had de andere site ook niet, ze zijn alleen na een week offline gehaald.quote:Op maandag 20 april 2015 13:00 schreef Geckoo het volgende:
www.imgup.nl deze heeft geen bandbreedte restrictie
Hm of juist wel. In ieder geval bedankt voor de tip.![]()
Ik heb wel interesse in de ChiZo Rising set en boosters. Wil wel verzendkosten betalen.
PM het bedrag en je bankgegevens maar even.![]()
PM gestuurd en 1 gekregen. Nu heb ik wel je mail adres nodig dus even een pm en een lokquote.quote:Op zondag 26 april 2015 10:48 schreef pietje1981 het volgende:
Ik heb wel interesse in de ChiZo Rising set en boosters. Wil wel verzendkosten betalen.
PM het bedrag en je bankgegevens maar even.![]()
![]()
Zondag voor het eerst Cluedo gespeeld met mijn zoontje en een van zijn vriendjes
Nicequote:Op dinsdag 28 april 2015 15:38 schreef Mark het volgende:
Zondag voor het eerst Cluedo gespeeld met mijn zoontje en een van zijn vriendjes, vonden ze het leuk?
![]()
Vandaag in Alkmaar en Haarlem geweestquote:Op woensdag 29 april 2015 20:14 schreef Saisai het volgende:
Kom je binnenkort nog eens naar Amsterdam?.
Welk spel wil je hebben?![]()
het betoverde doolhofquote:Op woensdag 29 april 2015 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaag in Alkmaar en Haarlem geweest.
Welk spel wil je hebben?O+![]()
quote:ze probeerden zelfs al dwaalsporen uit te zetten
Update van de lijst met spellen die nog niet verkocht zijn:SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten. 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door muhahaha op 12-05-2015 19:53:08 ]![]()
Nou, ik heb het spel al een tijd en hij is nog geen enkele keer uit de kast gekomen. Game of Thrones is een stuk populairderquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ga je Starquest wegdoen?
Toch niet geslaagd?![]()
![]()
Misschien wel interesse maar eerst een vraagje: Wat is er speciaal aan die versie van het betoverde doolhof?![]()
Het pad glimt zilverachtig tov het originele spel welke gewoon wit was. Ook zijn de pionnetjes beter uitgevoerd als kleine tovenaartjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:35 schreef Christus het volgende:
Misschien wel interesse maar eerst een vraagje: Wat is er speciaal aan die versie van het betoverde doolhof?![]()
Hmmm... Nee dan gaat de interesse over als dat alles is wat betreft bijzonderheid. Ik dacht dat dit misschien de versie was waarbij er aan de achterkant van de doolhofkaartjes ook dingen stonden.
Succes met de verkoop in elk geval.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: