quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nouja, ik kan het wel betalen als ik wil. Maar vind het wel erg veel geld en weet niet of ik dat er dan voor over heb.quote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja same hier. Oude vriend heeft de sessies voor me betaalt tho. Waarvoor ik m nog steeds dankbaar ben
En harman; misschien hoort dat ook gewoon enigszins bij je. Ofzo. Dunno
quote:Op maandag 6 april 2015 00:54 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
You lucky bastard.quote:
Ik ook bijnaquote:Op maandag 6 april 2015 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You lucky bastard.![]()
Ik ga ook naar bed. Maar niet naar jullie bed.
Nee, ik ga dromen over liefde.quote:Op maandag 6 april 2015 01:04 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ook bijna, maar moet nog tanden poetsen. Ga jij ook lekker diagonaal in je bed liggen?
Wanne fijn UI-gifje, godnondejuquote:
Oh ik ben daar nog een paar afleveringen voor. Ben bij 618quote:Op maandag 6 april 2015 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanne fijn UI-gifje, godnondeju
On a sidenote; Dark Willow![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik ben daar nog een paar afleveringen voor. Ben bij 618
Ik hierna ook maar, al lukt het nu nog niet zo goed.quote:Op maandag 6 april 2015 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Grave, nu. En daarna ga ik braaf slapen. Denk ik :$
Hoe komt. Gewoon niet moe?quote:Op maandag 6 april 2015 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hierna ook maar, al lukt het nu nog niet zo goed.
Niet teveel overdenken ehquote:Op maandag 6 april 2015 02:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dingen aan het overdenken en wilde nog wat afmaken maar het lukt niet echt.
Thanks. Jij alvast welterustenquote:Op maandag 6 april 2015 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet teveel overdenken eh
Hopelijk lukt t je nog
Jij ook Yvquote:
Eevee is m'n qti.quote:
Zo werkenquote:Op maandag 6 april 2015 05:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eevee is m'n qti.
Wat doe jij zo vroeg wakker?
Ah, ja dan is het wel verstandig om op tijd te zijnquote:
'Sup niggah :$quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zwaar hoofd, da's wassup. En met u?
Maar wel geslapen dus.quote:Op maandag 6 april 2015 07:12 schreef yats het volgende:
Vannacht echt de meest weirde dromen in tijden gehad.
Vond je dat eng/disturbing?quote:
Gewoon in de nek stekenquote:Op maandag 6 april 2015 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lam in de balg
En mensen zitten hier te zingen en te blehren en ik wil ze meppen
This guyquote:
Of ze geneest jou en vanaf dat moment wil je enkel nog maar gepegged worden.quote:Op maandag 6 april 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
Ik keek ernaar uit. Wilde je genezen van je seksualiteit.
[ afbeelding ]
Maar dat wil ik ook :$ Dat gebeurt ook. Ben Straw's bitch.quote:Op maandag 6 april 2015 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze geneest jou en vanaf dat moment wil je enkel nog maar gepegged worden.
Wat een openbaring zo voor een maandagochtend.quote:Op maandag 6 april 2015 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dat wil ik ook :$ Dat gebeurt ook. Ben Straw's bitch.
Je bent een slechte leugenaar. Hopelijk helpt Dqod je daar ook meteen vanaf.quote:Op maandag 6 april 2015 10:36 schreef artelligence het volgende:
Und wie geht es mit Fräulein? Faxie vermisst dich.quote:
Voor de deur zetten met een briefje eropquote:Op maandag 6 april 2015 10:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan ze beter onderstaande geven. Ik hoor alleen aan hun bed dat ze seks hebben.
[ afbeelding ]
Of op de maat meekloppen op de muur. Dan nemen ze vanzelf wel maatregelen.quote:Op maandag 6 april 2015 10:42 schreef artelligence het volgende:
Ik kan ze beter onderstaande geven. Ik hoor alleen aan hun bed dat ze seks hebben.
[ afbeelding ]
Lees net dat er "Smart Straw" opstaat...quote:Op maandag 6 april 2015 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor de deur zetten met een briefje erop
Never lose the straw againquote:Op maandag 6 april 2015 10:44 schreef artelligence het volgende:
Lees net dat er "Smart Straw" opstaat...
Ik vind dit niet zo irritant. Ik denk dat ze meer last hebben van mij als ik seks heb (grommen, brullen en zo).quote:Op maandag 6 april 2015 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op de maat meekloppen op de muur. Dan nemen ze vanzelf wel maatregelen.
Thanks?quote:
Gut gut. Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 6 april 2015 10:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Und wie geht es mit Fräulein? Faxie vermisst dich.
Nou gewoon, je was opeens zo afwezigquote:Op maandag 6 april 2015 10:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thanks?
[..]
Gut gut. Waarom in vredesnaam?
Goed zo. Know your place.quote:Op maandag 6 april 2015 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup. Geklooi met tabletquote:
Schijnbaar heeft hij een oogje op je.quote:Op maandag 6 april 2015 10:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thanks?
[..]
Gut gut. Waarom in vredesnaam?
quote:Op maandag 6 april 2015 10:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo irritant. Ik denk dat ze meer last hebben van mij als ik seks heb (grommen, brullen en zo).
Zijn paarse, eenogige bangmaker?quote:
Eigenlijk wel. Anders heb je een oogje op een fantasiebeeld.quote:Op maandag 6 april 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat nodig om een oogje te hebben op iemand?
Tsja echt rationeel is het niet, maar komt vast wel vaker voorquote:Op maandag 6 april 2015 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Anders heb je een oogje op een fantasiebeeld.
Lijkt mij wel ja. Alleen uitgaan van het feit dat ze vrouwelijk is lijkt mij niet echt genoeg.quote:Op maandag 6 april 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mja meen me weer te herinneren dat Faxie ooit eens een foto van haar heeft gezien.quote:Op maandag 6 april 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze heeft hier ooit wel eens een foto gepost.quote:Op maandag 6 april 2015 10:56 schreef artelligence het volgende:
Mja meen me weer te herinneren dat Faxie ooit eens een foto van haar heeft gezien.
Ik mis ook alles.quote:Op maandag 6 april 2015 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft hier ooit wel eens een foto gepost.
Beetje bewolkt, 7 graden, 11-12 knopen nno windquote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef FrauMilena het volgende:
Wat moet ik hiermeeGa eens het weer gespreken of zo.
quote:Op maandag 6 april 2015 10:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik keek ernaar uit. Wilde je genezen van je seksualiteit.
[ afbeelding ]
Ik vraag mij af hoe jij eruit ziet als je met dit weer in een wit T-shirt buiten gaat staan.quote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef FrauMilena het volgende:
Dit is het ontgroeningsritueel. Duurt 4 maandenquote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef FrauMilena het volgende:
Faxie heeft 'm vast opgeslagen en is ongetwijfeld best bereid om e.e.a. te ruilen voor een foto van je boobs.quote:
Ik heb niks opgeslagenquote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie heeft 'm vast opgeslagen en is ongetwijfeld best bereid om e.e.a. te ruilen voor een foto van je boobs.
@Straw: Doe maar, ben ook benieuwd naar FrauMilena.quote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Faxie heeft 'm vast opgeslagen en is ongetwijfeld best bereid om e.e.a. te ruilen voor een foto van je boobs.
Nixxx.rar in het kwadraat?quote:Op maandag 6 april 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 11:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
@Straw: Doe maar, ben ook benieuwd naar FrauMilena.
Ze hebben wel wat overeenkomsten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |