Dat was hier altijd met de flippo's, altijd hopen dat ik er eerder dan mijn neefjes/nichtjes was om alle flippo's te claimenquote:Op zondag 5 april 2015 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook dat alle ooms tantes opas omas dan voor je mee spaarde
Oh nee waar die nu zijn zou ik niet weten. Maar toen was hetquote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
We hebben ze wel gehad, maar weet niet waar ze zijn
dankquote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee? Is echt.
Tevens geconcoleerd nog voor vanmiddag.
Want neppe nieuwsberichten worden namelijk alleen op 1 april geupload.quote:
Ow sorryquote:
Ja dat probleem had ik nietquote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was hier altijd met de flippo's, altijd hopen dat ik er eerder dan mijn neefjes/nichtjes was om alle flippo's te claimen
Date ze met Fylax?quote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Maar de spanningen tussen Flips en mij zijn wat opgelopen sinds ze met Fylax date
* MrBanaan1 zaptquote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef Toto69 het volgende:
Tottenham nog 8.5 minuten ongeveer, spannend
Hoertje van Assen Alkmaarquote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Maar de spanningen tussen Flips en mij zijn wat opgelopen sinds ze met Fylax date
Dat was nep. Ik date met fucking helemaal niemand.quote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Ik kan ook wel een goal voor Tottenham gebruikenquote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef Toto69 het volgende:
Tottenham nog 8.5 minuten ongeveer, spannend
wat dan?quote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een goal voor Tottenham gebruiken
Prima dat je met Fylax date.. maar wees er dan wel eerlijk overquote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was nep. Ik date met fucking helemaal niemand.
Preciesquote:
Jaja dat zou ik nu ook zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was nep. Ik date met fucking helemaal niemand.
quote:
Geen dankquote:Op zondag 5 april 2015 16:15 schreef tralalala het volgende:
Oh, de nieuwe Haxballwedstrijden zijn bekend zie ik.
Toto
Het idee alleen al om met een ventje te daten dat om simpele dingen Mad wordt en vroeg wijs denk te zijn. Naaaah.quote:Op zondag 5 april 2015 16:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Prima dat je met Fylax date.. maar wees er dan wel eerlijk over
Altijd al beweerd.quote:
Oke daar heb je een puntquote:Op zondag 5 april 2015 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen al om met een ventje te daten dat om simpele dingen Mad wordt en vroeg wijs denk te zijn. Naaaah.
[..]
Altijd al beweerd.
Knotsgekquote:Op zondag 5 april 2015 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik had wel eens willen weten wat voor de wedstrijd de odds bij Real waren als je 9-1 (of >7,5 goal oid) had voorspeld.
ER STAAT TOCH EEN PUNT ACHTER BEWEERD OFNIET?quote:
OMFG bijna 1-0quote:Op zondag 5 april 2015 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iets van 85 euro, maar Tottenham gaat niet meer winnen dus dat wordt een void
Howhowhow rustig jullie 2 hequote:
JE HOEFT NIET STEEDS TE SCHREEUWENquote:Op zondag 5 april 2015 16:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
ER STAAT TOCH EEN PUNT ACHTER BEWEERD OFNIET?
Gvdquote:Op zondag 5 april 2015 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja ik zie al dat Burnley de meeste kansen heeft
OW SORRY MIJN CAPS STOND NOG AANquote:
Is hij weer naar Merel?quote:Op zondag 5 april 2015 16:19 schreef Studiotje het volgende:
Is het druk hier, is wcpot weg. Arme hij.
Komt ie weer met zijn huillander. Man man man man man man man.quote:
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |