Maakt mij persoonlijk weinig uit eerlijk gezegdquote:Op donderdag 16 april 2015 10:32 schreef Mark het volgende:
Als jij dat wilt, heb ik daar geen probleem mee. PM je rekeninggegevens maar, maak ik het meteen over.
Ouwe zakken is weer beschikbaar gekomen, ik heb hem even voor je gereserveerd mocht je hem alsnog willen.quote:
SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten. 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chizo Rising starterset incl 2 boosters, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VerkochtSPOILER: Uno kaartspel, 1 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Barricade van 2 tot 6 spelers (dubbelzijdig bord), 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De Hobbit, an unexpected journey (film editie). 15 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Koopvaart, 4 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ouwe zakken spel, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tankslag (mist 1 beige vlaggetje), 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, het duel. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitbreiding de Zeevaarders (hout) voor Kolonisten van Katan. Ongespeeld, 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 17-04-2015 11:32:10 ]![]()
Zeevaarders in onderhandeling? Ik ging uit van een deal voor 30 euro?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage![]()
Hm ja dat klopt. Zal het aanpassen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:29 schreef Mark het volgende:
Zeevaarders in onderhandeling? Ik ging uit van een deal voor 30 euro?
Laat hem nog wel even zo staan tot alles rond is, dan haal ik hem van de lijst af.![]()
Okido, laat je bijtijds weten of je het geld overgemaakt wil hebben of contant?We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Contant is prima, ik kom morgenmiddag langs op hetzelfde adres als de laatste keerquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:33 schreef Mark het volgende:
Okido, laat je bijtijds weten of je het geld overgemaakt wil hebben of contant?. Ik kan nog niet zeggen hoelaat dat precies zal worden.
![]()
Okido, sein ik ze in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Update van de lijst met spellen die nog niet verkocht zijn:SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten. 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chizo Rising starterset incl 2 boosters, 2 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 20-04-2015 18:29:15 ]![]()
Je plaatjes zijn doodOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
www.imgup.nl deze heeft geen bandbreedte restrictieProfessor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.![]()
Dat had de andere site ook niet, ze zijn alleen na een week offline gehaald.quote:Op maandag 20 april 2015 13:00 schreef Geckoo het volgende:
www.imgup.nl deze heeft geen bandbreedte restrictie
Hm of juist wel. In ieder geval bedankt voor de tip.![]()
Ik heb wel interesse in de ChiZo Rising set en boosters. Wil wel verzendkosten betalen.
PM het bedrag en je bankgegevens maar even.![]()
PM gestuurd en 1 gekregen. Nu heb ik wel je mail adres nodig dus even een pm en een lokquote.quote:Op zondag 26 april 2015 10:48 schreef pietje1981 het volgende:
Ik heb wel interesse in de ChiZo Rising set en boosters. Wil wel verzendkosten betalen.
PM het bedrag en je bankgegevens maar even.![]()
![]()
Zondag voor het eerst Cluedo gespeeld met mijn zoontje en een van zijn vriendjes
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Nicequote:Op dinsdag 28 april 2015 15:38 schreef Mark het volgende:
Zondag voor het eerst Cluedo gespeeld met mijn zoontje en een van zijn vriendjes, vonden ze het leuk?
![]()
Vandaag in Alkmaar en Haarlem geweestquote:Op woensdag 29 april 2015 20:14 schreef Saisai het volgende:
Kom je binnenkort nog eens naar Amsterdam?.
Welk spel wil je hebben?![]()
het betoverde doolhofquote:Op woensdag 29 april 2015 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vandaag in Alkmaar en Haarlem geweest.
Welk spel wil je hebben?O+![]()
quote:ze probeerden zelfs al dwaalsporen uit te zetten
Update van de lijst met spellen die nog niet verkocht zijn:SPOILER: Voor starters een aantal kwartetten. 50 cent per stuk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Stock kaarten van Rambler. Waterdicht en met een goud randje, ongespeeld. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mikado, 50 centOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Carcassonne De Stad (mist 1 muurtstukje van de 72), 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Star Fleet Battles designers edition, 50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Shogun, 2,50 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 40 van begin 2000/2001, gesealed. 50 cent.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Nieuw Amsterdam, ongespeeld. 30 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Starquest, 40 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: In de ban van de ring, de zoektocht. 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sky runner, 5 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het betoverde doolhof, speciale editie, 10 euro.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door muhahaha op 12-05-2015 19:53:08 ]![]()
Nou, ik heb het spel al een tijd en hij is nog geen enkele keer uit de kast gekomen. Game of Thrones is een stuk populairderquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ga je Starquest wegdoen?
Toch niet geslaagd?![]()
![]()
Misschien wel interesse maar eerst een vraagje: Wat is er speciaal aan die versie van het betoverde doolhof?![]()
Het pad glimt zilverachtig tov het originele spel welke gewoon wit was. Ook zijn de pionnetjes beter uitgevoerd als kleine tovenaartjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:35 schreef Christus het volgende:
Misschien wel interesse maar eerst een vraagje: Wat is er speciaal aan die versie van het betoverde doolhof?![]()
Hmmm... Nee dan gaat de interesse over als dat alles is wat betreft bijzonderheid. Ik dacht dat dit misschien de versie was waarbij er aan de achterkant van de doolhofkaartjes ook dingen stonden.
Succes met de verkoop in elk geval.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: