Ja joh dat is het probleem niet. Er zijn mensen die "vergeten" 80% te scannenquote:Op zondag 5 april 2015 15:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Schuldigik vergeet soms dingen te scannen, onbewust.
En dan val je in de steekproefquote:Op zondag 5 april 2015 15:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja joh dat is het probleem niet. Er zijn mensen die "vergeten" 80% te scannen
'vergeten'quote:Op zondag 5 april 2015 15:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
het ergste was een keer een krat bier
Ja soms had je wel andere taken, acties vullen bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 april 2015 15:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, als je er langer werkt zorg je gewoon dat je extra dingen mag doen en laat je die nieuwe voor je spiegelen.
Leukste is dat je die ook gewoon dingen kunt laten doen die ze helemaal niet hoeven te doen![]()
"hey doe dit ff voor me aub ok" en dan doen ze het ook gewoon
Het is snel als jequote:Op zondag 5 april 2015 15:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja en dan gaan mensen zeiken dat het helemaal niet sneller is
Maar 80% niet scannen en dan in de steekproef vallen.. wat dan?quote:Op zondag 5 april 2015 15:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja en dan gaan mensen zeiken dat het helemaal niet sneller is
Neejoh, bedoel in het magazijn ofzo. Of beetje andere mensen helpen. Gewoon de mensen gaan helpen waar je het goed mee kunt vinden.quote:Op zondag 5 april 2015 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja soms had je wel andere taken, acties vullen bijvoorbeeld
maar dat vond ik ook geen kut aan, dan vulde ik liever een pad
Word alles gescand en mag je alles afrekenenquote:Op zondag 5 april 2015 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar 80% niet scannen en dan in de steekproef vallen.. wat dan?
Waarschuwing, tochbetalen. Na 2e keer ofzo kunnen ze winkelverbod opleggen. Maar weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 5 april 2015 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar 80% niet scannen en dan in de steekproef vallen.. wat dan?
Oh, je kreeg bij ons gewoon een bepaalde taak toegewezen dus je kon niet gaan doen waar je zelf zin in hebtquote:Op zondag 5 april 2015 15:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neejoh, bedoel in het magazijn ofzo. Of beetje andere mensen helpen. Gewoon de mensen gaan helpen waar je het goed mee kunt vinden.
That's it? Zou dat bij een product dat je bent vergeten nog wel acceptabel vinden. Maar dit is toch ordinaire diefstal?quote:Op zondag 5 april 2015 15:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Word alles gescand en mag je alles afrekenen
Banaan is een beetje een lui persoonquote:Op zondag 5 april 2015 15:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neejoh, bedoel in het magazijn ofzo. Of beetje andere mensen helpen. Gewoon de mensen gaan helpen waar je het goed mee kunt vinden.
quote:Op zondag 5 april 2015 15:58 schreef tralalala het volgende:
Als je door de mand valt bij zelfscan word je in de toekomst zeker bijna elkaar keer gecontroleerd?
Ik denk dat ik nu 1 op de 15 keer gecontroleerd wordt ofzo.
En gaat dat op basis van je bonuskaart of bankpas?quote:Op zondag 5 april 2015 15:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
2x achter elkaar gehad dat ik 1 ding was vergeten te scannen, dan word je vaker gecontroleerd, als het dan weer een aantal keren klopt kom je weer op een normale controle stand oid(AH)
Bij AH bonuskaart.quote:Op zondag 5 april 2015 15:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
En gaat dat op basis van je bonuskaart of bankpas?
Bij ons ook. Alleen als je die af hebt, tja. Nieuwe krijgen kuttere klusjes en minder vrijheid. Daarbij, ik stond wel eens op een vervelende gang en toen zei ik gewoon dat ga ik niet doen, laat die nieuwe dat maar doen. En toen was dat geregeld.quote:Op zondag 5 april 2015 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, je kreeg bij ons gewoon een bepaalde taak toegewezen dus je kon niet gaan doen waar je zelf zin in hebt
eh watquote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bij ons ook. Alleen als je die af hebt, tja. Nieuwe krijgen kuttere klusjes en minder vrijheid. Daarbij, ik stond wel eens op een vervelende gang en toen zei ik gewoon dat ga ik niet doen, laat die nieuwe dat maar doen. En toen was dat geregeld.
Dus... eigenlijk kun je dan zo een nieuwe kaart aanvragen als je een verbod hebt?quote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij AH bonuskaart.
Jumbo/Plus weet ik niet, daar tik je een scherm aan om een scanner te pakken. C1000 heeft ook een pasje. Maar ja, die stoppen er mee
Neuh maar weetje, ik werk 3 kwartier door en kut vervolgens een kwartier. Dan heb ik in dat uur alsnog meer af dan vele andere. Zeker als je met 2 wat oudere in dezelfde gang staat.quote:
Yepquote:Op zondag 5 april 2015 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus... eigenlijk kun je dan zo een nieuwe kaart aanvragen als je een verbod hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |