abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151458503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef UpsideDown het volgende:
_O-
allahu akbar! :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151458802
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

dus meer geld voor zaken met de turken ^O^
Niks mis mee, profiteren beide landen van. :s)
pi_151458940
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef reza1 het volgende:

[..]

Niks mis mee, profiteren beide landen van. :s)
*high five*

:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_151460859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Aliyev is ook een beest, hé. Hij heeft gewoon schijt aan de Mullah.
9 miljoen inwoners vs 10 000 Basij leden. ''Beest'' :')
#freefrederike
pi_151460976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:49 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, een paar jaar de cel in natuurlijk veel beter dan gemarteld worden.

Wallah ik heb duizend x liever een proces dan aan het lot overgelaten te zijn van een stel barbaarse militairen die je martelen met maar de vraag of het tot dat beperkt blijft. :')

quote:
De Turkse staat is seculierder dan de Syrische staat. :') Dus dan zou je Erdogan ook geen moslim moeten vinden.
Turkse staat seculier, ja? Weet je gewoon niet beter dan de Kemalitische marketing na te praten of wat? De Turkse staat is niet seculier met haar ministerie van religieuze zaken en de 'kalifaatsverantwoordelijkheden' die over zijn gezet naar het parlement, als er iets is waar Erdogan van wordt beschuldigd is het wel de 'seculiere' karakter van Turkije te bedreigen met zijn Islamiseringsproces, Syrie heeft alleen een ministerie van 'Awqaf' verenigingen die religieuze gebouwen en gemeenschappen in de gaten houdt, anders dan in Turkije waar Imams ambtenaren van de staat zijn.

quote:
:') Ik wuif niet alle kritiek weg, wel onterechte kritiek. En zie hem zeker niet als onfeilbaar. Het beleid tov de Koerden voor 2011 keur ik bijv af.
En gebrek aan transparantie in verkiezingen en democratie in de afgelopen 15 jaar, met complete isolatie van participatie aan politiek zonder gevaar van al-mukhabarat etc?
pi_151461022
quote:
Ah, de vrouw van een massamoordenaar praat over Israel? Kun jij mij een jaar aanduiden, of zelfs 10 jaar, waar er 30 000 Palestijnen aan de hand van Israel dood zijn gegaan? En dan heb ik het over 30 000, en niet de 100 000+ van massamoordenaar Assad.
#freefrederike
pi_151461088
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef reza1 het volgende:

[..]

Israel durft Iran niet aan te vallen, anders hadden ze het allang gedaan.

Iran kan niet aangevallen worden. Iran is een bergachtig gebied, alleen bergachtige mensen weten hoe ze daar kunnen overleven. _O_
#freefrederike
pi_151462075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Er waren heel veel geluiden in Iran die zeiden dat ze Erdogan niet moesten accepteren. Het was een b1tch test van Erdogan. Hij maakte die uitspraken en keek of de Mullah het zou accepteren. Iran heeft geen keus. Ze zijn al geïsoleerd.
OMG, even een kijkje in de verwrongen "hersens" van een turk...
En het dan maar raar vinden dat ze geen stageplek cq werk krijgen.....
pi_151463048
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:17 schreef Triggershot het volgende:
De Turkse staat is niet seculier met haar ministerie van religieuze zaken en de 'kalifaatsverantwoordelijkheden' die over zijn gezet naar het parlement
Als het dat een staat al niet seculier maakt is de Syrische staat dat al helemaal niet.
quote:
In matters of personal status, such as birth, marriage, and inheritance, the Christian, Jewish, and Druze minorities follow their own legal systems.
Naast dat moet de president ook een moslim zijn en is islamitische jurisprudentie een van de belangrijkste bron van wetgeving volgens de grondwet.

quote:
En gebrek aan transparantie in verkiezingen en democratie in de afgelopen 15 jaar, met complete isolatie van participatie aan politiek zonder gevaar van al-mukhabarat etc?
Niet de schuld van Assad, als hij het zou willen veranderen zou dat niet eens kunnen.
pi_151464362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:58 schreef reza1 het volgende:

[..]

Als het dat een staat al niet seculier maakt is de Syrische staat dat al helemaal niet.

Baathist regime is tot op den bot socialistisch, nationalistisch en seculier, waar heb jij het over :')?
Erdogan's regime is een Islamistisch regime, die de invloeden van religie zo mainstream mogelijk probeert te maken. :')
quote:
Naast dat moet de president ook een moslim zijn en is islamitische jurisprudentie een van de belangrijkste bron van wetgeving volgens de grondwet.
Ben je uberhaupt bekend met de Syrische wetgeving,er is alleen sprake van Shariawetgeving in civiele kwesties, niet in overheidsbeleid, dat is Baathistisch, met de hervormingen van '11/12 is het zelfs nog seculierder geworden, dat een president moslim moet zijn zegt overigens niets in een dictatuur, evenmin in een democratie waar er zelf communisten mee deden zogenaamd :')

quote:
In matters of personal status, such as birth, marriage, and inheritance, the Christian, Jewish, and Druze minorities follow their own legal systems.
Gast, dat komt voort uit het Ottomaanse 'millet'-systeem, wat aanvullend werd gezien als een implementatie als een seculier systeem, je weet wel op gepast afstand zijn als overheid voor ieder overtuiging :')

quote:
Niet de schuld van Assad, als hij het zou willen veranderen zou dat niet eens kunnen.
Het is uitsluitend de schuld van Assad en de baathisten, dit is een door hen geimplementeerd en gehanteerd systeem wat ze overigens ook nog eens aan de macht houdt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2015 21:31:44 ]
  dinsdag 7 april 2015 @ 21:32:12 #236
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151464674
Syrische vlag momenteel in de Grolsch Veste tijdens de halve bekerfinale Twente - PEC Zwolle. :7
Say what?
pi_151464817
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef UpsideDown het volgende:
Syrische vlag momenteel in de Grolsch Veste tijdens de halve bekerfinale Twente - PEC Zwolle. :7
Assyrianisering!!!
pi_151464863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:43 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vaak moeten we dit nog zien?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_151465099
Aleppo, Daraa, Idlib... de diplodocus gaat het gelukkig niet lang meer redden :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:01:44 #240
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151466448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:39 schreef firefly3 het volgende:
Aleppo, Daraa, Idlib... de diplodocus gaat het gelukkig niet lang meer redden :)
Het staat 1-1, kan nog alle kanten op.

Overwinning voor Twente is overwinning voor Assad. >:)
Say what?
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:06:06 #241
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_151466649
IvanSidorenko1 twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:07:32 #Syria #Idlib #ادلب Photo's of a #SyAF #SyrianAirForce Plane that was doing air raids today in Idlib Region. http://t.co/sGp6jHJecm reageer retweet
IvanSidorenko1 twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 21:04:33 #Syria #Idlib #ادلب Media Activist Khalid Noor says More than 80 #SyrianAirForce #SyAF Air Raids today in #Idlib http://t.co/Prc2Roemce reageer retweet
Say what?
pi_151466730
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ah, de vrouw van een massamoordenaar praat over Israel? Kun jij mij een jaar aanduiden, of zelfs 10 jaar, waar er 30 000 Palestijnen aan de hand van Israel dood zijn gegaan? En dan heb ik het over 30 000, en niet de 100 000+ van massamoordenaar Assad.
+1
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:09:24 #243
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_151466821
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 april 2015 20:19 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Iran kan niet aangevallen worden. Iran is een bergachtig gebied, alleen bergachtige mensen weten hoe ze daar kunnen overleven. _O_
Als de berg niet naar de VRIJHEID komt, zal de VRIJHEID naar de berg moeten gaan.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_151466868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef reza1 het volgende:

[..]

Israel durft Iran niet aan te vallen, anders hadden ze het allang gedaan.

Iran wordt alleen maar machtiger met dit akkoord, meer geld naar het as van verzet _O_
Akkoord is er nog niet, hé. En als er een akkoord komt dan zal Iran de komende 10 jaar geen atoombommen kunnen maken. Ook zullen de sancties voor de schendingen van mensenrechten en terrorisme niet opgeheven worden. Goeie deal ^O^ .......... _O-
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:10:42 #245
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_151466894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Atak het volgende:

[..]

+1
+1 Wat? +1 ad hominem?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_151466901
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Als de berg niet naar de VRIJHEID komt, zal de VRIJHEID naar de berg moeten gaan.
Quote van Saddam? :')
pi_151466925
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

+1 Wat? +1 ad hominem?
-1 *2
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:18:08 #248
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_151467256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Quote van Saddam? :')
Niet geloven aan vrijheid. + 1! personen toegevoegd aan de lijst van mensen die door de NSA en AIVD intensief gevolgd worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef Atak het volgende:

[..]

-1 *2
-1 *3 :D
“An interesting thing is a good thing.”
pi_151467820
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Als de berg niet naar de VRIJHEID komt, zal de VRIJHEID naar de berg moeten gaan.
USA is niet op zoek naar oorlog met Iran.
#freefrederike
  dinsdag 7 april 2015 @ 22:35:54 #250
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_151468148
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

USA is niet op zoek naar oorlog met Iran.
De democratische partij is er een van slapjanussen. Zodra er weer een Bush aan de macht is...

De VS zijn nooit op zoek naar oorlog, het is alleen toevallig zo dat de verhongerende bevolking van Iran hunkert naar vrijheid, en tja, iedereen met een beetje gezond verstand wil de Ayatollahs uit dat gebied verjagen.
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')