Dan hoef je hier ook niet te komenquote:Op maandag 6 april 2015 14:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik mis: 'Ik weet daar niet genoeg over (of het boeit me niet genoeg) om er een oordeel over te kunnen vellen... '
Je had het over 'FOK!kers', niet over 'FOK!kers die een mening gevormd hebben over de Armeense genocide.'quote:
Tuurlijk erken je het als Armeen. Waarom precies, welk onderzoek heeft het definitief gemaakt?quote:Op maandag 6 april 2015 14:32 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb de laatste tijd topics voorbij zien komen van mensen die het wel erkennen en die het bestempelen als een neppe gebeurtenis. Volgens heel veel onderzoekers is het wel echt gebeurd. Nu vraag ik me af wat vinden FOK!kers hier van? Aangezien de 100e herdenk jaar aankomt ( 24 april is het al 100 jaar geleden dat het gebeurd is! )
Poll: Armeense genocide, echt of nep?
• Ja, ik erken de Armeense genocide.
• Nee, ik erken de Armeense genocide NIET.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik erken het.
Ik erken het niet omdat ik een Armeen ben maar omdat het gewoon een feit was dat de Turken de Armenen wouden vernietigen in Anatolië. Dit helpt trouwens ook, http://www.npo.nl/bloedbroeders/05-04-2015/VARA_101372934quote:Op maandag 6 april 2015 14:43 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Tuurlijk erken je het als Armeen. Waarom precies, welk onderzoek heeft het definitief gemaakt?
De moorden zijn een feit. Ik denk niet de het genocide was eigenlijk maar ik weet er te weinig over.
Welk onderzoeken heb je zelf gelezen?quote:Op maandag 6 april 2015 14:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik erken het niet omdat ik een Armeen ben maar omdat het gewoon een feit was dat de Turken de Armenen wouden vernietigen in Anatolië. Dit helpt trouwens ook, http://www.npo.nl/bloedbroeders/05-04-2015/VARA_101372934
Vraag het de turken even zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 april 2015 14:47 schreef Nemephis het volgende:
Raar topic dit, waarom zou je een feit willen/kunnen ontkennen?
Ja dat is ook heel vreemd maar dat doen veel Turken namelijk echtquote:Op maandag 6 april 2015 14:47 schreef Nemephis het volgende:
Raar topic dit, waarom zou je een feit willen/kunnen ontkennen?
Nee alsjeblieft zeg, dat soort topics heb ik hier eerder gezien. Dat gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 6 april 2015 14:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag het de turken even zou ik zeggen.
Exact. Waanzin.quote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft zeg, dat soort topics heb ik hier eerder gezien. Dat gaat helemaal nergens over.
Maar wat wil je dan met dit topic?quote:Op maandag 6 april 2015 14:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel vreemd maar dat doen veel Turken namelijk echt
Nee, wie het erkent wie het ontkentquote:Op maandag 6 april 2015 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan met dit topic?
Erachter komen wie hier allemaal een Turk is?
Geen ideequote:Op maandag 6 april 2015 14:55 schreef Geralt het volgende:
Waarom mag je dit wel openlijk ontkennen, maar de holocaust niet?
Serieuze vraag overigens.
Gut ja, je hebt er nog nooit van gehoord dus die circa miljoen mensen zullen wel nooit vermoord zijn, en als ze dat wel zijn, nou boeien!quote:Op maandag 6 april 2015 14:57 schreef hoas het volgende:
Ik ben al 45 en heb er nog nooit van gehoord dus het zal wel niet waar zijn, en als het wel waar is, nou boeien!
Idd, wat wil je eraan veranderen dan?quote:Op maandag 6 april 2015 15:00 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Gut ja, je hebt er nog nooit van gehoord dus die circa miljoen mensen zullen wel nooit vermoord zijn, en als ze dat wel zijn, nou boeien!
Of dat was een slechte grap of je bent een beetje dom..quote:Op maandag 6 april 2015 14:57 schreef hoas het volgende:
Ik ben al 45 en heb er nog nooit van gehoord dus het zal wel niet waar zijn, en als het wel waar is, nou boeien!
quote:Op maandag 6 april 2015 14:57 schreef hoas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |