Nee nee nee neequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja laten we de creatieve middenvelder maar weer op de flank zetten. Veel te veel risico iemand die de bal naar voren speelt.
Dit gaat de Boer wel doen trouwens
Schone heeft bijgetekend ...quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schone zal ook wel vertrekken. Andersen nog een jaartje kans... voorin fischer terug maar kishna weg tenzij hij zich losmaakt van zijn rat. Rechts ghazi en ...
Spits milik en zivkovic. Siggy transfervrij laten gaan
Die moet toch eerst een jaar naar Jong Ajax om aan het Ajax systeem te wennenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee nee nee nee
want als Kishna vertrekt moet er een nieuwe vleugelspeler komen
dat geloof je toch zelf nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:09 schreef Ajacied422 het volgende: Kolbeinn Sigthorsson mogen voor een redelijke (
![]()
) prijs vertrekken.
Mijn ogen zijn anders vaak vergiftigt na wedstrijden van Ajaxquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:11 schreef bombmannl het volgende:
Haten op gudelj
Die jongen brengt tenminste power in dat slappe team. Ik zie tegenwoordig helemaal geen gif meer in de wedstrijden van ajax. Gudelj is fysiek sterk, prachtige trap, overzicht in zijn spel en heeft toch al best wat ervaring in de eredivisie. Topaankoop! Zie in hem wel de nieuwe strootman als ik eerlijk ben. Goed gedaan Markie
Mijn ogen zijn vaak vergiftigd na spelfouten. Zo heb ik dat nu ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn anders vaak vergiftigt na wedstrijden van Ajax
Een goeie wel, maar ik vraag me af of Gudelj dat isquote:Op dinsdag 7 april 2015 01:39 schreef wieisboos het volgende:
Echt het laatste wat we nodig hebben, nog een middenvelder
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn vaak vergiftigd na spelfouten. Zo heb ik dat nu ook.
wel goed verder dat ze willen investerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Extra spits
Jonge stand-in Veltman.
Linkerverdediger die centraal achterin kan
Bij vertrek Kishna een nieuwe vleugelspeler.
Kan uit Zuid-Amerika komen.
Spannend, jong0ns!!11!!1!
met Sinkgraven links, Klaassen rechts en een goeie CVM wordt het sowieso beterquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel goed verder dat ze willen investeren
Niet dat het spel beter gaat worden
Leroy heeft wel een punt.quote:Op maandag 6 april 2015 23:36 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat allemaal over dat liedje van ut gister.
Gudelj naar VMquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Sinkgraven links, Klaassen rechts en een goeie CVM wordt het sowieso beter
En een goede meevoetballende spits.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind Gudelj wel een toevoeging hoor. Dit is best goed nieuws. Hoe dan ook, een verdediger van 10 miljoen is nog steeds de ultieme aankoop aankomende periode.
Jaren als aanvallende middenvelder gespeeld dus Ajax gaat hem ergens anders neerzettenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou wel zijn plek moeten zijn, of hij dat opbouwend/aanvallend kan, geen idee
Onthutsend hoe je Kolbeinn vergeet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:41 schreef HeatWave het volgende:
Gudelj is op papier een prima speler, maar welke speler van AZ is er wel echt geslaagd bij Ajax de laatste jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |