SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierDeathlift or Die.
wat is dat maandverband?quote:Op maandag 6 april 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Teisseire heeft een nieuwe verpakking, vandaar dat ze blijkbaar uit de schappen zijn. Deze zijn wel ietsje kleiner.
[ afbeelding ]
Idd. In een fucking bodybuiding topic over die wijvendingen praten. We zijn erg diep gezonken.quote:
JIJ BEGON.quote:Op maandag 6 april 2015 15:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd. In een fucking bodybuiding topic over die wijvendingen praten. We zijn erg diep gezonken.
Weet je dat zeker?quote:
quote:
quote:
Ik deed slechts een dienstmededeling voor de cuttende medemensen onder ons, omdat er laatst geklaagd werd dat teisseire uit de schappen is. Maar ok. Nee. Geen hulpverlenende c_c meer. Duidelijk.quote:
slimpie, teisseire, crystal clear, cola light. Gewoon in maxen. Goed bezig btw. Ik weet niet hoe je zit in de hoofd department, maar als je straks een respectabel bf% hebt en je je huidcorrectieoperaties hebt gehad, dan vind ik dat ik er wel een keer op mag. No weissman. Ik zie de uitnodiging iig wel! Nou superdoei.quote:Op maandag 6 april 2015 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Awesome. Dag 5 -2.4. Slimpie is de shit.
Max gewoon met water en thee. Slimpie maakt de kwark draaglijk. Is goed hoor, ik zet je op de reservelijst. Groeten aan de kids.quote:Op maandag 6 april 2015 15:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
slimpie, teisseire, crystal clear, cola light. Gewoon in maxen. Goed bezig btw. Ik weet niet hoe je zit in de hoofd department, maar als je straks een respectabel bf% hebt en je je huidcorrectieoperaties hebt gehad, dan vind ik dat ik er wel een keer op mag. No weissman. Ik zie de uitnodiging iig wel! Nou superdoei.
gister kringverjaardag overleefd. Komt wel goed.quote:Op maandag 6 april 2015 16:12 schreef fathank het volgende:
Dieetcluppers onder elkaar. Wat een liefde.
Totdat ze weer een koekje moeten afslaan en 3 dagen zand in de kut hebben en weer opnieuw kunnen beginnen omdat de B&J weer te verleidelijk was.
Ja lekker. Klokje rond geslapen, lekker rustig in de gym. Helaas oordoppen vergeten dus moest de slappe verhalen over hoe dronken meneer de instructeur wel niet was blablabla aanhoren. Wel 2 chicks met een 100kg deadlift.quote:
Lekker man. Gewoon ff keer lekker uitslapen, je hebt het verdiend. Hier gewoon rustig.quote:Op maandag 6 april 2015 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja lekker. Klokje rond geslapen, lekker rustig in de gym. Helaas oordoppen vergeten dus moest de slappe verhalen over hoe dronken meneer de instructeur wel niet was blablabla aanhoren. Wel 2 chicks met een 100kg deadlift.
/dagboek
Hoe is t met Angelique?
Dattie de volgende dag niet meer alles kon herinneren. Maar het was echt een superavond.quote:
Daar gaat hem ook om toch? Genieten.quote:Op maandag 6 april 2015 16:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dattie de volgende dag niet meer alles kon herinneren. Maar het was echt een superavond.
Oh Zeker. Ik krijg gewoon een beetje jeuk van popi-jopi instructeurs. Maar wie ben ik om hem te verbieden over z'n super mega interessante weekendbelevenissen te kwaken. T was alleen wat lastig te negeren zonder mn oordoppen.quote:
voel me net een helderziende.quote:Op maandag 6 april 2015 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
Jij bent toch de enige Aziaat hier, Seto.
meteen ook bewijs voor deze stellingquote:Op maandag 6 april 2015 17:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wilde ook reageren met een dickjoke tot ik me bedacht dat ik grappiger ben dan deuce en kaas
No offense verder.
Lekker meid, laat die anderen maar lullen. Lekker jezelf zijn, een pondje meer is helemaal niet erg en ziet er juist vrouwelijk uit. Genieten.quote:
Of bij zwangere vrouwen: Meid je gloeit van gelukquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker meid, laat die anderen maar lullen. Lekker jezelf zijn, een pondje meer is helemaal niet erg en ziet er juist vrouwelijk uit. Genieten.
paasstol is kerststol uit de vriezer vd super met een nieuw stickertjequote:Op maandag 6 april 2015 17:50 schreef MsMessy het volgende:
Hey bois hoe wil de bulk lukken met die paasstol?
Alleen af en toe een paar kettlebells van 4 kilo per stuk, mijn eigen overgewicht en de 30cm van Weissquote:
Is dat van licht naar zwaar, in die volgorde?quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alleen af en toe een paar kettlebells van 4 kilo per stuk, mijn eigen overgewicht en de 30cm van Weiss
Uhm, ja zou best wel eens kunnenquote:Op maandag 6 april 2015 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat van licht naar zwaar, in die volgorde?
Ik moest mn squats als laatste doen, stonden van die huppelkutjes met 20 kilo, ieder 5 sets te squattenquote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb een derde van de oefeningen overgeslagen. Was ook veel te druk.
Kkpasen. Kkjezus.
goeie hiit kan primaquote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nog wel zin om ff buiten een interval training te doen. Heb al zieke rugworkout gehad vandaag gaat dit mijn zware hypertrofie tegenzitten?
Zit jij niet in een wajonggym zeker?quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef fathank het volgende:
Druk in de gym? Vanmiddag rond 14:00 kon je hier een bom afschieten
ja tuurlijk man pak dan ff herstelrondjequote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef Jahr00n het volgende:
gaat dit mijn zware hypertrofie tegenzitten?
jezus ik schrok me rot, ik dacht dat jij dima wasquote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja tuurlijk man pak dan ff herstelrondje
Nee in een poijopi zien en gezien worden gym. Wel veel sma's in yogapants.quote:
Kerststol is met poedersuiker, paasstol nietquote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef Beach het volgende:
[..]
paasstol is kerststol uit de vriezer vd super met een nieuw stickertje
Ja, die is natuurlijk niet meer lekker als ie uit de vriezer komt. Dus die halen ze ervan af.quote:Op maandag 6 april 2015 18:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Kerststol is met poedersuiker, paasstol niet
zo ouwe rauwdauwer kan je nog een beetje van je pipi afblijven?quote:Op maandag 6 april 2015 15:25 schreef Awesome_ het volgende:
Maakt niet uit wie er begon. Ik zal hier wel weer ff orde op zaken stellen. Kankertje hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lastigquote:Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zo ouwe rauwdauwer kan je nog een beetje van je pipi afblijven?
En jij vms?
En jij beach?
vind daar niks aanquote:Op maandag 6 april 2015 18:39 schreef Deuce92 het volgende:
Niet op de spoiler klikken als je no fap noet.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
Pffffffff.damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag op het randje beach, maar eigenlijk ook eerste lastige dag sinds 30
April
sinds 2 april. Kk lastig vandaag.quote:Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zo ouwe rauwdauwer kan je nog een beetje van je pipi afblijven?
En jij vms?
En jij beach?
Dima pls.quote:Op maandag 6 april 2015 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
maken jullie ook altijd eerst je ballen lekker hard met een massage voor je begint met fappen?
quote:Op maandag 6 april 2015 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
maken jullie ook altijd eerst je ballen lekker hard met een massage voor je begint met fappen?
het is ook net zo kkslecht voor je als quinoaquote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef no1uknow het volgende:
nofap is echt een mindfuck van jewelste
heb al de halve dag het gevoel van een kloppende pen0r die nodig leeggetrokken moet worden, echt waus
hey dima heb je nog een chickie gepulled of watquote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
het is ook net zo kkslecht voor je als quinoa
zat vandaag naast een leuk meisje in de stad, ik zei hoi tegen haar niet zo mooi weer he vandaag? Ze zei ja. Toen viel er een pijnlijke stilte van 3 minuten. Daarna stond ze op en liep ze weg.quote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey dima heb je nog een chickie gepulled of wat
denk dat no1 nu ongeveer het doucheputje volkwakt met een gelige loadquote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef no1uknow het volgende:
ik ga nu ff douchen
wish me luck bro's
were all gonna make it
Je had haar in de kut moeten grijpen, als ze dat toelaat heb je beet.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zat vandaag naast een leuk meisje in de stad, ik zei hoi tegen haar niet zo mooi weer he vandaag? Ze zei ja. Toen viel er een pijnlijke stilte van 3 minuten. Daarna stond ze op en liep ze weg.
nee ging prima eigenlijk, ik heb namelijk de endlösung gevonden voor als de urges de kop op steken:quote:Op maandag 6 april 2015 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat no1 nu ongeveer het doucheputje volkwakt met een gelige load
goed verhaal manquote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef Deuce92 het volgende:
DM staat open voor pics van G.R.S., vriend.
instant gratificationquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik een meisje was. Dan voelde ik me echt speciaal in deze reeks.
Ga je dan ombouwen, heb je gelijk Sap en Deuce achter je aan. Dreamerbulk ook als je geluk hebquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan de nofap. Kom maar door.
Ik ben een meisje en ik voel me niet speciaal in deze reeksquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Awesome_ het volgende:
bij mij zijn weer andere dingen groter dan bij haarquote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
maar wel een beetje voor schut als haar armen groter zijn dan die van jou toch
lol ben helemaal geen kloon sukkelquote:Op maandag 6 april 2015 20:22 schreef Awesome_ het volgende:
ethas kloon voelt zich niet speciaal jonges
Ja.quote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
maar wel een beetje voor schut als haar armen groter zijn dan die van jou toch
deze is voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol komop deuce, we hebben allemaal je foto's gezienquote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja.
Maar zijn ze niet. Tenzij ze 2m+ is ofzo.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
deze is voor jouleuk weer Jackie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk............BEASTMODE
quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol komop deuce, we hebben allemaal je foto's gezien
haar armen zijn groter
[..]
haar armen zijn groter
[..]
haar armen zijn groter
Die daalt eerder en stijgt dan weerquote:Op maandag 6 april 2015 20:47 schreef Awesome_ het volgende:
Waar heb je het over gek
Die nofap stijgt naar je harses
testosteron muchquote:Op maandag 6 april 2015 20:47 schreef Awesome_ het volgende:
Waar heb je het over gek
Die nofap stijgt naar je harses
Pas op, nu komt er weer een zooi lurkers meeposten.quote:Op maandag 6 april 2015 20:57 schreef no1uknow het volgende:
iets voor het turkentopic?
NWS / Armeense genocide: Echt of nep volgens jullie?
ik quote niemand ehquote:Op maandag 6 april 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op, nu komt er weer een zooi lurkers meeposten.
nee dankjequote:Op maandag 6 april 2015 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
zijn er nog een beetje lkkre tieten hierzo jonges???
quote b4 editquote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag tweede paasdag... nationale hangdag. Toch nog ff de stad ingeweest en wat was het drukkkkk... Bijna alleen maar stelletjes, maar op 90% totaal niet jaloers. Veel mannen liepen maar beetje achter hun meidje aan te slenteren in de winkels of werden uitgebuit voor ijsjes en ander vreten... Maar de andere wél leuke koppeltjes mis ik ook wel hoor om zo ff samen van het zonnetje te genietenBen meestal ook net voor de feestdagen (weer) single dus zit nu altijd met familie opgescheept ;')
Thuis opvallend veel matches op Tinder (veel mensen vervelen zich met Pasen). Paar leuke gesprekken, maar ik word idd wel moe van sommige foto's. Als je een beetje leuk gesprek hebt kan je ze zo op Facebook vinden en dat is wel aan te raden, want daar zie je meestal recentere foto's. Net ook weer eentje, bleken alle foto's op Tinder van 2012... 3 jaar oud dus, en dat was niet zonder reden zag ik. Ga voor nu ook echt kappen met het hele online dating gebeuren. Als je niet snel met iemand afspreekt valt het zo vaak tegen.. onder meer door oude foto's en gewoon geen interessante mensen / wachten op berichten.
Die meid van vorige week heeft ook niks meer laten horen maar is wel op andere sites actief. Vrees dat ik daar niks meer van ga horen, blijft hufterig natuurlijk maar goed kan er nu wel mee leven.
Voor nu gewoon beste van me leven maken en hopelijk ontmoet ik vanzelf dan iemand leuks en dan ook echt op het moment dat je er niet mee bezig bent..
ff z\ieke trol zetten danquote:Op maandag 6 april 2015 21:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja awesome wat jij zegt. Zullen we ergens herrie trappen?
does the pope shit in his hat?quote:Op maandag 6 april 2015 21:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja awesome wat jij zegt. Zullen we ergens herrie trappen?
Dima heeft het licht gezien, halleluja!quote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Voor nu gewoon beste van me leven maken en hopelijk ontmoet ik vanzelf dan iemand leuks en dan ook echt op het moment dat je er niet mee bezig bent..
dima kk opquote:Op maandag 6 april 2015 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2202340/3/25#151379500
haha
tering... moest dat nouquote:Op maandag 6 april 2015 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2202340/3/25#151379500
haha
maat kom je nog met een target? Anders ga ik levenslang met dwang kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef no1uknow het volgende:
dit is zo verleidelijk he
http://forum.fok.nl/forum/128
dima postte de penor van bobquote:Op maandag 6 april 2015 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
Aan de reacties te zien ben ik blij dat ik geen toegang heb tot dat smeerpijpen priveforum.
je hebt toch zelf handen van onze lieve heer gehad koekwausquote:Op maandag 6 april 2015 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
maat kom je nog met een target? Anders ga ik levenslang met dwang kijken.
Jeroen ik vind je een goeie jongen maar we weten allemaal dat jij de mast ook door de fluwelen handschoen laat gieren in kpd maatquote:Op maandag 6 april 2015 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
Aan de reacties te zien ben ik blij dat ik geen toegang heb tot dat smeerpijpen priveforum.
Vraag aan iemand die dat kan zien dan vriend. Ik heb geen toegang vriend. De dag dat ik toegang aanvraag ga ik voor de trein liggen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jeroen ik vind je een goeie jongen maar we weten allemaal dat jij de mast ook door de fluwelen handschoen laat gieren in kpd maat
kk hee, het was toch jouw idee? Dacht dat je door die extra T je wel beetje kon leidenquote:Op maandag 6 april 2015 21:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je hebt toch zelf handen van onze lieve heer gehad koekwaus
quote:Op maandag 6 april 2015 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
je mist niksquote:Op maandag 6 april 2015 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vraag aan iemand die dat kan zien dan vriend. Ik heb geen toegang vriend. De dag dat ik toegang aanvraag ga ik voor de trein liggen.
dude ik doe met 1 hand al 3 kwartier continu pushups en met de ander tik ik deze postsquote:Op maandag 6 april 2015 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kk hee, het was toch jouw idee? Dacht dat je door die extra T je wel beetje kon leiden
Dat je gvd een trolltarget aanlevert*?!quote:Op maandag 6 april 2015 21:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dude ik doe met 1 hand al 3 kwartier continu pushups en met de ander tik ik deze posts
wat wil je nou
Daar heeft Weiss anders niets van gezegd hoorquote:Op maandag 6 april 2015 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
Wel echt pics van de kut msmessy gezien. Echt gewoon volle bak de tl verlichting erop. Je keek zo tegen het huigje aan. Nu doet ze dat niet meer omdat ze dat niet mag van weiss.
Waren wel mooie tijden.
hehe.quote:Op maandag 6 april 2015 21:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar heeft Weiss anders niets van gezegd hoorHeb zelf m'n rechten voor dat kuttopic verspeeld en de rest van KPD ook gelijk
Ik hoef echt geen tietpostzegels en 't doppie van Bob in beeld.
nou, dat was me een broodje rosbief zeg. Compleet met remouladesaus. Jammer dat er iemand haren in had laten vallenquote:Op maandag 6 april 2015 21:36 schreef Awesome_ het volgende:
Wel echt pics van de kut van msmessy gezien. Echt gewoon volle bak de tl verlichting erop. Je keek zo tegen het huigje aan. Nu doet ze dat niet meer omdat ze dat niet mag van weiss.
Waren wel mooie tijden.
wtf manquote:Op maandag 6 april 2015 21:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, dat was me een broodje rosbief zeg. Compleet met remouladesaus. Jammer dat er iemand haren in had laten vallen
jozef ik kon net de toilet halen vanuit m'n bedquote:Op maandag 6 april 2015 21:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou, dat was me een broodje rosbief zeg. Compleet met remouladesaus. Jammer dat er iemand haren in had laten vallen
Tja als dat boeiender is voor de jochies hier...Whateverquote:Op maandag 6 april 2015 21:51 schreef seto het volgende:
ipv bob's penis hebben we het nu over msmessy d'r punani
nice
naai je hem nu weer een ban aan??quote:Op maandag 6 april 2015 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas op dat je niet weer een ban aan je bevallige broek hebt zitten he. Zou jammer zijn.
rollquote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OUD / Het grote buikentopic deel 114
zullen we hier S&G'en?
XD
Hahah ik zit net alle foto's te bekijken.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
OUD / Het grote buikentopic deel 114
zullen we hier S&G'en?
XD
geen idee. Ik wel inmiddels.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hahah ik zit net alle foto's te bekijken.
Maareh, er zijn al genoeg mannen gekomen op chantys foto's toch?
Deezertje zekerquote:Op maandag 6 april 2015 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag tweede paasdag... nationale hangdag. Toch nog ff de stad ingeweest en wat was het drukkkkk... Bijna alleen maar stelletjes, maar op 90% totaal niet jaloers. Veel mannen liepen maar beetje achter hun meidje aan te slenteren in de winkels of werden uitgebuit voor ijsjes en ander vreten... Maar de andere wél leuke koppeltjes mis ik ook wel hoor om zo ff samen van het zonnetje te genietenBen meestal ook net voor de feestdagen (weer) single dus zit nu altijd met familie opgescheept ;')
Thuis opvallend veel matches op Tinder (veel mensen vervelen zich met Pasen). Paar leuke gesprekken, maar ik word idd wel moe van sommige foto's. Als je een beetje leuk gesprek hebt kan je ze zo op Facebook vinden en dat is wel aan te raden, want daar zie je meestal recentere foto's. Net ook weer eentje, bleken alle foto's op Tinder van 2012... 3 jaar oud dus, en dat was niet zonder reden zag ik. Ga voor nu ook echt kappen met het hele online dating gebeuren. Als je niet snel met iemand afspreekt valt het zo vaak tegen.. onder meer door oude foto's en gewoon geen interessante mensen / wachten op berichten.
Die meid van vorige week heeft ook niks meer laten horen maar is wel op andere sites actief. Vrees dat ik daar niks meer van ga horen, blijft hufterig natuurlijk maar goed kan er nu wel mee leven.
Hey Dannyquote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef seto het volgende:
ik zou srs geld betalen om msn smilies op fok te kunnen gebruiken
Klopt, daarom post ik het ook niet.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom vrienden elkaar dit zouden aandoen.
link?quote:Op maandag 6 april 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
In kpd staan wel wat foto's van Chanty waar ik een goed fapje op zou kunnen zetten.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:18 schreef Awesome_ het volgende:
Net zoals msmessy net ff uit de hoogte dacht te doen hier.
de nofap heeft eindelijk een doelquote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stop met FOK als sander em in iemand van OUD hangt. Dan heb ik echt alles gezien hier.
serieus. ik trek je hoogstpersoonlijk af op WAE als het je lukt. Uit pure euforie. Verder niks. Nohomo.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
serieus. ik trek je hoogstpersoonlijk af op WAE als het je lukt. Uit pure euforie. Verder niks. Nohomo.
quote:Weer een rondje van de afgelopen tijd.
B. enck (j)
B. ik (j)
S. eyenna (m)
A. ngel uitgesproken als Ansjel
T. iziana (m)
Kom dan....Kom maarquote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
je doet maar neerbuigend tegen je vriendjes op het schoolplein, maar niet tegen mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering schoolplein....Dat is al een paar decennia geleden, pfoe![]()
quote:I've always fantasised about having a clown/littles play party... So you have all these clowns roaming around and locking up littles in cages filled with balloons... tormenting them by popping them... tying them up and beating them with rubber chickens... making them cry and pee themselves... cream pie fights... etc. The more scared of clowns they are, they better!
Hide and find the clown nose. You're getting warmer, warmer, hot, red hot.
After the clown finds the hidden nose he must wear it. As a suggestion, the nose can be hidden in a bodily orifice.
We gaan het niet over clowns hebben. srs. kkclowns.quote:Op maandag 6 april 2015 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Sap, heb je het clownfetish-ding op fetlife gelezen?
[..]
moest een klein beetje lachen en toen kwam het schuldgevoel. Terwijl het mij normaal niet grof genoeg kan.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
We gaan het niet over clowns hebben. srs. kkclowns.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]c_c je ziet er op die foto anders uit dan op je facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2015 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]ik durf het bijna niet te vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ben jij dat op die foto
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
lol jeugdtrauma?quote:Op maandag 6 april 2015 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
Stervende grakhekel aan clowns. Fuck off.
Hey no1.quote:Op maandag 6 april 2015 22:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
c_c je ziet er op die foto anders uit dan op je facebook
heb ik die danquote:Op maandag 6 april 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey no1.
Hoe is het met je c_c-obsessie?
You tell me vriend. Ik keek tijdens de sabbatical even mee en je had m'n UI en me 3 keer genoemd.quote:
Yup. Weet nog precies wanneer. Clowns zijn echt de grootste hoax van de wereld. Niemand vindt ze leuk maar we doen allemaal alsof. Maar deze jongen doet mooi niet mee. Naakt in de glasbak met die kk clowns.quote:
watquote:Op maandag 6 april 2015 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup. Weet nog precies wanneer. Clowns zijn echt de grootste hoax van de wereld. Niemand vindt ze leuk maar we doen allemaal alsof. Maar deze jongen doet mooi niet mee. Naakt in de glasbak met die kk clowns.
goeie sabbaticalquote:Op maandag 6 april 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
You tell me vriend. Ik keek tijdens de sabbatical even mee en je had m'n UI en me 3 keer genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |