Beter beetje goeie verdedigers. Vind Kishna - Milik - El Ghazi wel prima.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:39 schreef wieisboos het volgende:
Echt het laatste wat we nodig hebben, nog een middenvelder
Ik denk dat het probleem bij Serero ligt. Het ziet er soms leuk uit met dat korte wegdraaien en lichaamsschijnbewegingen maar hij speelt geen bal fatsoenlijk naar voren en hij heeft oogkleppen op. Hij haalt al het tempo uit de wedstrijd. Ook Schone en Siggy helpen niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:46 schreef BobW het volgende:
Ajax creeërt helemaal niks, ik denk dat het probleem eerder ligt bij middenveld/aanval ligt dan bij de verdedigers. Riedewald op LCV heb ik op termijn ook wel vertrouwen in, alleen linksback is echt kut.
Gudelj is een prima speler, het staat wel talent in de weg wat ook in dat Telegraafartikel staat maar ze kunnen niet alleen maar met jonge jongens spelen. Met Sinkgraven, Klaassen, Gudelj en Bazoer heb je vier goeie op het middenveld met Serero, Andersen en wat talenten daar achter.
Dit moet dan ook het middenveld worden. Voorin moet je toch gewoon met Kishna, Milik en El Ghazi durven spelen, ook al is hun spel soms wisselvallig, ze zijn wel snel, creatief en aanvallend ingesteld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:49 schreef wieisboos het volgende:
Het was geen toeval dat er tegen Heerenveen opeens wel degelijk werd gespeeld met Sinkgraven - Klaassen - Bazoer
Ik vind het een goede aanwinst, al is het natuurlijk duidelijk dat de achilleshiel van Ajax ligt in de verdediging. We hebben echt een ervaren en bikkelharde verdediger nodig, zoals Jaap Stam was, of Winston Bogarde destijds. Misschien moeten we proberen deze baas te halen: Ezequiel Garay, maakt niet uit als we daar 12 miljoen euro voor moeten neertellenquote:
Als je het artikel nou even leest zie je dat ze ook nog naar verdedigers op zoek zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 02:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben die wel nodig ja , want de verdediging is al zo goed
Meest logische lijkt me serero inderdaad. Riedewald concurreren met bazoer voor 6quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:00 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat dat z'n plaats kosten ? Niet echt een logische aankoop. Prijs valt me wel mee trouwens.
Riedewald zal zich nu wel alleen richten op CV of LB positie en Serero zal dan wel verkocht worden.
Zolang Frank aan het roer staat wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een zaadseizoen volgend jaar. Genot
Boil blijft ook gewoonquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al dat gelul ook over een nieuwe spitsiedereen weet dat we weer een seizoen ingaan met Sigthorsson
quote:Volgens het dagblad is Ajax verder ook op zoek naar een extra spits, een jonge rechtsbenige centrale verdediger als stand-in van Joël Veltman en een linkerverdediger die ook centraal achterin kan spelen. Het valt niet uit te sluiten dat een van de aanwinsten uit Zuid-Amerika komt. Daar zouden scouts van Ajax de voorbije weken nadrukkelijk naar potentiële versterkingen met ‘gif’ hebben gekeken.
Ja laten we de creatieve middenvelder maar weer op de flank zetten. Veel te veel risico iemand die de bal naar voren speelt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat hij denkt aan de optie
Sinkgraven - Milik - El Ghazi
Klaassen - Bazoer - Gudelj
Nee nee nee neequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja laten we de creatieve middenvelder maar weer op de flank zetten. Veel te veel risico iemand die de bal naar voren speelt.
Dit gaat de Boer wel doen trouwens
Schone heeft bijgetekend ...quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schone zal ook wel vertrekken. Andersen nog een jaartje kans... voorin fischer terug maar kishna weg tenzij hij zich losmaakt van zijn rat. Rechts ghazi en ...
Spits milik en zivkovic. Siggy transfervrij laten gaan
Die moet toch eerst een jaar naar Jong Ajax om aan het Ajax systeem te wennenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee nee nee nee
want als Kishna vertrekt moet er een nieuwe vleugelspeler komen
dat geloof je toch zelf nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef Ajacied422 het volgende: Kolbeinn Sigthorsson mogen voor een redelijke (
![]()
) prijs vertrekken.
Mijn ogen zijn anders vaak vergiftigt na wedstrijden van Ajaxquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef bombmannl het volgende:
Haten op gudelj
Die jongen brengt tenminste power in dat slappe team. Ik zie tegenwoordig helemaal geen gif meer in de wedstrijden van ajax. Gudelj is fysiek sterk, prachtige trap, overzicht in zijn spel en heeft toch al best wat ervaring in de eredivisie. Topaankoop! Zie in hem wel de nieuwe strootman als ik eerlijk ben. Goed gedaan Markie
Mijn ogen zijn vaak vergiftigd na spelfouten. Zo heb ik dat nu ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn anders vaak vergiftigt na wedstrijden van Ajax
Een goeie wel, maar ik vraag me af of Gudelj dat isquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:39 schreef wieisboos het volgende:
Echt het laatste wat we nodig hebben, nog een middenvelder
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn vaak vergiftigd na spelfouten. Zo heb ik dat nu ook.
wel goed verder dat ze willen investerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Extra spits
Jonge stand-in Veltman.
Linkerverdediger die centraal achterin kan
Bij vertrek Kishna een nieuwe vleugelspeler.
Kan uit Zuid-Amerika komen.
Spannend, jong0ns!!11!!1!
met Sinkgraven links, Klaassen rechts en een goeie CVM wordt het sowieso beterquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel goed verder dat ze willen investeren
Niet dat het spel beter gaat worden
Leroy heeft wel een punt.quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat allemaal over dat liedje van ut gister.
Gudelj naar VMquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Sinkgraven links, Klaassen rechts en een goeie CVM wordt het sowieso beter
En een goede meevoetballende spits.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind Gudelj wel een toevoeging hoor. Dit is best goed nieuws. Hoe dan ook, een verdediger van 10 miljoen is nog steeds de ultieme aankoop aankomende periode.
Jaren als aanvallende middenvelder gespeeld dus Ajax gaat hem ergens anders neerzettenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou wel zijn plek moeten zijn, of hij dat opbouwend/aanvallend kan, geen idee
Onthutsend hoe je Kolbeinn vergeet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:41 schreef HeatWave het volgende:
Gudelj is op papier een prima speler, maar welke speler van AZ is er wel echt geslaagd bij Ajax de laatste jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |