abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189459589
registreer om deze reclame te verbergen
De docu over R. Kelly vind ik wel een aanrader. Zeer indrukwekkend.
kloddert maar een eind weg....
EEN KAMEEL KIJKT NOOIT ACHTEROM.
pi_189459598
De docu over Constantijn was ook erg leuk om te zien. Wat een fijne familie O+
kloddert maar een eind weg....
EEN KAMEEL KIJKT NOOIT ACHTEROM.
pi_189459777
Ik ben the bridge aan het kijken, echt wel tof. Net seizoen 2 af.
Wat me wel stoort is vaak met vooruit of terugspoelen, hij ineens blijft hangen en nergens meer op reageert.
Moet ik het kastje helemaal uitzetten :')
pi_189459784
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:58 schreef mascara-klodder het volgende:
De docu over Constantijn was ook erg leuk om te zien. Wat een fijne familie O+
Jaaa super leuk!
pi_189459861
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:09 schreef Donna het volgende:

[..]

Jaaa super leuk!
Ik heb dezelfde keukenweegschaal :D

Heb jij nou je naam veranderd? :@

Edit: ja dus ;)
kloddert maar een eind weg....
EEN KAMEEL KIJKT NOOIT ACHTEROM.
pi_189459979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde keukenweegschaal :D

Heb jij nou je naam veranderd? :@

Edit: ja dus ;)
Hahhaha ja ze zijn zo lekker gewoon!

Mijn naam is idd veranderd!
pi_189496994
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 23:17 schreef roos94 het volgende:
Vandaag Fractured (2019) gezien. Zeker een aanrader als je houdt van mysterieuze/mindfuck thrillers.
Is van Netflix :)
pi_189497438
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 11:52 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Is van Netflix :)
Oh oeps, sorry!
pi_189511443
Ik ben weer begonnen met Meisje van Plezier, goede serie!
pi_189512106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 08:52 schreef Michellee het volgende:
Ik ben weer begonnen met Meisje van Plezier, goede serie!
Nieuw seizoen? Leuke grappige serie Idd.
pi_189512257
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 10:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nieuw seizoen? Leuke grappige serie Idd.
Nieuw seizoen ja :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:45:02 #262
311340 J83
New kid, be nice
pi_189542622
Mijn kijklijst is spontaan volledig leeg, zal wel de enige zijn daarmee? }:| :'(
pi_189542774
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:45 schreef J83 het volgende:
Mijn kijklijst is spontaan volledig leeg, zal wel de enige zijn daarmee? }:| :'(
Ik zie er bij mij nog maar 1 serie opstaan. Dat is degene die ik laatst gekeken heb, en toegevoegd aan die lijst. De rest is ook weg.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:41:18 #264
311340 J83
New kid, be nice
pi_189558909
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:

Ik zie er bij mij nog maar 1 serie opstaan. Dat is degene die ik laatst gekeken heb, en toegevoegd aan die lijst. De rest is ook weg.
Ongelooflijk :')
pi_189558915
Begonnen met de serie Lost, tot nu toe best wel leuk.
pi_189560710
Meisje van Plezier seizoen 2 er door heen geramd de afgelopen dagen. Nu ik dat schrijf staat dit wat vreemd moet ik zeggen, maar goed. Wat een goede serie. Seizoen 2 in ieder geval nog beter dan seizoen 1. Heerlijk om tussen al dat Netflix geweld af en toe eens een Nederlandse serie helemaal te kijken. Zou Videoland meer mee moeten doen dan enkel een aflevering vooruit kijken, daar neem je geen abonnement voor. Je wil exclusiviteit. Maar over Meisje van Plezier, hopelijk een seizoen 3 want er is een open einde dus dat kan bijna niet anders.

Ik heb overigens Videoland via KPN want de app voor de iPhone is hopeloos! Meer mensen last van? Onthoud niet waar je in een serie gebleven bent, skipt soms een aflevering terug bij verderkijken die je al gezien hebt. Echt een spook app.
Allemaal cabaretteketet!
pi_189560786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:25 schreef freaky40 het volgende:

Ik heb overigens Videoland via KPN want de app voor de iPhone is hopeloos! Meer mensen last van? Onthoud niet waar je in een serie gebleven bent, skipt soms een aflevering terug bij verderkijken die je al gezien hebt. Echt een spook app.
Het is sowieso hopeloos. Ook met de app voor Android en 'gewoon' de app op m'n TV. Zijn heel veel klachten over, maar heb steeds meer het idee dat ze klachten niet echt serieus nemen.
pi_189560957
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:30 schreef Donna het volgende:

[..]

Het is sowieso hopeloos. Ook met de app voor Android en 'gewoon' de app op m'n TV. Zijn heel veel klachten over, maar heb steeds meer het idee dat ze klachten niet echt serieus nemen.
Heb die klachten ook gemaakt destijds, toen mijn abonnement daar opgezegd en zit nu dus bij KPN. Alle series en films komen op hun eigen platform te staan dus daar heb je niet die Videoland app. nodig en dat gaat veel beter. Alleen onthoud hij daar niet waar je gebleven bent qua afleveringen en is dat nog een beetje houtje-touwtje, maar wel minder irritaties dan bij de app. Het regent klachten over die app als ik eens kijk naar de recenties in de App store en er wordt gewoon geen hol mee gedaan! :(
Hoe is dat trouwens bij de Videoland Apple TV app? Is die wel beter want ik heb wel een Apple TV.
Allemaal cabaretteketet!
pi_189561083
Ik denk hetzelfde. Volgens mij is het allemaal k.ut per peren.

Ze hebben ook heel vaak storing, dan krijg je die melding dat je geen internet hebt. En als je daarover klaagt, proberen ze het nog steeds op je internet te gooien terwijl daar niks mis mee is. Zulke 'klantenservice' moeten ze echt verbieden. Dat is geen service. Dat is mensen voor de gek houden.
pi_189561278
Ja die Videoland app is bijzonder kut. Heb heel vaak dat hij niet onthoudt waar ik ben gebleven, moet ik weer zoeken. :')
pi_189561289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:59 schreef roos94 het volgende:
Ja die Videoland app is bijzonder kut. Heb heel vaak dat hij niet onthoudt waar ik ben gebleven, moet ik weer zoeken. :')
Dat heb ik ook. En downloaden gaat soms niet goed. Maar verder geen problemen mee.
pi_189561301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:48 schreef Donna het volgende:
Ik denk hetzelfde. Volgens mij is het allemaal k.ut per peren.

Ze hebben ook heel vaak storing, dan krijg je die melding dat je geen internet hebt. En als je daarover klaagt, proberen ze het nog steeds op je internet te gooien terwijl daar niks mis mee is. Zulke 'klantenservice' moeten ze echt verbieden. Dat is geen service. Dat is mensen voor de gek houden.
Precies dit! Dit heb ik ook regelmatig.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:17:38 #273
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189561560
Ja hier ook :'( Ook vastlopen minder in de aflevering soms
Je bent slimmer als je denkt
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:28:09 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189562771
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:48 schreef Donna het volgende:
Ik denk hetzelfde. Volgens mij is het allemaal k.ut per peren.

Ze hebben ook heel vaak storing, dan krijg je die melding dat je geen internet hebt. En als je daarover klaagt, proberen ze het nog steeds op je internet te gooien terwijl daar niks mis mee is. Zulke 'klantenservice' moeten ze echt verbieden. Dat is geen service. Dat is mensen voor de gek houden.
Dikke bullshit. We hebben hier keistabiel glasvezel van Xs4ll en nooit downtime en hier hebben we ook regelmatig kwaliteitsverlies of vastlopend beeld gehad (we hebben de app een maand geleden opgezegd).
"He who knows best, best knows how little he knows."
Thomas Jefferson
pi_189563179
Eigenlijk is dus alleen Videoland, ondanks behelpen want ander platform, via KPN te doen en niet via hun eigen app's op telefoon en Apple TV want zelfde krakkemikkige techniek 'onder de motorkap'. Weet niet hoe het via Ziggo gaat en Videoland?
Allemaal cabaretteketet!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')