Oh, dat was bij ons niet aan de ordequote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bij ons ook. Alleen als je die af hebt, tja. Nieuwe krijgen kuttere klusjes en minder vrijheid. Daarbij, ik stond wel eens op een vervelende gang en toen zei ik gewoon dat ga ik niet doen, laat die nieuwe dat maar doen. En toen was dat geregeld.
Wat? Niet altijd he. Maar een van die afdelingsleiders kon ik het supergoed mee vinden daar kon ik zoeits gewoon bij makenquote:
Met 3 man een gang vullen? Ik zie er nooit meer dan 1 staan als ik ze zie volgens mijquote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neuh maar weetje, ik werk 3 kwartier door en kut vervolgens een kwartier. Dan heb ik in dat uur alsnog meer af dan vele andere. Zeker als je met 2 wat oudere in dezelfde gang staat.
quote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Open de schuur niet, daar staat mijn fort van wcpapier
Echt Edahquote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef tralalala het volgende:
Ik had vroeger iets van 10 Edah pasjes omdat je daar per dag één keer van die toffe spelletjes kon doen.
Altijd prijs
Mja het is geven en nemen he. Ligt aan hoe druk, wie er is, hoeveel man er zijn etc. En hoe je zelf werkt natuurlijk.quote:
Edahquote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef tralalala het volgende:
Ik had vroeger iets van 10 Edah pasjes omdat je daar per dag één keer van die toffe spelletjes kon doen.
Altijd prijs
Nee met 2 man bedoelde ik. Gang is 2 kanten dus 2 man. Meestal dan. Ligt er een beetje aan.quote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Met 3 man een gang vullen? Ik zie er nooit meer dan 1 staan als ik ze zie volgens mij
Dat zeg ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Oooh okequote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee met 2 man bedoelde ik. Gang is 2 kanten dus 2 man. Meestal dan. Ligt er een beetje aan.
quote:Op zondag 5 april 2015 16:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat zeg ikKost goedkoper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen fratsen, dat scheeltquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 16:02 schreef tralalala het volgende:
Altijd prijs
Edahquote:
Hier werd het Konmar ofzo en nu is het de Emtequote:Op zondag 5 april 2015 16:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Edah
Dat ging hier verhuizen naar een nieuw pand toen, in zo'n tijdelijk gebouw gingen ze zitten. 10 jaar later is het Edah pand eindelijk klaar. Maar geen Edah meer
Ja, we hadden toen vrijkaartjes en vroegen ons af waar al die achtbanen nou staanquote:Op zondag 5 april 2015 16:05 schreef tralalala het volgende:
Six Flags Holland toen met die reclame van ze.
Allemaal van die ubervette achtbanen die helemaal niet in het park stonden.
quote:Op zondag 5 april 2015 16:06 schreef AF_ het volgende:
http://www.fhm.nl/redacti(...)llen-injecteren.aspx
Teringquote:Op zondag 5 april 2015 16:06 schreef AF_ het volgende:
Dirk hier. Die is ook 10 keer verhuisd van pand in 3 jaar voor ie op zijn huidige locatie zat.quote:Op zondag 5 april 2015 16:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier werd het Konmar ofzo en nu is het de Emte
quote:
Even je ogen gebruiken als proef, nee laat maar zittenquote:
iddquote:Op zondag 5 april 2015 16:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Even je ogen gebruiken als proef, nee laat maar zitten
En dan noem je mij een ramptoerist?quote:Op zondag 5 april 2015 16:09 schreef Studiotje het volgende:
Was leuker geweest als die blind was geworden
Leuke 1 aprilquote:Op zondag 5 april 2015 16:06 schreef AF_ het volgende:
Ik had ze alle driequote:
Uploaddatum 30 maartquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik had ze alle drieMaar dat was de gaafste spaaractie van de Edah. Ook dat alle ooms tantes opas omas dan voor je mee spaarde
Dat was hier altijd met de flippo's, altijd hopen dat ik er eerder dan mijn neefjes/nichtjes was om alle flippo's te claimenquote:Op zondag 5 april 2015 16:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook dat alle ooms tantes opas omas dan voor je mee spaarde
Oh nee waar die nu zijn zou ik niet weten. Maar toen was hetquote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
We hebben ze wel gehad, maar weet niet waar ze zijn
dankquote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee? Is echt.
Tevens geconcoleerd nog voor vanmiddag.
Want neppe nieuwsberichten worden namelijk alleen op 1 april geupload.quote:
Ow sorryquote:
Ja dat probleem had ik nietquote:Op zondag 5 april 2015 16:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was hier altijd met de flippo's, altijd hopen dat ik er eerder dan mijn neefjes/nichtjes was om alle flippo's te claimen
Date ze met Fylax?quote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Maar de spanningen tussen Flips en mij zijn wat opgelopen sinds ze met Fylax date
* MrBanaan1 zaptquote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef Toto69 het volgende:
Tottenham nog 8.5 minuten ongeveer, spannend
Hoertje van Assen Alkmaarquote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Maar de spanningen tussen Flips en mij zijn wat opgelopen sinds ze met Fylax date
Dat was nep. Ik date met fucking helemaal niemand.quote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
Ik kan ook wel een goal voor Tottenham gebruikenquote:Op zondag 5 april 2015 16:13 schreef Toto69 het volgende:
Tottenham nog 8.5 minuten ongeveer, spannend
wat dan?quote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een goal voor Tottenham gebruiken
Prima dat je met Fylax date.. maar wees er dan wel eerlijk overquote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was nep. Ik date met fucking helemaal niemand.
Preciesquote:
Jaja dat zou ik nu ook zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was nep. Ik date met fucking helemaal niemand.
quote:
Geen dankquote:Op zondag 5 april 2015 16:15 schreef tralalala het volgende:
Oh, de nieuwe Haxballwedstrijden zijn bekend zie ik.
Toto
Het idee alleen al om met een ventje te daten dat om simpele dingen Mad wordt en vroeg wijs denk te zijn. Naaaah.quote:Op zondag 5 april 2015 16:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Prima dat je met Fylax date.. maar wees er dan wel eerlijk over
Altijd al beweerd.quote:
Oke daar heb je een puntquote:Op zondag 5 april 2015 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het idee alleen al om met een ventje te daten dat om simpele dingen Mad wordt en vroeg wijs denk te zijn. Naaaah.
[..]
Altijd al beweerd.
Knotsgekquote:Op zondag 5 april 2015 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik had wel eens willen weten wat voor de wedstrijd de odds bij Real waren als je 9-1 (of >7,5 goal oid) had voorspeld.
ER STAAT TOCH EEN PUNT ACHTER BEWEERD OFNIET?quote:
OMFG bijna 1-0quote:Op zondag 5 april 2015 16:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iets van 85 euro, maar Tottenham gaat niet meer winnen dus dat wordt een void
Howhowhow rustig jullie 2 hequote:
JE HOEFT NIET STEEDS TE SCHREEUWENquote:Op zondag 5 april 2015 16:18 schreef AF_ het volgende:
[..]
ER STAAT TOCH EEN PUNT ACHTER BEWEERD OFNIET?
Gvdquote:Op zondag 5 april 2015 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja ik zie al dat Burnley de meeste kansen heeft
OW SORRY MIJN CAPS STOND NOG AANquote:
Is hij weer naar Merel?quote:Op zondag 5 april 2015 16:19 schreef Studiotje het volgende:
Is het druk hier, is wcpot weg. Arme hij.
Komt ie weer met zijn huillander. Man man man man man man man.quote:
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |