Wat een openbaring zo voor een maandagochtend.quote:Op maandag 6 april 2015 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dat wil ik ook :$ Dat gebeurt ook. Ben Straw's bitch.
Je bent een slechte leugenaar. Hopelijk helpt Dqod je daar ook meteen vanaf.quote:Op maandag 6 april 2015 10:36 schreef artelligence het volgende:
Und wie geht es mit Fräulein? Faxie vermisst dich.quote:
Voor de deur zetten met een briefje eropquote:Op maandag 6 april 2015 10:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan ze beter onderstaande geven. Ik hoor alleen aan hun bed dat ze seks hebben.
[ afbeelding ]
Of op de maat meekloppen op de muur. Dan nemen ze vanzelf wel maatregelen.quote:Op maandag 6 april 2015 10:42 schreef artelligence het volgende:
Ik kan ze beter onderstaande geven. Ik hoor alleen aan hun bed dat ze seks hebben.
[ afbeelding ]
Lees net dat er "Smart Straw" opstaat...quote:Op maandag 6 april 2015 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor de deur zetten met een briefje erop
Never lose the straw againquote:Op maandag 6 april 2015 10:44 schreef artelligence het volgende:
Lees net dat er "Smart Straw" opstaat...
Ik vind dit niet zo irritant. Ik denk dat ze meer last hebben van mij als ik seks heb (grommen, brullen en zo).quote:Op maandag 6 april 2015 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of op de maat meekloppen op de muur. Dan nemen ze vanzelf wel maatregelen.
Thanks?quote:
Gut gut. Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 6 april 2015 10:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Und wie geht es mit Fräulein? Faxie vermisst dich.
Nou gewoon, je was opeens zo afwezigquote:Op maandag 6 april 2015 10:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thanks?
[..]
Gut gut. Waarom in vredesnaam?
Goed zo. Know your place.quote:Op maandag 6 april 2015 10:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yup. Geklooi met tabletquote:
Schijnbaar heeft hij een oogje op je.quote:Op maandag 6 april 2015 10:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Thanks?
[..]
Gut gut. Waarom in vredesnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |