Voor de zeiltreinen: ookquote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Voor de autotreinen: voorkomen dat vonken van de stroomafnemer terechtkomen op/in de lak van de auto's.
Gevaarlijke stoffen zitten in een stalen concon, de kans dat er een vonkje op een auto of in zo tank terecht komt is nihilquote:Op maandag 6 april 2015 20:57 schreef boriq het volgende:
[..]
en daarnaast zijn vonken bij gevaarlijke stoffen ook niet echt een goede combi
maar die kans is er dus wel, hoe klein ookquote:Op maandag 6 april 2015 20:59 schreef straceaem het volgende:
[..]
Gevaarlijke stoffen zitten in een stalen concon, de kans dat er een vonkje op een auto of in zo tank terecht komt is nihil
Je hebt nog een rookpluimpje kunnen zien?quote:Op maandag 6 april 2015 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Het VSM spul is over een kwartiertje weer terug in Apeldoorn
Hij floot op tijd, dus ik kon nog op tijd naar het raam lopenquote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt nog een rookpluimpje kunnen zien?
Hebben ze goed gedaan dusquote:Op maandag 6 april 2015 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij floot op tijd, dus ik kon nog op tijd naar het raam lopen
quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef boriq het volgende:
Volgens edje op Somda staat één van de twee LINTen van Arriva defect in Borne
is het de 34?quote:Op maandag 6 april 2015 21:57 schreef boriq het volgende:
Volgens edje op Somda staat één van de twee LINTen van Arriva defect in Borne
quote:Op maandag 6 april 2015 22:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Die treinen zijn van het type Lint 41 toch?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 april 2015 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zat afgelopen dinsdag in Lint 41 nummer 41 dan*fapfapfap*
Ik gok via de rails.quote:
Dan istie vast gevlogen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |