Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
Studiotje, WcPot, Toto69, Maraca, Pizzalucht, Stickertje tralalala, Tassendief, AF_, MrBanaan1, Fylax, donald_dick, DKUp, Starm, Van_Poppel, Karina, sinterklaaskapoentje, appelen, Paxcon, Wij heten u van harte welkom in deze Slowchat
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan!
.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Limburg adoratiemapje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Ik zie hier altijd, als het wat druk is. Dat mensen met karretjes door de showroom verdieping lopen. Die karretjes staan niet op die verdieping en dan heb je soms van die mensen die een kar meenemen de roltrap op
Wtf..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik zie hier altijd, als het wat druk is. Dat mensen met karretjes door de showroom verdieping lopen. Die karretjes staan niet op die verdieping en dan heb je soms van die mensen die een kar meenemen de roltrap op
verschrikkelijk ja
Jammer dat de bezorgkosten zo hoog zijn anders kon je mooi online bestellen
Op zondag 5 april 2015 15:45 schreef tralalala het volgende: Ik was pas op maandag de enige persoon in de Makro naast het personeel dan, dat was ook best apart.
Dan voel je je bekeken.
Daarom heb ik een hekel aan boodschappen doen op een doordeweekse dag wanneer al die pubers aan het vakkenvullen zijn. Die kijken toch boos je aan
Op zondag 5 april 2015 15:48 schreef Studiotje het volgende: Als die vakkenvullers net zo'n schap hebben gespiegeld en je dan zo'n ding er uit trekt heel hun moeite voor niks
Nou ja, denk dat hun baas daar anders over denkt
Op zondag 5 april 2015 15:48 schreef Studiotje het volgende: Als die vakkenvullers net zo'n schap hebben gespiegeld en je dan zo'n ding er uit trekt heel hun moeite voor niks
Altijd alles overhoop halen om het product met de langste houdbaarheidsdatum te pakken.
Zou je het leuk vinden als mensen jou op jouw werk komen storen/naaien etc? Nee he?
Tevens, wat pas écht irritant is, zijn mensen die een reunie in hetgangpad gaan houden. Weetikhoelang niet gezien en dan een halfuur midden in de gang ouwhoeren. Met de karren naast elkaar uiteraard.
Zou je het leuk vinden als mensen jou op jouw werk komen storen/naaien etc? Nee he?
Tevens, wat pas écht irritant is, zijn mensen die een reunie in hetgangpad gaan houden. Weetikhoelang niet gezien en dan een halfuur midden in de gang ouwhoeren. Met de karren naast elkaar uiteraard.
Zal jullie een tip geven. Van de gewone houdbare producten wordt 99% niet fifo gevuld. De voorste is dus eigenlijk altijd langer houdbaar. Maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Then again, mensen die op die houdbaarheidsdatum kutten voor producten die langer dan een jaar houdbaar zijn moeten zich ook eens bedenken waar de fuck ze mee bezig zijn.
Op zondag 5 april 2015 15:51 schreef MrBanaan1 het volgende: Zal jullie een tip geven. Van de gewone houdbare producten wordt 99% niet fifo gevuld. De voorste is dus eigenlijk altijd langer houdbaar. Maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Then again, mensen die op die houdbaarheidsdatum kutten voor producten die langer dan een jaar houdbaar zijn moeten zich ook eens bedenken waar de fuck ze mee bezig zijn.
Op zondag 5 april 2015 15:51 schreef MrBanaan1 het volgende: Zal jullie een tip geven. Van de gewone houdbare producten wordt 99% niet fifo gevuld. De voorste is dus eigenlijk altijd langer houdbaar. Maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Doe ik ook niet, alleen bij vlees/melk en dat soort dingen.
idc, al gooi ik dat hele schap leeg, ik wil en zal het achterste ding pakken
Moah, als je er langer werkt zorg je gewoon dat je extra dingen mag doen en laat je die nieuwe voor je spiegelen.
Leukste is dat je die ook gewoon dingen kunt laten doen die ze helemaal niet hoeven te doen "hey doe dit ff voor me aub ok" en dan doen ze het ook gewoon
Moah, als je er langer werkt zorg je gewoon dat je extra dingen mag doen en laat je die nieuwe voor je spiegelen.
Leukste is dat je die ook gewoon dingen kunt laten doen die ze helemaal niet hoeven te doen "hey doe dit ff voor me aub ok" en dan doen ze het ook gewoon
Ja soms had je wel andere taken, acties vullen bijvoorbeeld
maar dat vond ik ook geen kut aan, dan vulde ik liever een pad
Ja en dan gaan mensen zeiken dat het helemaal niet sneller is
Het is snel als je - Niet gecontroleerd word - Niet veel koopt zodat je niet in de rij hoeft te staan - Snel rennen door het hekkie heen zonder af te rekenen
Op zondag 5 april 2015 15:58 schreef tralalala het volgende: Als je door de mand valt bij zelfscan word je in de toekomst zeker bijna elkaar keer gecontroleerd?
Ik denk dat ik nu 1 op de 15 keer gecontroleerd wordt ofzo.
2x achter elkaar gehad dat ik 1 ding was vergeten te scannen, dan word je vaker gecontroleerd, als het dan weer een aantal keren klopt kom je weer op een normale controle stand oid (AH)
2x achter elkaar gehad dat ik 1 ding was vergeten te scannen, dan word je vaker gecontroleerd, als het dan weer een aantal keren klopt kom je weer op een normale controle stand oid (AH)
En gaat dat op basis van je bonuskaart of bankpas?
Oh, je kreeg bij ons gewoon een bepaalde taak toegewezen dus je kon niet gaan doen waar je zelf zin in hebt
Bij ons ook. Alleen als je die af hebt, tja. Nieuwe krijgen kuttere klusjes en minder vrijheid. Daarbij, ik stond wel eens op een vervelende gang en toen zei ik gewoon dat ga ik niet doen, laat die nieuwe dat maar doen. En toen was dat geregeld.
Bij ons ook. Alleen als je die af hebt, tja. Nieuwe krijgen kuttere klusjes en minder vrijheid. Daarbij, ik stond wel eens op een vervelende gang en toen zei ik gewoon dat ga ik niet doen, laat die nieuwe dat maar doen. En toen was dat geregeld.
Neuh maar weetje, ik werk 3 kwartier door en kut vervolgens een kwartier. Dan heb ik in dat uur alsnog meer af dan vele andere. Zeker als je met 2 wat oudere in dezelfde gang staat.
Neuh maar weetje, ik werk 3 kwartier door en kut vervolgens een kwartier. Dan heb ik in dat uur alsnog meer af dan vele andere. Zeker als je met 2 wat oudere in dezelfde gang staat.
Met 3 man een gang vullen? Ik zie er nooit meer dan 1 staan als ik ze zie volgens mij
Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef tralalala het volgende: Ik had vroeger iets van 10 Edah pasjes omdat je daar per dag één keer van die toffe spelletjes kon doen. Altijd prijs
Echt Edah
Mja het is geven en nemen he. Ligt aan hoe druk, wie er is, hoeveel man er zijn etc. En hoe je zelf werkt natuurlijk. Ik doe ook vaak zat extra dingen zonder dat me die gevraagd worden he, dat weegt ook weer mee.
Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef tralalala het volgende: Ik had vroeger iets van 10 Edah pasjes omdat je daar per dag één keer van die toffe spelletjes kon doen. Altijd prijs
Dat ging hier verhuizen naar een nieuw pand toen, in zo'n tijdelijk gebouw gingen ze zitten. 10 jaar later is het Edah pand eindelijk klaar. Maar geen Edah meer
Dat ging hier verhuizen naar een nieuw pand toen, in zo'n tijdelijk gebouw gingen ze zitten. 10 jaar later is het Edah pand eindelijk klaar. Maar geen Edah meer
Op zondag 5 april 2015 16:05 schreef tralalala het volgende: Six Flags Holland toen met die reclame van ze. Allemaal van die ubervette achtbanen die helemaal niet in het park stonden.
Ja, we hadden toen vrijkaartjes en vroegen ons af waar al die achtbanen nou staan
Op zondag 5 april 2015 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende: Ik had wel eens willen weten wat voor de wedstrijd de odds bij Real waren als je 9-1 (of >7,5 goal oid) had voorspeld.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.barca nog
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.barca nog
Geld
Op zondag 5 april 2015 16:27 schreef tralalala het volgende: Ik ben pas bij Vitesse-AZ geweest, Arnhemmers moeten toch wel echt de grootste tokkies ever wezen. Paupervolk