Neuh ik heb gewoon de guilty pleasure top 100 opstaan dus niks aparts. Nu is Haddaway aan de beurt.quote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik anders best apart.
En mensen die ABBA luisteren zijn sowieso goed!
quote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik anders best apart.
En mensen die ABBA luisteren zijn sowieso goed!
Oh gemistquote:Op maandag 6 april 2015 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik heb de guilty pleasure top 100 opstaan. Nu is Haddaway aan de beurt.
Ik mis gelukkig logica om een eckte diehard autist te zijnquote:
Ja de top 10 is nu bezig. Geloof dat Haddaway op 7 staat op zo.quote:Op maandag 6 april 2015 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gemist. Was op radio 10 toch. Morgen kijken of er een podcast is.
Ik ben ook geboren met een ABBA #1. Alleen dan I have a dream.quote:
Nee hoor. Ik gaf aan dat ik "The Day Before You Came" gewoon een prachtig nummer vind.quote:
Dat kan ik me gewoon nog levendig herinneren. Ik voel me oud nu.quote:
Ik kan dat nummer me ook levendig herinneren, alleen dan van het veel te veel spelen van GTA: Vice Cityquote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan ik me gewoon nog levendig herinneren. Ik voel me oud nu.![]()
Voor wie zich NOG wat ouder wil voelen, dit filmpje:
Nou ja als je zegt hij wordt 40 lijkt het alsof hij dan dood gaat he.quote:Op maandag 6 april 2015 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Dat is uiteindelijk wel een keer de bedoeling. Maar mijn nobele streven is om dat moment nog een jaartje of 50 uit te stellen.quote:
Optimist.quote:Op maandag 6 april 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel een keer de bedoeling. Maar mijn nobele streven is om dat moment nog een jaartje of 50 uit te stellen.
Het is Amerikaans hè? Daar waren ze toen nog bang voor alles wat met dance-muziek had te maken. Dat was fout en gay. Pas sinds een paar jaar hebben ze hem omarmd. Ze noemen het nu EDM, terwijl veel van de muziek gewoon bizar veel lijkt op de eurodance van medio jaren 90.quote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat nummer me ook levendig herinneren, alleen dan van het veel te veel spelen van GTA: Vice City
Ik mis in dat filmpje alleen de happy hardcore waar ik groot mee ben geworden
Ik snap hier niks van. Matthijs is je vriend?quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Omdat kutlul Matthijs eieren moet zoeken met zijn stagiaires moet ik Spangas kijken.
En dat terwijl de housemuziek gewoon in Amerika zelf is ontstaanquote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is Amerikaans hè? Daar waren ze toen nog bang voor alles wat met dance-muziek had te maken. Dat was fout en gay. Pas sinds een paar jaar hebben ze hem omarmd. Ze noemen het nu EDM, terwijl veel van de muziek gewoon bizar veel lijkt op de eurodance van medio jaren 90.
Ik moet er nog een stuk of drie terugkijken. Denk dat ik straks de re-make van Thunderbirds are go! op zet.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Omdat kutlul Matthijs eieren moet zoeken met zijn stagiaires moet ik Spangas kijken.
Disco en later house zijn in de VS altijd een beetje "fout" bevonden. Wat bedoel je met UC?quote:Op maandag 6 april 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl de housemuziek gewoon in Amerika zelf is ontstaanHeb hier niet genoeg UC platen staan
Legendarisch platenlabelquote:Op maandag 6 april 2015 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Disco en later house zijn in de VS altijd een beetje "fout" bevonden. Wat bedoel je met UC?
Ah, ja, the day before you came is idd wel mijn favo ABBA nummer.quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik gaf aan dat ik "The Day Before You Came" gewoon een prachtig nummer vind.
Toen ik werd geboren, stond "Dancing Queen" op #1. Dat was in 1976. You do the maths.
Die stagiaires die toen bij ons in het restaurant zaten zeker.quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Ah OKquote:Op maandag 6 april 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Legendarisch platenlabelhttp://www.discogs.com/label/893-Underground-Construction
quote:Op maandag 6 april 2015 15:03 schreef Uccie het volgende:
Er is een nieuw kuiken![]()
De grote kuikens zitten nu apart, deze ziet er ook wat beter uit. Hopelijk gaat het nu wel goed.
Kwamen op mij over als matige huppelkutten.quote:Op maandag 6 april 2015 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die stagiaires die toen bij ons in het restaurant zaten zeker.
Met die trofee.
Ja, en die geloven nog wel in paaseieren en Mattijs.quote:Op maandag 6 april 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwamen op mij over als matige huppelkutten.
Zouden dus best stagiaires kunnen zijn.
Mattijs gaat gewoon opzoek naar eierstokken.quote:Op maandag 6 april 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
Merk je toch niks van als je ze uit elkaar trekt.
Of zij naar de paaseieren van Mathijs, dat was grappiger geweest...quote:Op maandag 6 april 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mattijs gaat gewoon opzoek naar eierstokken.
Maak een foto van jouw keuken dan, padjakker.quote:
Zeg het hem!quote:Op maandag 6 april 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak een foto van jouw keuken dan, padjakker.
Het is patjakker.quote:Op maandag 6 april 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak een foto van jouw keuken dan, padjakker.
Heulemaal niet, droeftoeter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |