Laatste reactie van vorige reeksquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen zo te zien, ik zeg dat Turken geen ras zijn omdat ze een mengelmoes zijn, net als Latino's. Daarmee zeg ik niet dat Turken een new-age volk zijn.
Let op, mensen komen nu met''dat is een zionistisch vals ding''quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tuurlijk is het gebeurd.
[ afbeelding ]
Wat ben je nou een Turk of Armeen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Knap hoe een van de meest nietszeggende en overbodige topics van de afgelopen maanden een tweede reeks heeft gekregen. Ik ben trouwens niet jelly ofzo hoor.
Dit dus. En alleen maar omdat bepaalde mensen de feiten gewoon niet willen zien, of glashard ontkennen. Snap sowieso niet dat men daarmee in discussie gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:32 schreef Glazenmaker het volgende:
Knap hoe een van de meest nietszeggende en overbodige topics van de afgelopen maanden een tweede reeks heeft gekregen. Ik ben trouwens niet jelly ofzo hoor.
Ik ben een Nederlander.quote:
Je bent dan ook op een Nederlands forum. Het zou mij niks verbazen dat het merendeel van de autochtonen niet weet waar de tt over gaat en de allochtonen uit die regio zijn een stel nationalistische idioten, ook al zijn ze of mama en papa ervandoor gegaan zodra ze de kans kregen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus. En alleen maar omdat bepaalde mensen de feiten gewoon niet willen zien, of glashard ontkennen. Snap sowieso niet dat men daarmee in discussie gaat.
Dat weet ik zo net nog niet, de Nederlander bestaat immers niet volgens de vrouw van onze Koning Pils.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |