Pak van m'n hart. Iemand die me begrijptquote:Op maandag 6 april 2015 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan het er volledig mee eens zijn.
Dank voor de tipquote:Op maandag 6 april 2015 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan het er volledig mee eens zijn.
quote:
Ik ook, behalve natuurlijk op witte donderdag dus ik kan er weer een jaar tegenaan.quote:Op maandag 6 april 2015 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
alles mag, niks moet. Heb doorgaans iig minder problemen met dat in m'n haar dan sperma :$
Gulle jongen, die airquote:
Ik zal jou eens witte donderdag :$quote:Op maandag 6 april 2015 00:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ook, behalve natuurlijk op witte donderdag dus ik kan er weer een jaar tegenaan.
Soms vaker dan andersquote:
Dat houdt het spannend.quote:
Het kan natuurlijk niet altijd zondag zijn :$quote:
Ik gun je dat beetje spanning welquote:
Heb je die? Ik mis de mijne wel een bietje :$quote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zal vast mijn haptonoom inlichten.
quote:Op maandag 6 april 2015 00:37 schreef Dqod het volgende:
Moet nog steeds pissen
Dat wordt afzien tot ik thuis ben
Yep, zelfde als pluff geloof ik.quote:Op maandag 6 april 2015 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je die? Ik mis de mijne wel een bietje :$
Zolang ik t niet hoor, doet t me niets. Scheelt dat ik zo weinig hoor :$quote:
En hoiquote:Op maandag 6 april 2015 00:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Yep, zelfde als pluff geloof ik.
Klopt. Vandaag is het alweer maandagquote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet altijd zondag zijn :$
Haptotherapie en een roze keuken?quote:Op maandag 6 april 2015 00:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Yep, zelfde als pluff geloof ik.
Het is dat ik je mobiele nummer nog niet ontfutseld heb, anders had ik je wel een geluidsfragment gestuurd.quote:Op maandag 6 april 2015 00:39 schreef Dqod het volgende:
Zolang ik t niet hoor, doet t me niets. Scheelt dat ik zo weinig hoor :$
Kutleef. Weer een week wachtenquote:
Hou ik m gewoon links, hoor ik niksquote:Op maandag 6 april 2015 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik je mobiele nummer nog niet ontfutseld heb, anders had ik je wel een geluidsfragment gestuurd.
Vergeet de Mercedes niet.quote:
Klinkt als een goed huwelijkquote:Op maandag 6 april 2015 00:39 schreef pluff het volgende:
[..]
En hoi. Nee ze raakt me niet aan ze praat gewoon heel veel tegen me.
Oppassen dan als Faxie z'n pener in je linkeroor steekt, want dan hoor je hem niet (aan)komen.quote:
Gvdquote:Op maandag 6 april 2015 00:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppassen dan als Faxie z'n pener in je linkeroor steekt, want dan hoor je hem niet (aan)komen.
Ik wil dat eigenlijk, maar krijg niks vergoed van de zorgverzekering.quote:Op maandag 6 april 2015 00:42 schreef Dqod het volgende:
Nee maar haptotherapie is wel chill. Worked for me
/srs
Bij mij ook, alleen heeft die er niet uitgekregen dat ik drie keer iets onzinnigs moet zeggen voordat ik ergens een fatsoenlijk antwoord op kan geven.quote:Op maandag 6 april 2015 00:42 schreef Dqod het volgende:
Nee maar haptotherapie is wel chill. Worked for me
/srs
Ik weet het niet. Ze is ineens geen hoer meer. Is dat goed voor lange termijn relatie? Zit ik in de friendzone? Ik probeer haar wel aan te raken maar doe het waarschijnlijk niet goed ofzoiets.quote:
Maar je leeft nogquote:Op maandag 6 april 2015 00:44 schreef Dqod het volgende:
Eeeen we zijn weer in de 3g deadzone/ground zero
Wie weet is haar blaas inmiddels ontploft.quote:
Een week wachten op... ham 'n eggs...quote:
Ja same hier. Oude vriend heeft de sessies voor me betaalt tho. Waarvoor ik m nog steeds dankbaar benquote:Op maandag 6 april 2015 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk, maar krijg niks vergoed van de zorgverzekering.
Bohhhhquote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een week wachten op... ham 'n eggs...
En overleven op traag internet is ook nog wel mogelijk. Geen internet is dodelijkquote:
Kost dat veel geld? Is dat normaal om voor iemand over te hebben?quote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja same hier. Oude vriend heeft de sessies voor me betaalt tho. Waarvoor ik m nog steeds dankbaar ben
Succes met de laatste meters.quote:Op maandag 6 april 2015 00:48 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga zo uitstappen en fietsen. Miss tot straks, anders tot gauw![]()
Slaap lekker Thijs!quote:Op maandag 6 april 2015 00:48 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, welterusten en slaap lekker allen
Ik heb geen antwoorden behalve dat iedere relatie alleen kan ademen d.m.v. communicatie. Je moet deze vragen aan naar stellenquote:Op maandag 6 april 2015 00:44 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze is ineens geen hoer meer. Is dat goed voor lange termijn relatie? Zit ik in de friendzone? Ik probeer haar wel aan te raken maar doe het waarschijnlijk niet goed ofzoiets.
quote:Op maandag 6 april 2015 00:48 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga zo uitstappen en fietsen. Miss tot straks, anders tot gauw![]()
Jij wel.quote:
Verschil moet er zijnquote:
Dat blijkt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nouja, ik kan het wel betalen als ik wil. Maar vind het wel erg veel geld en weet niet of ik dat er dan voor over heb.quote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja same hier. Oude vriend heeft de sessies voor me betaalt tho. Waarvoor ik m nog steeds dankbaar ben
En harman; misschien hoort dat ook gewoon enigszins bij je. Ofzo. Dunno
quote:Op maandag 6 april 2015 00:54 schreef MissMSX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
You lucky bastard.quote:
Ik ook bijnaquote:Op maandag 6 april 2015 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You lucky bastard.![]()
Ik ga ook naar bed. Maar niet naar jullie bed.
Nee, ik ga dromen over liefde.quote:Op maandag 6 april 2015 01:04 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ook bijna, maar moet nog tanden poetsen. Ga jij ook lekker diagonaal in je bed liggen?
Wanne fijn UI-gifje, godnondejuquote:
Oh ik ben daar nog een paar afleveringen voor. Ben bij 618quote:Op maandag 6 april 2015 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanne fijn UI-gifje, godnondeju
On a sidenote; Dark Willow![]()
quote:Op maandag 6 april 2015 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik ben daar nog een paar afleveringen voor. Ben bij 618
Ik hierna ook maar, al lukt het nu nog niet zo goed.quote:Op maandag 6 april 2015 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Grave, nu. En daarna ga ik braaf slapen. Denk ik :$
Hoe komt. Gewoon niet moe?quote:Op maandag 6 april 2015 01:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hierna ook maar, al lukt het nu nog niet zo goed.
Niet teveel overdenken ehquote:Op maandag 6 april 2015 02:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dingen aan het overdenken en wilde nog wat afmaken maar het lukt niet echt.
Thanks. Jij alvast welterustenquote:Op maandag 6 april 2015 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet teveel overdenken eh
Hopelijk lukt t je nog
Jij ook Yvquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |