abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151448894
BAAS Erdo in Perzie 8-)

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151449173
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:12 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben op werk spreek je later RS
Wat is RS?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151449269
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef Triggershot het volgende:
Ik wil nog de eerste martelvideo zien omdat je Erdogan aan het bekritiseren was.
Nee, een paar jaar de cel in natuurlijk veel beter dan gemarteld worden.

quote:
Taghut, secularisme?
De Turkse staat is seculierder dan de Syrische staat. :') Dus dan zou je Erdogan ook geen moslim moeten vinden.

quote:
Dat jij alle kritiek op Assad wegwuift, hem vrijwel onfeilbaar ziet is op zichzelf een vorm van sektarische verheerlijking.
:') Ik wuif niet alle kritiek weg, wel onterechte kritiek. En zie hem zeker niet als onfeilbaar. Het beleid tov de Koerden voor 2011 keur ik bijv af.
pi_151449326
ahmadalissa twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 11:35:14 #Syria: Militants fire tens of rockets at the Shiite town of #Foua in #Edlib Prov: 5 people dead, 15 injured https://t.co/vPfIrRb2mW reageer retweet
pi_151449379
French tourists criticize their government’s policy towards Syria
quote:
Assistant Foreign and Expatriates Minister Ayman Sousan met on Tuesday with members of the French tourist group visiting Syria.
Some of those took a swipe at the French government’s policy towards Syria and the misleading media campaigns targeting it, stressing that they will work on conveying the truth about the events in Syria to the French public opinion when they go back home.
In this context, Sousan said the policy followed by the French government regarding Syria harms the French interests above all and go against the values it boasts of, noting that the Syrians have come to regard France as an accomplice in the bloodshed in Syria.
While expressing their pleasure of visiting Syria, the French tourists said they sympathize with the Syrians as they are exposed to terrorism.
pi_151450276
quote:
In Syria's war, Alawites pay heavy price for loyalty to Bashar al-Assad

The Alawites, the Assad family's sect, have seen up to a third of their young men killed in the Syrian conflict and mothers are now refusing to send their sons to war

Local war lords are growing increasingly powerful, as men join their ranks, refusing to be sent with the military to fight in areas of the country where Alawites have almost no presence.

In their fiefdoms, the war lords are increasingly independent. The militia leaders feel able to refuse orders from commanders sent from Damascus, according to Joshua Landis, a professor of history at the University of Oklahoma who has regular contact with Syrian members of the sect.

Several members of the Assad family, once too powerful to touch, have died in Latakia in murky circumstances, that some have interpreted as a competition by others for money and local power.
http://www.telegraph.co.u(...)Bashar-al-Assad.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:28:13 #182
365082 IPA35
Patriarch
pi_151452226
Erdo dikke shirk alluz...

"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151453065
pi_151453730
@sayed_ridha: #IS in #Yalda Groves which is directly east of #Hajar_Aswad #Damascus http://t.co/1LHz4nrnZM
pi_151453924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef IPA35 het volgende:

[ afbeelding ]
volgens het wahabi pricipe wel idd :P

in de begraafplaatsen in medina en mekka, worden mensen door middel van enorme billboeards in verschillende talen gewaarschuwd om zicht te onthouden van shirk! :s)

waar is dit trouwens?
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:23:09 #186
365082 IPA35
Patriarch
pi_151453956
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

volgens het wahabi pricipe wel idd :P

in de begraafplaatsen in medina en mekka, worden mensen door middel van enorme billboeards in verschillende talen gewaarschuwd om zicht te onthouden van shirk! :s)

waar is dit trouwens?
Graf van Khomeini.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_151454057
In 2011 niet vandaag.
pi_151454059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:23 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Graf van Khomeini.
ah, de grote leider! w/
-Rabia Al-Basri
pi_151454371
Er zijn 0 gewonden gevallen bij de kidnapping in idlib en ze zijn weer terecht. Vrouwen en kinderen werden niet gevangen genomen. Dit is wel wat anders dan die kinderen die jarenlang door assad gemartelt worden!!
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:46:16 #190
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151454586
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:38 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn 0 gewonden gevallen bij de kidnapping in idlib en ze zijn weer terecht. Vrouwen en kinderen werden niet gevangen genomen. Dit is wel wat anders dan die kinderen die jarenlang door assad gemartelt worden!!
ewa wat praat jij
Say what?
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:49:32 #191
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151454696
Hagenbeek twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 16:12:24 Video: #Assad regime barrel bomb killed several cows in the #Idlib village of #Mraeian. https://t.co/gqZ6FGF1nO via @YouTube reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
pi_151454708
  dinsdag 7 april 2015 @ 17:56:31 #193
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151454936
quote:
Beetje Koerden kidnappen bij Efrin. :')

Geen wonder dat de YPG een pesthekel heeft aan hakbars.
Say what?
pi_151454975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:56 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Beetje Koerden kidnappen bij Efrin. :')

Geen wonder dat de YPG een pesthekel heeft aan hakbars.
Misschien hebben ze geen tol betaald. Igg minder erg dan die martelingen van kinderen door assad.
pi_151455895
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 17:38 schreef firefly3 het volgende:
Qatar zal wel weer wat geld hebben gegeven aan Al Qaida.

[ Bericht 0% gewijzigd door reza1 op 07-04-2015 18:31:51 ]
pi_151456546
pi_151457274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef IPA35 het volgende:

[ afbeelding ]
WOOW, had dit niet verwacht van hem. Zo zie je maar weer, waait met alle winden mee om maar akkoorden te sluiten. Bah.
  dinsdag 7 april 2015 @ 19:04:18 #198
365082 IPA35
Patriarch
pi_151457313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

WOOW, had dit niet verwacht van hem. Zo zie je maar weer, waait met alle winden mee om maar akkoorden te sluiten. Bah.
Het is wat meid...
pi_151457426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

:')
pi_151457481
Nog paar dagen geleden maakte Erdogan Iran uit voor een terroristenland en dan gaat die naar de hol van de leeuw. :') Wat een baas is hij ook. Weet jij gelijk dat de Mullah een bitch van hem is. _O-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')